Önceki Bölümde
Tam bir aptaldım. Nasıl ona aşık olmuştum o gerçekten çok acımasız, bencil ve aptaldı.
Ondan nefret ediyorum
Nefret ediyorum
Sasuke Uchiha'dan nefret ediyorum.
....
Sabah olduğunda ayağa kalkıp aynaya baktım. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu dünden beri hiç durmadan ağlamıştım. Sakura beni bir sürü kere arayıp bir sürü mesaj bırakmıştı.
Normalde başka biri bana fakir veya derslerde başarısız dese kafaya takmazdım ama Sasuke'nin demesi bu beni çok üzmüştü. Aşkın ne kadar saçma olduğunu ikinci kez fark ettim...
Bugün hiç okula gitmek istemiyorum. Öğretmenler büyük ihtimalle dün cezadan kaçtığım için kızacak.
Ayağa kalkıp mutfağa gittim. Çok açtım dün doğru düzgün bir şey yiyememiştim. Çoğunlukla olduğu gibi kızarmış ekmek hazırlamaya başladım. Kızarmış ekmek hazır olunca hemen ağızıma attım.
Eskimiş telefonumu açıp(tuşlu telefon değil akıllı telefon ama eski ve ikinci el bir telefon) internette gezinmeye başladım.
'Ezik çocuk gerçekten Sasuke Uchiha'nın ona aşık olduğunu sandı'
Buda neydi? Videoyu açtığımda Sasuke ve benim tartışmam vardı.
Hemen yorumlara baktım.
'Çocuk aptalmış Sasuke ona asla aşık olmaz zaten'
'Çirkin bir çocuk, yakışıklıya aşık oldu ssjsjsjsjsjsj'
'Jsjsjsjsjsj sondaki tokatı hak edenin sarışın çocuk olması'
'Sasuke gibi biri zaten başta neden o aptalla konuştuysa artık'
'Jsjsjsjsjsjsjsjs'
'Çocuğa acıdım... şaka yapıyorum sjsjsjsj sarı çıyanı kim sever ki'
'Sarılıyı tanıyorum bizim sınıfta terbiyesizin teki lol'
Gözlerimden yaşlar akıyordu. Ben rezil olmuştum büyük ihtimalle bu yaklaşma olayı da sadece bir şakaydı.
Okula gidemezdim bu videodan sonra gitmem imkansızdı.
Yatağıma koşup yattım örtüyü tamamen üstüme çekip ağlamaya başladım. Kapının zili çaldı ama kapıyı açmadım açamazdım.
Sakura: Naruto kapıyı aç!
Bu Sakura'nın sesi idi. Ama olmaz açamazdım bir daha asla dışarı çıkmayacağım.
Asla
Sakura: Naruto lütfen kapıyı aç
Naruto: Kapıyı açmayacağım GİT!
Sakura: SEN KAPIYI AÇANA KADAR GİTMİYECEĞİM!
Gaara: Naruto lütfen kapıyı aç
Naruto: G-gaara
Gaara: Evet Naruto
Hemen ayağa kalkıp kapıya koştum kapıyı açar açmaz Gaara'ya sarıldım.
Naruto: G-gaara seni çok özledim
Gaara: Bende seni Naruto
Sakura: Zaten benim burada olduğumu unuttun
Naruto: İçeri gelin
İçeri girip koltuğa oturduk Gaara yanıma oturmuştu ve saçımı okşuyordu. Gaara her zaman yanımda olurdu ama 1 ay önce taşınmak zorunda kalmışlardı. Bu hafta yine buraya taşınacaklarını biliyordum ama onu burada görmek gerçekten şaşırtıcı idi.
Naruto: Hiç değişmemişsin
Gaara: Sende
Gaara'ya baktım ve gülümsedim ve ona sarıldım. Saçlarımı okşuyordu. Saçlarımı okşaması her zaman kendimi güvende hissetmemi sağlardı.
|Bölüm Sonu|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız |Naruto Uzumaki |Sasunaru
Ficción GeneralMerhaba, bu bir Sasunaru ve Sakuhina kitabı. Hikaye Naruto'nun ağızından anlatılıyor.