0 •Beginning•

81 8 25
                                    

Adı: Kim Bulg - Eun
Cinsiyeti: Kadın
Ölü bulunduğu tarih: 11/10/2021
Ölü bulunduğu yer: Love Shot Bar depo önü
Ölüm nedeni: Ateşli silaha bağlı şok

Baş komiser Kim Jongin elindeki otopsi raporundaki başlıca notları inceledikten sonra soğuk mermerde yatan bedene baktı. Genç kızın güzel yüzünü inceledi. Yaşarken diye düşündü hayat dolu olmalıydı. Şimdi bile ne kadar huzurlu gözüküyordu. Derin bir uykuda gibi..

Adli tabibin sesiyle düşüncelerinden ayrıldı.
" Merminin giriş ve çıkış yarasına bakarsak dizlerinin üzerinde olduğunu ve kafasını katiline doğru kaldırdığını söyleyebiliriz. İnfaz edilmiş gibi."

İnfaz edilmiş gibi...

Exo adındaki çetenin işi gibi gözüküyordu. Ancak ellerinde hiçbir delil yoktu. Her zaman ki gibi. Bu kızdan ne istemiş olabilirlerdi ki? Kim Jongin' in yaptırdığı araştırmalarda onlar ile herhangi bir bağlantı kuramamıştı. Şans diye geçirdi. Her zaman sizin yanınızda olmaz.

Bu ölümü haber verme işini Park Chanyeol' a vermişti. Şimdiye vermiş olmalıydı. Kapıdan dışarı çıkınca ağlayan üç genç kızla ve Chanyeol ile karşılaştı. Teşhis için içeri girmeleri lazımdı. Daha sonra sorgu için onları da çağıracaklardı. Bu yüzden arabaya dönüp ortağın beklemeye başladı.

  Beklerken bir sigara yaktı ve dışarıya doğru üfledi. Arada bir iç dikiz aynasından arkayı kontrol ediyordu. Sonra birden bir çift gözle karşılaştı. Kafasını çevirdiğinde kimse yoktu. Yan koltuktaki dosyada fotoğrafı olan Kim Bulg- Eun' a baktı. Aynı gözler. Tekrar aynaya baktığında boş koltukla karşılaştı.

Elbette boş olacaktı. Aklı sadece ona oyun oynuyordu. Bu genç kız onu etkilemiş olmalıydı. Sigarasını yere atıp ortağının arabaya binmesini izledi. O da sarsılmış gözüküyordu. Bu davayı canı pahasına çözmeye karar verdi.

Bu serseri çetenin icabına artık bakılması gerekiyordu.

Look at The MirrorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin