BANG!!
Bunyi pintu bilik mereka diterjah kuat.Ali menolak Puan As dan mencapai tuala untuk cover badannya yg terdedah.
Cik Nadia berpakaian lengkap dengan nsetnya ditangan lagak seorang cameraman sedang merakam video.
Nadia: Aha..tak yah nak cover2, i tengah record bukti..
As: Woii..boleh masuk elok2 tak..main terjah je..
Nadia: Ooo..tadi bukan main u suruh I goda Ali bagai..ni u plak yg tergoda ya..
As: Alah, dah u cakap segan la, malu la, tak biasa la..
Nadia: So sekarang macam mana? I dah ada rakaman korang berdua?
As: Ok, first u delete video tu dulu..baru kita bincang.
Nadia: No way..
As: Please..
Nadia: Ni kalau I sebarkan video ni, teruk u As.. Tak pun I send kat husband u, macam mana?
As: Ok2.. Please Nadia, I'm begging u.. U cakap anything, I follow.. Please..
Nadia: Hahahaha..Tau pun takut kan.. Actually I tak record pun..(sambil menunjukkan skrin smartphonenya yg masih pada lockscreen)
As: Ishhh..u ni kan Nadia..(Ali hanya membatukan diri melihat dua pensyarahnya bertikam lidah, kemudiannya bersuara)
Ali: Dah habis ke drama u all?(berasa lega apabila mengetahui Nadia hanya berpura2 merakam aksinya)
Nadia: Belum, As mana janji u yg nak tolong I goda Ali?
As: Hehehe..ni kiranya I dah tolong u halfway la..come join us..(sambil menarik lilitan tuala Ali)
Nadia: Tapi..
Ali: Wait2, serious u berdua?
As: Tak boleh ke syg?
Nadia: Amboi2 siap bersayang mayang lagi..As sini jap..
As: Slurrppp..apa? Cakap je..
Nadia: Sini la jap..As bangun menuju ke arah Nadia yg berada depan pintu yg menyambungkan antara bilik mereka. Ali melihatkan mereka berdua seolah2 berbincang sesuatu yg penting tapi tidak dapat dengar perbualan tersebut. Kemudian As mendekati Ali manakala Nadia hanya mendiamkan diri masih didepan pintu.
As: U ok ke klau Nadia join sama?
Ali: Hehehe..lagi la I suka.
As: Haa, ok je la Nadia..meh sini..Sambil menunggu Nadia menghampiri mereka, As dengan suara yg agak perlahan;
As: You'll get a surprise soon..hehe
Ali: Apa dia?
As: Nanti la, klau cakap tak surprise la..As kembali berlutut dihadapan Ali dan terus menyambung aktivitinya mengulum batang pelir Ali. Sementara Nadia menghampiri Ali agak perlahan dan sedikit teragak2. Ali menggigit bibirnya melihatkan Cik Nadia yg memakai baju yg ketat, menampakkan bra line dan skirt labuh yg juga sendat. Ali terus memaut pinggan ramping Cik Nadia, menariknya rapat sehingga badan mereka berdua saling bersentuhan. Tumpuan Ali lebih kepada Cik Nadia, tanpa mengendahkan Puan As yg mengerjakan batang pelirnya.
Ali: Cik Nadia, u r so sexy walaupun still berpakaian lengkap.. Can I kiss u?
Tangan Ali mengusap lembut didada Nadia, mengagak Cik Nadia memakai bra jenis half cup. Nadia yg tertunduk malu hanya menganggukkan kepalanya sedikit. Melihatkan Nadia yg tertunduk, Ali menolak dagu Nadia keatas sedikit, kemudian memberikan satu ciuman pada pipi Nadia.
YOU ARE READING
Awek Rumah Sewa
RomancePerkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.