Bölüm 2

563 36 32
                                    

Önceki Bölümde

Naruto: Merhaba

?:Ne istiyorsun

Naruto: Biraz kaba değil misin?

?: Ve nasıl konuştuğum ve insanlara nasıl davrandığım seni ilgilendirmez

Bu çocuk aşırı kaba. Büyük ihtimalle o da ceza aldı bu kötü tavrıyla ceza almaması İM-KAN-SIZ.

Birkaç dakika sonra içeri bir öğretmen girdi.

Öğretmen: Siz ikiniz cezaya kaldınız değil mi adlarınız Naruto Uzumaki ve .........

 ...

Öğretmen: Siz ikiniz cezaya kaldınız değil mi adlarınız Naruto Uzumaki ve Sasuke Uchiha

Sasuke Uchiha mı?! Çoğu kızın aşık olduğu Sasuke Uchiha.

Öğretmen: Temizlemeye başlayın her 10 dakikada bir kontrole geleceğim. 

Öğretmen gittikten sonra Sasuke'ye baktım o da bana bakıyordu.

Sasuke: Git ve temizlemeye başla

Sasuke bunu dedikten sonra gidip banka oturdu.

Naruto: NE! Temizlememe yardım etmeyecek misin?

Sasuke: Evet? Ne bekliyordun koskoca Sasuke Uchiha'nın spor salonunu temizlemesini mi?

Sasuke'nin yüzündeki alaycı tavır beni gerçekten çok sinirlendirmişti. 

Naruto: Eğer sen temizlemiyorsan bende temizlemem.

Sasuke: Sana temizler misin demiyorum

Sasuke ayağa kalkıp yanıma yaklaştı...çok yakındık. Mantıksız bir şekilde kalbim çok hızlı atmaya başladı.  Ta ki Sasuke sinirli bir şekilde konuşana kadar.

Sasuke: Sana emrediyorum!

Emretmek mi bu çocuk kendini ne sanıyordu!

Naruto: Sen kimsin de bana emir verebileceğini sanıyorsun!

Sasuke yakamdan tutmuştu tam bana vuracaktı ki içeri öğretmen girdi.

Öğretmen: Ne yaptığınızı sanıyorsunuz!

Sasuke elini indirip yakamı bıraktı ama bana korkutucu bir bakış atmayı ihmal etmedi. Bu çocuk gerçekten korkutucuydu.  Öğretmen bizi azarladıktan sonra gitti. Öğretmen gidince yine oturup telefonuna bakmaya başladı. Bende ses çıkarmadan temizlik yaptım.

Ceza Bitince

Naruto: HEY Sasukeee

Sasuke: Ne istiyorsun

Naruto: Arkadaş olmak

Sasuke: HAYIR

Naruto: Lütfeeeeeen

Sasuke: Hayır

Naruto: Lütfeeeeeen lütfen lütfen

Sasuke: Susmazsan seni döverim

Bu çocuk gerçekten çoook kabaydı ama tabi ki de onunla arkadaş olacağım. 

Naruto: Lütfeeeen

Sasuke: Susarsan tamam

Naruto: Sustum

Sasuke hızlıca yürüyerek uzaklaştı. Ama en azından onunla arkadaşım. 

Naruto'nun Evinde

Eve gelir gelmez üstümü değişip kumbaramın yanına gittim. Kumbaramdaki paraları saymaya başladım. Ramen almaya yetecek kadar param vardı. Paralarımı alıp Ramenciye koştum. 

Koşarken biriyle çarpıştım. 

Naruto: Özür dilerim

?: Ugh yine mi sen bir kurtulamadım senden

Yanlız |Naruto Uzumaki |SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin