Sudah seminggu peristiwa phonesex antara Ali dan Suhaila. Mereka berdua hanya mampu senyum sahaja apabila saling bertentangan mata bila bersua dikolej. Kemesraan antara mereka terbatas supaya perhubungan mereka tidak diketahui oleh sesiapa. Mesej melalui aplikasi WhatsApp adalah penghubung antara mereka.
Pada pagi Jumaat, kebanyakkan student mempunyai kelas penuh pada sebelah pagi. Sedang Ali bersembang bersama rakan2 nya sebelum masuk ke dewan kuliah, dia menerima satu mesej dari Suhaila supaya berjumoa dengannya di bangunan kosong belakang koperasi. Sebelum Ali berlalu pergi, dia sempat meminta rakannya agar cover kehadirannya untuk kuliahnya nanti. Sesampainya Ali ketempat yg ditujunya, agak kaget sebentar melihatkan Suhaila yg sedang menunggunya. Ini kerana pakaian yg dikenakan Suhaila yg agak seksi.
Sue: Pehal tercegat kat stu je..meh ikut Sue..
Ali: Kelu jap, cantik sgt Sue..
Sue berjalan menuju lebih jauh kedalam bangunan kosong itu agar tidak diketahui sesiapa. Ali hanya mengikut sahaja. Mereka masuk kedalam satu bilik kosong yg mempunyai 3 pintu keluar, ini memudahkan mereka untuk meloloskan diri sekiranya kehadiran mereka disitu dikesan.
Ali: Beraninya Sue pakai seksi2 datang kolej..
Sue: Hehe..Sue bawak cardigan la, nnt cover time kt luar..
Ali: Whatever la..xtahan sgt dh ni tgk Sue seksi2..Melihatkan Sue yg seksi dan mukanya yg sgt gersang akan belaian lelaki, Ali terus mengucup bibir Sue. Sambil tangannya terus meramas tetek Sue. Mereka berdua saling berpelukan keghairahan. Ali menjilat tetek dan niple Sue.
Ali: Eemmm..emm..best tetek Sue..eemm..
Sue: Ahhhh..sedap syg..arrgggg..
Ali memasukkan tangan nya ke dalam panties Sue bermain2 dialur cipap dan menggentel2 bijik Sue.
Ali: Eemm..dah basah dah kt bawah Sue..
Sue: Ouchhhh..ahhh..ahhh..
Ali: Bagi Ali jilat kt bawah ya..
Sue: Uugghhhhh..ahhhhh...ahhhh..se..sedap..
Ali yg sudah geram akan cipap basah Sue, terus mengeluarkan batang kote nya yg keras menegak Dan disuakan pada cipap Sue.
Sue: Errmmm..nak jolok masuk ke?
Ali: Yela syg..emmpppp..
Sue: Pelan2 ya syg..ahhhhh...
Ali: Sue tahan skit ya..
Dengan penuh tenaga Ali menjolok batangnya masuk sepenuhnya dalam cipap Sue.
Sue: ARRGGHHHH..senak.. sedap.. besar.. penuh.. panas..eemmppppp..Tanpa membuang masa, Ali terus mendayung cipap Sue semahu2 nya. Berdecit2 bunyi tujuhan Dan tarikan batangnya kedalam cipap yg basah dipenuhi air nikmat Sue. 10 minit dayungan Ali tanpa henti, kedua2 nya mengerang kuat seakan kerasukan.
Ali: Dah nak pancut..kat dalam ya Sue..
Sue: Ahh..ahh..sama la..ahh..ahh..Akhirnya kedua2 mereka kepuasan setelah lama menahan gelora nafsu masing2. Kelihatan peluh membasahai baju mereka, masing2 bersetuju berehat melepaskan lelah dahulu. Sambil2 itu Ali tidak duduk bersahaja, dijilat peluh2 Sue pada bahagian dada dan ketiak.
Sue: Emmpphhh..geli la awk jilat kt ketiak tu syg.. Lagi pun kotor la peluh2 tu..
Ali: Awak tau tak, saya memang xtahan tengok awek yg berpeluh. Serious, paling2 tidak pun just pegi dekat2 amik bau peluh tu, really turn me on..
Sue: Sssss..aahhhh..jgn la, nnt saya basah lagi skali..jap lg ada kelas syg..ahhh..
Ali: Yela2..tapi saya nak bra awak yg basah kena peluh tu, ok?
Sue: Abis tu cam Mana nak cover puting tetek I klau keras nnt.
Ali: Ala, biarkan la, u look damn hot dengan tertonjol niple tu..biar tebukak bijik mata n meleleh2 air liur budak2 laki tgk tetek Sue..
Sue: Yela2, best gak kan..blh tgk reaksi2 busak laki..hahaha..tp janji after kuliah jumpa sni, lagi 2 jam k?
Ali: Amboi besar selera..ok2.Sementara didalam dewan kuliah yg dilengkapi dengan penghawa dingin meresahkan Suhaila. Kebiasaan baginya dalam suasana yg sejuk, puting teteknya akan mengeras, sudah la bra nya diambil Ali, baju yg dipakainya pulak agak sendat. Diusik2 niplenya dengan jari jemarinya sehingga kelamaan meniakkan nafsu syawatnya. Fenny yg tekun mendengar kuliah, duduk disebelahnya agak terganggu akan keluh resah Suhaila.
Fenny: Dah kau ni pehal plak..macam stim je aku tengok..
Sue: Sejuk sgt la aircond dalam ni..
Fenny: Ya Allah, ko tak pakai bra hari ni? Dah la tetek besar, tu terbonjol puting ko, memang xblh cover la..
Sue: Yg tu xde hal, ni yg kt bawah ni..dah basah sgt dah ni..
Fenny: Banyak la ko punya xde hal..Nanti kompem budak2 laki menjamu selera nafsu mata mereka.
Sue: Ala, buar jela..bukan luak pun..emphh..ssssss..
Fenny: Yg ko horny sgt ni kenapa? Cuba crite skit..
Sue: Ko kena janji jgn bg tau sesiapa pun..ok?
Fenny: Big Fat OK..
Sue: Tadi sblm masuk dewan, aku ngan Ali ehem2 dulu.. Just satu round je sbb xdan masa..ni yg makin horny nieee..
Fenny: WHAT!! Seriously?? Patut la aku tgk ko sejak akhir2 ni lain macam skit..rupa2 nya dilamun cinta..tp betul ke ko main ngan Ali?
Fenny: Iye la, buat pe nk tipu2 plak..tp xde la sampai jiwang2, cinta2 bagai..macam FWB la..
Fenny: Best x? Nanti kt umh ko kena crite from A to Z.. Aishh, tetiba aku yg rasa horny plak..Hahaha..Aktiviti memuaskan nafsu seks antara Ali dan Suhaila berterusan asalkan ada ruang dan masa. Pada minggu pertama permulaan aktiviti ini, tiap2 hari, dua atau tiga kali sehari mereka bermadu kasih.
YOU ARE READING
Awek Rumah Sewa
RomancePerkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.