Ketika Ali berjalan keluar dari bilik;
Fenny: Ali, apa yg I crita pasal kakak u tadi is a secret tau. Jangan plak u bagitau dia plak.
Ali: Ok2.Dengan sebulat nekad Ali mengetuk pintu bilik kakaknya lalu menolak daun pintu tersebut. Dilihat kakaknya sedang baring di atas katil yg sudah membuka mata memandangnya.
Ali: Kak, boleh aku masuk?(KakMie bangun dan duduk di birai katil)
KakMie: La, ingatkan sapa la tadi, xpenah2 nya budak2 ni ketuk pintu dulu sebelum masuk. Masuk la.Ali melangkahkan kakinya masuk ke dalam bilik tersebut selepas menutup kembali pintu bilik. Lalu melabuhkan bontotnya di birai katil bersebelahan kakaknya dengan sedikit jarak.
Ali: Kak, ko xterkejut pun aku ada dalam rumah ni. Macam dah tau2 je.
KakMie: Kompem la aku tau, dah motor ko park kat luar tu.
Ali: Ha'a la, betul jugak. So ko tau la apa aku buat?
KakMie: Lagi satu soalan yg xperlu pun aku jawab. Yg ko balun budak2 tu sampai terpekik terlolong tu, silap2 jiran sebelah pun boleh dengar.
Ali: Hehe..
KakMie: Dah tu ada apa cari aku?
Ali: Pasal ni la. Boleh tak kak jangan bagi tau Umi?
KakMie: Ooo dah dapat rasa sedap baru nak pikir macam mana nak cover ya. Takkan la aku nak bagitau Umi, ko ni..
Ali: Dapat rasa sedap apa nya..diaorang memang la dapat rasa sedap; 2, 3 kali orgasm. Last2 angkat bendera putih nak rest penat sangat. Yang Kita ni sangap sorang2.
KakMie: Ali!! Dari2 petang tadi belum pancut lagi?
Ali: Yela, tanya la diaorang sendiri.
KakMie: Wow, hebat2. Patut la bini orang pun menyerah..hehe. Padu rupanya.
Ali: Yg akak ni aku tengok cam sedih semacam je pehal tapi seksi abis sampai menyeksakan aku? (Ali mengusap2 batang tegangnya dari luar boxernya dek xtertahan melihatkan body kakaknya)KakMie: Tak de pape la, penat keluar tadi kot.
Ali: Penat keluar ke penat menadah petang tadi?hehehe..
KakMie: Tadah apanya, balik awal. Tiba2 dia ada hal lain. Yg ko plak duk usap2 batang tu apa kes?
Ali: Ooo gitu.. Kan dah cakap tadi tengah sangap. Kak plak dah la cantik, seksi plak tu..Mana tahan.
KakMie: Banyak la ko punya puji. Padahal nak aku simpan rahsia kan..
Ali: Serious la kak, dari dulu2 lagi aku geram tengok ko pakai seksi2. Tapi pendam jela.
KakMie: Woii, ni kakak ko sendiri la..
Ali: Dah tu sapa suh pakai seksi2. Siap aku ada folder asing untuk save gamba2 seksi ko kak.
KakMie: Bohong la, tunjuk la klau betul ada.Ali membuka satu folder dalam nsetnya yg dipenuhi gamba2 seksi kakaknya. Antaranya;
YOU ARE READING
Awek Rumah Sewa
RomancePerkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.