XVIII •Be As You Wish. You Won.•

24 5 165
                                    

Kim Bulg-eun

Chen ormanlık bir alana geldi ve arabayı gelişi güzel park edip elinde çantayla ilerlemeye başladı. Gelirken yolda Sehun' u gelmesi için aramıştı.

Biraz yürüdükten sonra ağaçların arasında uzaktan belli belirsiz gözüken açık alana yöneldi. Baekhyun, Kyungsoo ve birkaç adam çoktan gelmişlerdi ve yıkık dökük duran eski kulübenin önünde Chen' i bekliyorlardı.

Chen' in geldiğini gören Baekhyun sigarasını yere atıp ayağı ile ezdi. Yanında duran siyah takımlı adama kafasıyla işaret yaptı.

   Adam Baekhyun' un ilerisinde durmuş Chen' in elinden para çantasını aldı. Daha sonra Kyungsoo' ya verdi. Kyungsoo çantayı aldı ve içindeki paraları çabucak saydı. Sonra da arkasını dönüp tam tersi istikamete doğru yürüyüp gözden kayboldu.

" Aramızdaki sözleşme artık bitti. Bir daha barıma adım atma."

  Chen sinirle gürledi.

" Öylece sözleşme bitti diyemezsin!"

" Hmm işe bak dedim bile. Yaptıklarından sonra çok bile dayandım sana. Öldürmemen gereken kişileri öldürüp peşimize polisleri taktın. Ayrıca bu ilk seferin de değil! "

  Chen Baekhyun'a iyice yaklaşıp alaycı bir şekilde güldü.

" Senin elin kirlenmesin diye öldürdüğüm insanlardan sonra karşılığı bu olacaktı ha?"

" Karşılıklarını çoktan aldın. "

" Asıl meselenin bu olmadığını ikimiz de biliyoruz Byun Baekhyun. Hepsi küçük doktorun........"

  Baekhyun'un attığı yumrukla Chen cümlesini bitirmeden kendini yerde buldu.

" Seni şerefsiz! Bir kere daha söylemeyeceğim. Onun varlığını bile hatırlamayacaksın. Seni öldürürüm."

Chen burnunu tutarak yerden kalktı.

" Sen asla birini öldüremezsin. Korkaksın."

Hızlı adımlarla yaklaşıp Baekhyun' a vurdu. Birbirlerine vurmaya devam ederlerken iki kişinin ayak sesleri duyuldu ve Sehun ile Lay, kavga eden adamları ayırdı.

Chen, Sehun' dan kurtularak elini beline attı. Ancak boşlukla karşılaştı. Baekhyun gülerek Lay' in önüne geçti ve elinde tuttuğu silahı Chen' e doğrulttu.

" Evet katil değilim Chen ama unuttuğun bir şey var  ruhun duymadan ruhunu bile senden çalabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Evet katil değilim Chen ama unuttuğun bir şey var ruhun duymadan ruhunu bile senden çalabilirim."

" O tetiği çekmeyeceğini ikimiz de biliyoruz."

" Sorun şu ki bilmiyoruz. Dediklerimi yapmayacak olursan bir saniye bile tereddüt etmem."

" İstediğin gibi olsun. Sen kazandın."

Look at The MirrorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin