9 - MERKURY

550 11 1
                                    

Merkury reprezentuje nasz mózg, a co za tym idzie, nasze zdolności umysłowe, talent do nauki oraz komunikację z innymi ludźmi. Odpowiada przede wszystkim za język, myślenie i to, jak się porozumiewamy.

Merkury w Baranie - Twoja komuniacja jest odważna i bezpośrednia - swoje myśli wyrażasz jasno i prosto. Gdy ktoś gmatwa się w mętnych wyjaśnieniach, tracisz cierpliwość. Twój umysł jest aktywny, cały czas potrzebuje nowych bodźców. Języka używasz niczym oręża. Często mówisz, zanim pomyślisz.

Merkury w Byku - Twój sposób myślenia bywa patetyczny i uparty. Masz tendencję do rozważnego i powolnego mówienia, co często powoduje, że zanudzasz innych na śmierć. Nie cierpisz, gdy ktoś na Ciebie naciska. Zwykle planujesz to, co chcesz powiedzieć i mówisz to zwięźle. Dbasz o swój język, który zazwyczaj jest piękny i elegancki.

Merkury w Bliźniętach - Mógłbyś mówić bez końca, w dodatku bez ładu i składu. Zakładam, że czasem niektórzy żałują, że nie posiadasz przycisku "wycisz". Jednak choć czasem paplasz bez ustanku, potrafisz inteligentnie, trafnie i dowcipnie używać słów, aby zainspirować, przełamać pierwsze lody lub zwalczyć napięcie.

Merkury w Raku - Twoja komunikacja w dużym stopniu opiera się na emocjach i uczuciach, kwilisz, użalasz się nad sobą. Cechuje Cię jednak duża empatia, więc w równym stopniu potrafisz rozmawiać o uczuciach innych, nakłonić ich do zwierzeń i wysłuchać. Potrafisz rozładowywać konflikty, najlepiej nadajesz się na rodzinnego mediatora.

Merkury w Lwie - Zazwyczaj mówisz przede wszystkim o sobie. To Twój ulubiony temat, gdyż wciąż odczuwasz nieustanną potrzebę docenienia i uwielbienia. Masz też jednak dar konstruktywnej komunikacji, cechuje cię to, że od razu przechodzisz do sedna sprawy i zazwyczaj nie rzucasz słów na wiatr.

Merkury w Pannie - Jesteś prawdziwym mistrzem krytyki. Zawsze dostrzeżesz jakąś skazę i nie będziesz w stanie się oprzeć, by jej nie wytknąć. Twoje drugie hobby to narzekanie. Twój styl wysławiania się jest analityczny, mówisz zwięźle, ale mimo wszystko zawsze musisz gdzieś przy okazji wbić jakąś szpilę.

Merkury w Wadze - Doskonały z Ciebie negocjator, gdyż jesteś zazwyczaj neutralny i obiektywny. Twój brak zdania może też być jednak problemem, gdyż często jesteś niezdecydowany, pół dnia możesz zastanawiać się nad jakąś sprawą, rozważając wszystkie za i przeciw i nie dojść do żadnych wniosków.

Merkury w Skorpionie - Twój umysł jest ostry niczym żyletka, masz skłonność do obsesji na punkcie różnych rzeczy i później zgłębiania ich bez końca. Ukrywasz to, co myślisz, w szczególności urazy i tajemnice, aby później móc pielęgnować nienawiść do tych, którzy Cię skrzywdzili. Twój umysł jest stworzony do rozwiązywania problemów i zagadek.

Merkury w Strzelcu - Twój umysł jest żywy i błyskotliwy, cechujesz się bezpośrednim i otwartym stylem wysławiania się, często problem stanowi twój brak taktu, obcesowość i nieokrzesanie. Szybko osądzasz ludzi, zwykle uważasz, że wiesz wszystko najlepiej, jesteś przemądrzały.

Merkury w Koziorożcu - Mówisz krótko i zwięźle to, co akurat masz do powiedzenia. Nie przykładasz zbyt wielkiej uwagi do opini innych, gdyż jesteś zamknięty w swoich stałych przekonaniach, a jeśli już, przyjmujesz te opinie z wrodzoną powściągliwością i zastanowieniem. Kierujesz się w życiu logiką, rozsądkiem i rozwagą. Zwykle jesteś chłodny w obyciu, protekcjonalny i zdystansowany.

Merkury w Wodniku - Twój umysł jest umysłem wynalazcy - interesuje Cię wszystko to, co nowe, niezbadane i dziwne. Jednocześnie jednak uważasz, że wiesz wszystko, co powinieneś wiedzieć i nie musisz się już uczyć. Twoje poglądy bywają ekscentryczne, a Ty jesteś obiektywny w swoich opiniach.

Merkury w Rybach - Masz duże problemy z koncentracją, gdyż Twój umysł jest roztargniony, niezdecydowany i nieśmiały. Zwykle bujasz w obłokach, choć wiesz, że masz coś do zrobienia. Tylko... co? Bywasz nieuważny, wyłączasz się, gdy coś szczególnie Cię znudzi, a mówisz w sposób podobny do Luny Lovegood.

Ta okropna astrologiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz