I see red shaskuhkash
Okumak istemeyenler bir sonra ki bölümü bekleyebilirler.
Yalnız bir şey diyeceğim +18 yazmak ne kadar zormuş abauahauhsusjs
🔥
+18
Gözlerim hissettiğim baskı ile hazla kapanırken, elimi ensesine götürüp onu kendime doğru çektim. Benim atağımla eli anında belimi bulurken, beni sert bir şekilde aynaya yaslamasıyla aynayla onun arasında kaldım. İnleyip alt dudağımı kavradığı gibi emerken ensesinde ki elimi saçlarına götürüp çektim. Bir alev topu kasıklarıma hücum ederken kendimi ona doğru bastırdım ve o alev daha da büyümeye başladı. Belimde ki elleri kalçalarıma inerken bunu yavaşça yapıyor geçtiği her yeri okşuyordu. Dudaklarını dudaklarımdan çekip, ''Tadın çok güzel, sen çok güzelsin.'' diye hırladığında ona seksi olduğunu düşündüğüm bir gülümseme gönderdim.
Tekrardan öpüşeceğimiz zaman asansörün sesiyle ''Sikeyim.'' diyerek elimden tuttuğu gibi asansörden indiğimiz de kıkırdıyordum. Koştur koştur odasının önüne geldiğimiz de beni yüz üstü kapıya yaslayıp, kendini bana bastırdı.
Kalçalarımda hissettiğim baskı ile inleyip kapıya tutundum. Şimdiden bacaklarım titriyor ayakta zor duruyordum.
''Aç şu kapıyı.'' diye sessizce mırıldandığında sesinde ki tutku elde tutunacak cinstendi. Elimde ki kartı zar zor okuttuğumda kapının açıldığına dair gelen sesle kapıyı açmış ve içeri girmiştik. O hızlı bir şekilde kartı kapıdan alıp, duvarın kenarında bulunan cihaza yerleştirerek ışıkların loş bir şekilde yanmasını sağladı. Kapıyı ayağıyla hızlı bir şekilde kapatırken kapının sesi bütün holde yankılanmıştı. Alt dudağımı dişleyip, bana doğru dönmesini bekledim. Bana döndüğünde gömleğinin yakasından tuttuğum gibi kendime çektim ve dudaklarına yapıştım. Evet yapıştım.
İlk defa bir erkekle öpüşmüyordum ama onunla öpüşmek çok güzeldi.
Bütün vücudum karıncalanıyor, kasıklarımda ki alev topu beni daha da çok hırçınlaştırıyordu. Kalçalarımdan tuttuğu gibi beni kaldırırken, bacaklarımı beline dolamıştım ve kısa elbisem kasıklarımın hizzasına gelmişti. Ellerim gömleğinin düğmelerine giderken delicesine öpüşüyor, birbirimizi tüketmeye çalışıyorduk. Alt dudağımı dişlerinin arasına alıp çekiştirdiğinde inleyip kendimi ona bastırdım.
Kahverengi gözleri, çıplak bacaklarımda ve yukarı çıkan elbisemden gözüken çamaşırıma kaydığında derince yutkundu. Hareket eden adem elmasına dudaklarımı bastırdığımda ''Sikeyim.'' diye bağırdı. Dudaklarımı oradan çekip, dudaklarına sıkıca bastırdım. ''Şşş! Küfür yok.''
Adımlamaya başladığında ''Küfür'ün alasını duyacaksın bu gece güzelim.'' diyerek beni yatağın üzerine bıraktığında yakasından tutup onu da üzerime çektim. Yatağa dağılan saçlarım ile boynum ve gerdanım açıkta kalırken başını boynuma gömmüş önce koklamış sonra öpmüştü.
"Ne güzel kokuyorsun sen ya.'' diye mırıldandığında boynumdan gerdanıma inmiş açıkta kalan göğsüme ve göğüs çatalıma ıslak dudaklarını bastırmıştı. Gözlerim titreyerek kapandığında elimi gömleği'nin içinden sırtına ilerletmiş sıcak teninde elimi gezdirmiştim.
Bir yandan gerdanımı öpüyor diğer yandan da elleri boş durmuyor bacaklarımda geziniyordu. Dudakları omuz başlarıma gelmiş, dişlerini elbisemin askısına geçirip indirmişti. Sağ göğsüm ortaya çıkarken gördüğü görüntü ile hırlamış ve dudakları anında göğüs ucumu kavramıştı. İnleyip kendimi ona bastırıp, bacaklarımı kalçalarına dolayarak onu daha çok hissetmek istedim. Ve hissettim de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Gördüm Göreli - Texting
Ficción General054: utanmıyorsun değil mi? 054: bir maçta iki gol atıp bir asist yapmayı utanmıyor musun? 054: gol attın ya böyle dizlerinin üzerinde tribüne doğru kaydın 054: bende televizyona doğru kaydım 054: yani yanlış anlama kaydım derken televizyona kaymad...