Bawah Umur - Atin & Anis

30.9K 203 8
                                    

Fatin: Agak2 la abg pun, cuba tutup mulut ternganga tu. Nanti masuk lalat.
Ali: Atin tu yg patut agak2 la, ni dah tayang dengan niat nk seksa abg ni.
Fatin: Aii.. Larat lg ke?, tadi kan baru dapat..
Ali: Hahhh??!!
Fatin: Ala xyah buat terkejut la abg, Atin nampak apa yg abg n Ira buat tadi..
Ali: Dah tu nape xjoin sama?
Fatin: Ishh abg ni, Atin dara lagi la.
Ali: Yake? Tak kan secantik Atin xde pakwe..dah la body hot.
Fatin: Pakwe tu ada la, tp xpenah lebih2. Setakat cium mulut penah la sekali dua.
Ali: Dah tu tayang2 depan abg, ingt abg xde selera ke?
Fatin: Hahaha, apa la abg ni..kn kita nk study. Nanti Anis turun, Atin rasa terkeluar bijik mata abg..hahaha

Tidak lama kemudian Anis turun menghampiri Ali dan Fatin.

Anis: Jom la kita start study. Xyah tunggu si Ira, dah lena kat atas.

Terdengar sapaan Anis, Ali berpaling ke arah suara itu. Terlopong mulut Ali melihatkan pakaian yg dikenakan Anis.

 Terlopong mulut Ali melihatkan pakaian yg dikenakan Anis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fatin: Betul x yg Atin cakap.hahaha.

Ali terus menatap Anis yg berjalan menuju ke arah meja jepun dihadapannya. Dengan selamba Anis duduk disebelah Ali. Tergigit bibir sendiri, Ali cuba menahan hawa nafsu nya.

Anis: Jom la start. Apa abg tengok Anis camtu? Macam xpenah tengok girl je.
Ali: Korang berdua ni sedar x yg abg ni laki? Klau ikut kan nafsu, dua2 abg terkam. Ok la jom start.

Ali memberi sedikit penerangan bab2 yg ditanya pada nya sambil mencari2 idea bagaimana untuk meratah dua budak sekolah didepan nya itu.

Ali: Ok la, Kita buat latihan plak. Sebenarnya key untuk kuasai math adalah banyakkan buat latihan. Korang cuba jawab dulu 5 soalan, nanti Kita bincang.

Anis dan Fatin berusaha menjawab soalan latihan yg diberi dengan badan mereka sedikit bongkok. Ini memberi kesempatan pada Ali menatap belahan dada mereka sambil2 Ali mula mengusap2 batang pelirnya yg sudah keras. Tiba2 Ali mendapat satu idea jahat.

Ali: Kita jawab soalan math tu sambil main game, nak x?
Fatin: Macam Mana tu?
Ali: Klau korang berdua dapat jawab soalan tu, korang boleh arahkan abg untuk buat apa2 saja. Tapi klau salah, abg pulak yg boleh arahkan korang berdua.
Anis: Emm, best gak tu. Ok deal.

Hampir setengah jam berlalu, kedua2 nya sudah siap menjawab kelima2 soalan.

Ali: Baik la, Anis meh duk tepi Kiri abg n Atin sebelah kanan abg. Senang skit nk bincang n nk abg tunjuk kn jalan kira2.

Tanpa banyak soal, mereka berdua mengikut arahan Ali. Apa yg tidak terjangka pada Ali, si Anis duduk menghimpit sisi badannya dengan pahanya menindih sedikit paha Ali.

Ali: Ok jom Kita tengok soalan pertama dulu.
Fatin: Betul ke salah abg?
Ali: Dua2 salah, meh abg tunjukkan cara jalan kira.
Fatin: Ooo..senang je sebenarny cara nk Kira.
Ali: So memandangkan dua2 salah, kena ikut arahan abg la.
Anis: Ya, apa yg abg nk kami buat?
Ali: Ok, korang berdua kena cium mulut berdua selama 30 saat depan abg.
Fatin: Ishh abg ni, kami bukan lessbia.
Ali: Dah sapa suh pakai seksi2, ni yg kat dalam ni mana tahan. Kira ok la tu, klau abg Suh korang cium abg mcm mn?.(Sambil mengusap batang pelirnya)
Anis: Ok baik.

Awek Rumah SewaWhere stories live. Discover now