tres

437 3 3
                                    

___

"Nismo baš raspoloženi, hm?" Započeo je Draco nakon što je smeđokosa djevojka otvorila vrata crnog kabrioleta. Zagledao se u Hermionu koja je udarala dlanom od kožnu torbicu koja je zapela za vrata raskošnog automobila. Činila je to od nervoze koja je u njoj prisutna od sinoć.

"Vozi ukoliko želiš ostati živ." Pogledala ga je nakrivljenih obrva nakon što je zatvorila vrata za sobom. Pogledala je još jednom oko sebe, no opomenula se da ne smije ostaviti Španjolsku u sjećanju jer je dobro znala da joj neće donjeti ništa osim ružnih uspomena. Nikada neće zaboraviti slike u glavi od sinoć. Plavuša, on i dvije čaše vina. Savršena kombinacija i predigra za nešto više.

"Prekinula si mi poziv sinoć." Gledala je kako Draco frustrirano prstima udara od volan obložen kožom.

"Jesam."

"Da pogodim, ljubomora?" Zvuk nalik smijehu se začuo iz njegova grla. Bio je upoznat s tim da je njegov brat ljubomoran zbog najmanjih sitnica. Mogao je samo zamišljati kako je to kada je u pitanju djevojka koju voli, odnosno u ovom slučaju Hermiona.

"Baš bi tvoj pametni brat bio ljubomoran. Pričaš gluposti." Šaljivo je dodala Hermiona koja se nasmijala odmah nakon njega. Iako joj nije bilo do smijeha, morala se natjerati na zrno sreće zbog sebe same. Mislila je kako je sve završeno između Oscara Malfoyja i nje, no gadno se prevarila.

"Naljutila si me sinoć i sada ti neću reći za iznenađenje." Draco je bio uzbuđen više od vlastitog brata. Radio je danima i noćima kako bih pomogao bratu da ostvari jedan od mnoštvo snova. Jedini je bio upoznat s tim da je Oscar odustao od muzičke karijere, te da je otišao u sasvim drugom smjeru. Smatrao je kako je ta odluka dobra za Oscara te kako će s tim poslom postići puno više nego s drvenom gitarom.

"Ne zanimaju me vaše gluposti. Idemo natrag u Hogwarts." Hermiona nije ni čula Dracove riječi. Jedini cilj joj je bio odmaknuti se od ovog mjesta. Ono što nije znala jeste da će otići u još gori pakao za nju. "Ne znam zašto sam uopće dolazila u prokletu Španjolsku. Odrezat ću si prste na rukama ako ga još jednom dodirnem. Ne, ti ćeš to učiniti umjesto mene." Rukama je zamahnula po zraku u nadi da će se smiriti na trenutak i da će zaboraviti sve brige. No odustala je nakon što je primijetila kako joj se jezik zapetljao i da ni sama ne zna što više govori.

"Tko te naljutio?" Draco je pogledavao čas nju, čas široku cestu po kojoj je jurio brzim autom. Znao je da je Hermiona spremna učiniti sve kada je ljuta, stoga se plašio što bih sve mogla učiniti Oscaru ukoliko ih kojim slučajem sudbina spoji. Možda se potajno i nadao da se to ne dogodi jer nije htio da mu opasna vještica bude blizu.

"Visoka plavuša." Gromoglasan smijeh od strane plavušana je ispunio čitav prostor automobila, dok je s druge strane djevojka u kožnom sjedalu uputila jedan smrtni pogled prema njemu.

"Katherine?" Draco je poznavao plavokosu ženu s kojom je mjesecima radio na velikom projektu za Oscara. Svo troje su uložili sav svoj trud u posao koji zahtjeva puno više od prethodnog. "Tvoje tajne su sigurne sa mnom. Nikome ne šteti malo ljubomore, Granger." Okrenuo je glavu na stranu te joj blistavog osmijeha namignuo, znajući da ih u Hogwartsu čeka pravi spektakl.

Iako je bilo rano proljeće, tamni i gusti oblaci su se spustili iznad velikog Hogwartsa. Hermiona je zadivljeno promatrala puteve posute raznovrsnim cvijećem, dok je koračala do ogromnih vrata. Draco je išao iza nje držeći u ruci svoj drveni kovčeg jer nije htio propustiti dramu u najavi, stoga je i odlučio ostati još par dana.

Ulaskom u veliku dvoranu iza čijih ih je vrata dočekalo mnoštvo skupljenih učenika, Hermiona je duboko u sebi osjećala neopisivu tjeskobu.

"Želim obznaniti obavijest svim učenicima." Činilo joj se kao da su došli usred govora nakon što je začula Dumbledora kako poručuje negdje od naprijed.
"Upoznati ste s time da nam je nažalost profesorica kvidiča odsutna na neko vrijeme. Moja predviđanja su ta da zbog teške povrede noge možda neće biti u mogućnost ikako se vratiti." Zadnja rečenica je značila kraj za cjelokupni hogwartski tim kvidiča. Nakon ravnateljevih riječi je nastala pobuna i glasni uzvici u ogromnoj prostoriji gdje je sve odzvanjalo u Hermioninim ušima. Mudru vješticu nije previše zanimao sport koji je vrlo popularan u svijetu čarobnjaka, stoga ju nisu zanimale ni nove informacije. Rado je bodrila i navijala za igrače gryffindora, no nikada nije ni pomislila okušati se u tako opasnom i zahtjevnom sportu kao što je kvidič.

𝐆𝐎𝐋𝐃𝐄𝐍 Where stories live. Discover now