Dengan pencapaian SPM nya, Ali berjaya memasuki ke kolej untuk melanjutkan pelajaran diperingkat diploma dalam jurusan kejuruteraan. Menerima beberapa tawaran kolej2 serata negeri, tapi Ali memilih kolej ini kerana kedudukannya berdekatan dengan rumahnya, hanya berjarak 5km sahaja memudahkan Ali berulang alik. Ali mempunyai seorang kakak yang juga belajar dikolej tersebut berada pada semester ke-3 sebagai seniornya. Tidak sepertinya, kakak nya yang tidak mempunyai kenderaan sendiri memilih untuk menyewa rumah berdekatan kolej dan hanya 5 minit kira2 berjalan kaki.Ali sudah masak dengan perangai akaknya yang suka mengarah tidak terlepas dari arahan akaknya. Akaknya selalu menyuruh Ali membelikan sesuatu dan dihantar ke rumah sewanya. Ikutkan hati mahu sahaja Ali abaikan arahan akaknya, namun mengingatkan kawan2 serumah akaknya yang suka berpakaian seksi menjadikan Ali patuh pada arahan akaknya. Ali akan buat2 bertanya kabar akaknya apabila menghantar barangan yang dipesankan. Ini bertujuan untuk berlama2 disitu bagi menjamu matanya melihat kawan2 akaknya yang amat seksi sehingga kan ada yang hanya berbaju dan seluar dalam sahaja. Mata Ali liar menikmati pemandangan tersebut. Yang lagi menyeronokkan Ali adalah ada 2,3 orang kawan akaknya akan keluar bersembang2 dengannya. Akaknya menyedari akan tingkah lakunya.
Akak: Ooo..patut la rajin semacam sekarang bila aku suruh hantar barang..ada niat lain ye..(Ali disindir akaknya)
Ali: Ishh dia ni..kita ikhlas bukannya nk terima kasih..
Akak: Dah tu mata melilau je..
Ali: Dah ada depan mata kan, tengok jela..hehe..
Akak: Ko jgn buat hal kat sni, jgn libatkan aku..dh klau nk jugak bawak pergi jauh2 dr sni..
Ali: Aikk..lain mcm je bunyi, baik terus terang klau tak lain kali nk beli apa2 jalan kaki beli sendiri..haha
Akak: Kurang hajar skrng ya, main ugut2 plak..yela, ada 2,3 org dalam rumah ni yg admire ko..asyik duk tny psl ko je 24 jam, mintak no phone la..
Ali: Haah..yang mana satu? Abis tu bg x no phone?
Akak: Stop..tu je maklumat yg aku blh bg, lain2 pandai2 sendiri..pasal no phone tu for sure la xbg..hahaha..Seketika kemudian, kawan2 akaknya datang menghampiri mereka untuk turut sama bersembang seperti biasa. Ada antaranya yang selamba berpakaian seksi menjadi santapan mata Ali. Terasa pedih akibat cubitan akaknya bila mana dia terleka menatap keseksian didepan matanya.
Dalam perjalanannya pulang ke rumahnya dari rumah sewa akaknya, Ali sedikit terganggu memikirkan siapakah yang dimaksudkan akaknya tadi. Ali cuba meneka melalui pergaulan, kemesraan dan pelbagai faktor lagi. Beberapa nama muncul diminda nya namun tidak dapat memberikan kepastiannya, antaranya Suhaila, Fenny dan Aida. Ketiga2 mereka bukan lah taste Ali tp setakat nak fun n enjoy tu ok je. Ali membuat perkiraan;Suhaila
Paras rupa average, sedikit. Tetek besar, mungkin pernah kena pam. Bontot memang padu. Suka sangat bersembang dengan aku, tak habis2 topic perbualan, kadang2 hanya tingal kami berdua sahaja bersembang. Pemakaian memang seksi abis, biasanya free hair berseluar pendek, baju sendat yang mempunyai leher luas menampakkan tali bra dibahu dan lurah dendam dan kadang2 baju sleeveless. Ada masanya dengan selamba berbaju sendat tanpa memakai bra, menonjol puting teteknya. Kalau time sembang suka rapat2 sehingga bersentuhan dengan aku.
YOU ARE READING
Awek Rumah Sewa
RomancePerkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.