Michele Morrone - Feel İt
🔥
Alaz: Akşam saat sekiz de hazır ol güzelim.
Damla: Nereye gideceğiz.
Alaz: Gidince görürsün
Alaz: Bu arada fazla güzel olma
Gülümserken gözüm bileğimde takılı olan saate kaydığında saat çoktan beş olmuştu ve benim hazırlanmam için çok az bir vaktim vardı. Koştur koştur giyinme odama girdiğimde hemen askılarda olan elbiselerimde gözlerimi gezdirdim. Nereye gideceğimizi bilmediğim için çok abartmak istemiyordum ama çokta sade olmak istemiyordum. Gözüme saten kahverengi ince askıları olan elbisem takıldığında hiç düşünmeden onu alıp yatağımın üstüne koydum.
Ayakkabı olarak da ten rengi bantlı topuklumu alarak yatağın kenarına koydum. Vakit kaybetmeden üzerimdekileri çıkartıp kendimi hemen banyoya attım. Güzelce yıkanıp, giyinme odama girdiğimde vücut yağımı güzelce vücuduma sürdüm. Aklıma gelen hinlik ile elime telefonumu aldım.
Damla:
Alaz: Yok ya valla senin bana asla acıman yok
Alaz: ben bunu bugün çok net anladım
Alaz: ama bu fotoğraf karşısında asla sessiz kalmayacağım
Alaz:
Damla: ya ama of Alaz
Alaz: bana geline hemen ama of Alaz
Damla: gidiyorum ben giyineceğim ve senin aklını başından alacağım.
Telefonu aldığım yere bırakıp, hemen makyaj masama geçerek saçlarımı yapmaya başladım. Kurutup, maşayla dalgalar yaptıktan sonra tarakla yaptığım dalgaları açarak daha doğal bir hava verdim. Makyaja geçtiğimde de gözlerimi ön planda tutup, dudaklarıma nude tonlarında bir ruj sürdüm.
Saçım ve makyajım bittiği gibi hemen elbisemi giydiğimde aynanın karşısına geçtim. Bu sezon tasarladığım bir elbiseydi ve ilk kez ben giyiyordum çünkü daha satışa çıkmamıştı. İnce askıları olan elbisemin sağ tarafında yırtmacı vardı. Göğüs kısmında olan bolluk ile dekoltem ön plandayken Alazın bunu gördüğünde vereceği tepkiyi merakla bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Gördüm Göreli - Texting
Ficção Geral054: utanmıyorsun değil mi? 054: bir maçta iki gol atıp bir asist yapmayı utanmıyor musun? 054: gol attın ya böyle dizlerinin üzerinde tribüne doğru kaydın 054: bende televizyona doğru kaydım 054: yani yanlış anlama kaydım derken televizyona kaymad...