Tidur Ali diganggu oleh bunyi nada dering hphone nya yg berulang kali. Dalam keadaan separa sedar Ali teraba2 mencari hphonenya.
Ali: Emmm..hello
KakMie: Hoi dh tengah hari belum bangun lagi?
Ali: Penat henjut bidadari semalam.
KakMie: Ngada. Bangun la pi amik Fatin kt skolah. Dia tungu kt bus stand depan skolah. Aku maybe petang baru balik.
Ali: Hah, Fatin!! Nape xcakap awal2. Ok2 roger n out.Mendengarkan nama Fatin, dengan segera Ali bersiap2. Hanya mengambil masa 10 minit, Ali sudah berada di porch. "Ishh nak pi amik dengan moto ke keta? Klau pakai Moto syok nanti melekat tetek kt belakang aku tapi klau pakai keta mana Tau untung2 dapat blowjob". Akhirnya Ali mengambil keputusan menggunakan moto. Dipecutnya laju lagak pelumba motosikal professional. Sesampainya di depan sekolah;
Ali: Fatin kan, Ali adik KakMie.
Fatin: Ya.
Ali: KakMie ada keja, xsempat datang amik Fatin. Dia mintak tolong sy amik kan.
Fatin: Ooo..
Ali: Fatin biasa tak naik moto?
Fatin: Pernah la sekali dua.
Ali: Ok2, meh sy pakaikan helmet. Nanti Naik kena rapat2 ngan sy pastu peluk kuat2. Sebab xbiasa, takut jatuh nanti.
Fatin: Ok.
Ali: Fatin dah makan? Lapar tak?
Fatin: Belum, lapar la jugak. Abg panggil je Atin tau.
Ali: Oh.. Ok Atin. Jom kita pi makan dulu, dekat2 sini je boleh?
Fatin: Atin follow je..Sampai di kedai makan, Ali memilih meja yg terkebelakang dan agak tersorok dari pandangan. Meja agak kecik, hanya sesuai untuk 2 orang sahaja. Lalu memanggil pelayan memesan makanan. Pucuk dicita ulam mendatang, Fatin mengangkat tudungnya ke bahu kerana katanya agak panas. Bulat mata Ali tertumpu pada tetek dan leher Atin yg gebu.
Fatin: Tq abg sebab susah2 datang amik Atin, siap belanja makan lagi.
Ali: Takde pape la Atin. Ok je.
Fatin: KakMie suh Atin ulangkaji math ngan abg sebab abg power math.
Ali: Takde la power, boleh je klau nk abg ajarkn. Tapi kena ada upah atau pengeras..haha.
Fatin: Kan Atin dh belanja abg dari tadi lagi kan..
Ali: Belanja apa?
Fatin: Tu yg dari tadi lagi abg duk usha xberkelip2 mata tu..hehe.
Ali: Hahaha..Oo yg ni ke..ok la, dah boleh kira jadi upah.
Fatin: Hahaha, Atin yg panas, abg yg untung.
Ali: Atin tu sapa Kat luar kedai cam lambai2 tangan kat Kita je.
Fatin: Hah, tu kawan sekelas Atin. (Melambai kembali pada kawan2 nya)
Ali: Ajak la kawan2 tu join skali. Takpe, abg belanja.Fatin memanggil kawan2 nya Ira dan Anis makan sama2. Disebabkan meja yang kecik, Ali menyuruh Atin duduk disebelahnya dan agak terhimpit. Paha mereka berdua saling bersentuhan.
Fatin: Abg, Atin kenalkan ni Ira dan Anis. Classmate Atin.
Ali: Hi, Ali. Oder la nak makan, minum apa2, abg belanja.
Ira: Tq abg.
Anis: Atin baik hati nya pakwe ko belanja kami, dah la tu handsome. Hehe..
Atin: Bukan pakwe la. Ni adik KakMie yg selalunya amik aku kt sekolah. Hari ni dia ada kerja skit.
Ira & Anis: Ooo..Ali agak teransang ketika sedang menjamu makanan kerana pahanya dan paha Atin bergeselan. Ini kerana Atin yg banyak bergerak. Ternampak bonjolan diseluarnya menahan nafsunya. Setelah semua selesai menghabiskan makanan masing2;
YOU ARE READING
Awek Rumah Sewa
RomancePerkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.