Kim Mi-cha
Kırmızı arabayı gözden kaybetmemeye çalışarak hızımı arttırdım. Yağmur görüşümü kapatıyordu. Beni fark etmiş miydi bilmiyordum. Çokta umurumda değildi. Araba ana yoldan çıkıp daha tenha bir sokağa girerken hızlı bir hamleyle önüne geçip yolunu kestim.
Yol dar olduğu için arabayı geçip gidemeyecekti. Kapıyı çarpıp arabadan indim ve kırmızı arabaya doğru yürümeye başladım. Kapı açılıp içinden çıkan kişiye dikkatle baktım.
" Ups sanırım yakalandım."
Arabasına yaslanıp arsızca sırıtan Baekhyun' un üzerinde doğru yürüdüm.
" Sapık mısın nesin kaç gündür ne diye beni takip ediyorsun?"
" Kızmayın doktor hanım. Ufak bir keşif yapıyordum."
" Seni bir daha peşimde görürsem çok kötü olur."
" Yaa. Öyle mi ne kadar köt....."
Elini yanağıma doğru götürürken hızlıca kolundan tutup ters çevirdim.
Şimdi arkası bana doğru dönüktü. Topuklu ayakkabı giydiğim için boyumuz aynı sayılırdı. Kulağına doğru eğildim.
" Tahmin edemeyeceğin kadar kötü. Eğer görmekte ısrar ediyorsan seve seve gösteririm."
Öne doğru itekleyerek kolunu bıraktım. Şaşkınca bana bakıyordu. Arkamı dönüp arabama doğru yürürken bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum. Arabaya binip çalıştırdım ve yanından geçerken bileğini tuttuğunu gördüm.
Korkudan mı başka bir şeyden mi bilmiyordum ancak hızla atan kalbimin sesi bütün arabada yankılanıyordu. Ana yola çıkıp biraz ilerledikten sonra arabayı kenara çektim ve soluklandım.
Dışarıda gördüğüm bir büfeden su alıp içtim. Arabayı nehir kıyısına sürerken sakinleşmiştim. Bir banka oturup etrafı izlemeye başladım. Yarın tam bir hafta olacaktı. Oysaki aylar geçmiş gibi hissediyordum.
Hava kararıncaya kadar boş boş oturdum. Soğuk hava içime işlerken kalkmaya karar verdim. Yavaş adımlarla arabaya doğru yürüdüm. Arabaya binip son kez durgun suya bakarken birden camıma çizilen gülen suratla karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at The Mirror
FantasíaGözlerindeki şeytanlık beni korkuturken kar maskesinin ardındaki yüzü merak ettim. Celladımı merak ettim. Ve en önemlisi ne hissettiğini merak ettim. • 18.02.21 - 14.11.21