Jowisz rządzi naszą karierą, zdobywaniem wiedzy i doświadczenia. On decyduje, w jaki sposób idziemy po swoje, jak czerpiemy z życia i naszą moralnością. Oprócz tego rządzi kontaktami z innymi ludźmi, podróżami i zabawą.
Jowisz w Baranie - Ekspansja jest Twoim drugim imieniem, dzięki ryzyku, determinacji i odwadze możesz osiągnąć swój cel. Niestety ciągnie Cię w dół wrodzona skłonność do nieodpowiedzialności, puszenia się i samozadowolenia. Często z kimś zadzierasz, gdyż nie wiesz, kiedy się wycofać, a Twoja ekspansja ma zbyt szerokie granice.
Jowisz w Byku - Rozwijasz w spokoju swój potencjał, aby dzięki swej solidnej pracy osiągnąć to, o czym marzysz. Grozi Ci jednak lenistwo i spoczęcie na laurach, kiedy w końcu osiągniesz cel - mianowicie zalegniesz na kanapie przed 80-calowym telewizorem opychając się owocami morza, słodyczami oraz najlepszej jakości mięsiwem i popijając je szampanem.
Jowisz w Bliźniętach - Masz ogromny potencjał umysłowy i komunikacyjny, jednak bywasz nieskoncentrowany i niezorganizowany, co oddala Cię od celu, mianowicie... A jaki to właściwie był cel? Wszędzie porozwalane papiery, tu włączona gra, a tu telewizor, jeszcze gdzieś w tle szef coś tłumaczy Ci przez telefon... A Ty latasz pośród tego pobojowiska niczym koliber z ADHD, robiąc wszystko, a jednocześnie nie robiąc nic.
Jowisz w Raku - Lubisz, gdy się Tobą opiekują, w zamian za to możesz zaoferować bycie grzecznym i przykładnym dzieckiem, które chętnie usiądzie na kolankach, by je nakarmiono. Może się jednak zdarzyć też, że to Ty będziesz latał za wszystkimi z butelką, żeby przewinąć, nakarmić i uśpić. Przy Tobie WSZYSCY muszą być szczęśliwi.
Jowisz w Lwie - Ulegasz zachciankom i otaczasz się pochlebcami, którzy je spełniają, licząc przy tym na swoją korzyść - mianowicie twoje serce hojnie rozdające w zamian tytuły i zaszczyty. Wdzięczny za uwagę skupioną na Tobie promieniujesz blaskiem na innych. Problem w tym, że często czujesz, że tej uwagi poświęconej Tobie jest niestety za mało.
Jowisz w Pannie - Działasz, idziesz po swoje, jednak po drodze coraz szybciej tracisz pęd, gdyż całą swoją uwagę poświęcasz na poprawianie nic nieznaczących szczegółów, gdyż według Ciebie wszystko ma być I-DE-AL-NE! Masz przeogromną skłonność do samokrytycyzmu, który odbiera Ci poczucie własnej wartości i wpędza w kompleksy.
Jowisz w Wadze - Cały czas starasz się być doskonały i idealny, aby inni mogli się cieszyć Twoim wyglądem. Jesteś próżny, Twoja atrakcyjność to podstawa Twojego bytu - choć czasem swoją uwagę poświęcasz pięciu się po drabinie społecznej w górę. Zwykle jesteś spokojny i opanowany - z wrodzonym wdziękiem i harmonią rozwiązujesz problemy.
Jowisz w Skorpionie - Stąpasz w ciemności, korzystając z jego mrocznych przyjemności. Zazdrość jest Twoim motorem do działania, współdziała ona z chęcią zemsty na tych, którzy nie dali Ci tego, czego od nich chciałeś. Jeśli jednak pokonasz swe mroczne instynkty stajesz się przenikliwym obserwatorem mogącym pomóc innym z ich problemami.
Jowisz w Strzelcu - Im więcej, tym lepiej. Czujesz potrzebę ekspansji, powiększania i przesadzania - zarówno w rzeczywistości jak i w swoich opowieściach o (rzecz jasna) Twoich ogromnych dokonaniach. Nigdy nie znasz umiaru, zarówno w zabawie (przede wszystkim w zabawie), jak i pracy. Kac jest Twoim bliskim towarzyszem.
Jowisz w Koziorożcu - Myślisz z wyprzedzeniem, jesteś odpowiedzialny i sumienny w swoich działaniach, jednak grozi Ci nadwrażliwość na krytykę, która minimalizuje Twoją motywację do zera. Towarzyszy Ci nadmierna troska o reputację. Bronisz się przed wszystkim i wszystkimi, sądząc, że chcą zaszkodzić Twym interesom.
Jowisz w Wodniku - Widzisz mi się jako ekscentryczny filantrop, dla którego nie ma podziałów religijnych, społecznych czy politycznych - chcesz pomóc wszystkim, jesteś dobry i hojny, jednak Twoje działania często służą temu, aby stać się podziwianym i popularnym.
Jowisz w Rybach - Masz mnóstwo marzeń, ale nigdy ich nie spełnisz - chyba, że zaczniesz działać. Problem w tym, że Ty boisz się działania, unikasz konfrontacji, wolisz nie wychodzić z bezpiecznej strefy komfortu. Lubisz też obwiniać innych za to, że coś Ci nie poszło i robić z siebie ofiarę.
CZYTASZ
Ta okropna astrologia
LosowePseudoporadnik przeznaczony dla wszystkich tych, którzy w życiu o astrologii nie słyszeli, ale chcieliby ją poznać oraz dla ludzi zmęczonych bełkotem opętanych ezoteryczną manią pseudonaukowców (a także tych, którzy najchętniej spaliliby to coś na s...