Merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Bu hikayedeki karakterlerin kişilikleri normalden biraz farklı olabilir ve karakterler normal okula gidiyor, ninja diye birşey yok. Bu benim au'm(Alternative Universe yani alternatif evren)
Gözüme gelen güneş ışığıyla gözlerimi açtım. Ayağa kalkıp banyoya gittim. Elimi, yüzümü yıkayıp ayılmaya çalıştım. Saate baktığımda geç kalmak üzere olduğumu görüp mutfağa koşturdum. Bir dilim ekmek alıp ağızıma atıp odama geri koştum. Dolaptan okul formasını çıkarıp giyindim.
Okul forması:
Formamı giyince çantamı sırtıma atıp koşturmaya başladım. Okula yaklaştığımda koşmayı bırakıp yürümeye başladım. Tam o sırada zil çaldığını duydum. Bahçedeki öğrencilerin okula girmeye başladığını görünce yine koşmaya başladım.
Sınıfta:
Sakura: Naruto nerede?
Hinata: Sanırım yine geç kaldı.
Sakura: Hızlı gelse iyi olur yoksa yine cezaya kalacak.
Yavaşça arkalarına yaklaşıp bağırdım.
Naruto: BEN BURDAYIM!
Bağırmamla Hinata ve Sakura yerinden sıçradı. Sakura arkasını dönünce sinirli bir yüzle bana bağırdı.
Sakura: SENİ APTAL BİZİ KORKUTTUN!
Hafifçe güldüm. Veee sonra Sakura kafama bir yumruk attı.
Naruto: Oww S-sakura-Chan niye vurdun ki yaa.
Hinata: Birazdan öğretmen gelir yerlerimize geçelim.
Yavaşça yürüyerek sırama geçtim. O sırada İruka Sensei'de gelmişti.
İruka: Naruto!
İruka: NARUTO UZUMAKİ!
İruka Sensei'nin sesiyle uyandım. Kafamı doğrulttum.
Naruto: Evet Sensei
İruka: En son ne dedim?
Naruto: Uhm ne dediğinizi siz benden daha iyi bilirsiniz
Sınıftaki herkes bir anda gülmeye başladı. Ama İruka Sensei baya sinirliydi.
İruka: Naruto Uzumaki hemen müdürün odasına gidiyorsun!
Sıramdan kalktım ve müdürün odasına doğru yürümeye başladım. Koridor bomboştu. Müdürün odasına vardığımda kapıyı çaldım. Müdürün gir sesini duyunca içeri girdim.
Kakashi: Burada ne yapıyorsun dersin yok mu?
Naruto: İruka Sensei bana en son ne dediğini sordu bende ne dediğinizi siz benden daha iyi bilirsiniz dedim o da beni buraya gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız |Naruto Uzumaki |Sasunaru
Genel KurguMerhaba, bu bir Sasunaru ve Sakuhina kitabı. Hikaye Naruto'nun ağızından anlatılıyor.