Sesampainya Ali di perkarangan rumah Maznah, dilihatnya pintu rumah yg sedikit terbuka. Setelah mengunci motornya, Ali terus masuk ke dalam rumah tanpa dia sedar bahawa kehadirannya diperhatikan seseorang. Maznah sememangnya dari tadi lagi menunggu Ali disebalik pintu.
Maznah: Amboi, cepatnya sampai. Ada orang nampak tak Ali masuk tadi?
Ali: Hehe. Akak punya pasal..Rasanya xde sapa2, lagi pun ni kan dah lewat.
Maznah: Jom ikut akak.Tanpa sepatah kata, Ali mengikut Maznah dari belakang sambil menatap bontot tonggek Maznah.
Ali: Amboi akak. Seksinya akak. Sendat betul kat bontot tonggek akak.
Maznah: Ntah apa2 la adik akak sorang ni. Kain batik je pun.
Ali: Sebab kain batik yg jadi seksi tambah plak baju satin singkat.
Maznah: Tengok je tau, lain2 tak boleh. Nah laptop akak, Cuba tengok kan.
Ali: Ishh akak ni, mana maunya nak repair laptop malam2. Dah la tools sy xbawak. Yg ni je bawak.( Memegang batang pelirnya yg belum lagi keras sepenuhnya.)
Maznah: Sapa suh bukak bagai, laptop akak prob dia jadi slow sangat2.
Ali: Ooo..camtu.Ali duduk di kerusi sofa di ruang tamu rumah Maznah sambil on kan laptop.
Ali: Dah tu nape tercegat kat situ. Meh duduk sebelah sy akak. Baru la semangat nak buat kerja.
Maznah: Memang la semangat, semangat buat kerja lain. Jap, phone akak bunyi, sapa la kol lewat malam gni.Maznah: Hello, nape As?
As: Cepatnya dia plan projek, semalam amik no phone, malam ni terus dapat.
Maznah: Hah. Mana As tahu?
As: Dah lupa ke kita ni berjiran, pulak tu xkan la xkenal motor anak murid sendiri. Seronok la tu..
Maznah: Hehe..Mesti la, awk tu takpe la anytime husband ada kat rumah.
As: Naik join sekali boleh?
Maznah: Janagn la, bagi la Maznah main puas2. Dah lama xmendapat.
As: Haha, acah je la. Ok la tak nak kacau, have a nice dick..
Maznah: Ishh, saje kan. Ok bye..Setelah menamatkan panggilan itu, Maznah meluru kearah Ali kerana dirasakan sudah horny sangat2. Maznah duduk rapat disebelah Ali, kemudian menarik kepala Ali mendekatinya. Slurrppp, dijilatnya bibir Ali berterusan sebelum mencium ganas. Ali merebahkan badannya di sofa panjang itu sambil menarik badan Maznah supaya menindihnya. Mulut mereka masih melekat saling menyedut bibir dan lidah masing2. Ali begitu asyik diperlakukan begitu ganas. Belum pernah lagi dia bersama dengan perempuan yg dominan dalam seks. Bunyi ciuman dan erangan nikmat Maznah semakin kuat tandanya dia betul2 bernafsu. Ali memeluk rapat badan Maznah sambil meraba2 bahagian belakang dan bontot Maznah.
Ali: Jap2, stop kejap. Waa, ganas betul akak sy sorang ni. Xsempat nak tarik nafas.
Maznah: Ali tak suka ke klau akak layan ganas2? Akak memang dari dulu lagi makin horny makin ganas.
Ali: Suka, suka sangat2. Xpenah lagi rasa cam gini, syok + stim. Dah alang2, boleh akak ganas2 lick my whole body?
Maznah: Memang itu yg akak nak buat. Slurrpp..slurrpp..
Ali: Emmpp..emmpp..syok nya akak. First time rasa syok gni.
Maznah: Best kan. Adik akak syg, akak nak aiskrim. Dah xleh tahan dah ni.
Tanpa menunggu jawapan Ali, Maznah menyentap seluar Ali kebawah, memperagakan batang pelir Ali yg almost keras. Terus diterkamnya dan dimasukman dalam2, terangkat2 badan Ali menahan nikmat kerakusan seorang isteri gersang.
YOU ARE READING
Awek Rumah Sewa
RomancePerkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.