40

176 17 22
                                    


40 YAPAR VE MILLIYETCI HAREKET PARTISININ KIRKINCI YILI LSHFLSLSJFKSBKFJFKSBFKSBFKSNDKERLSBFKSSHFLSBFLS

AYYYY etutteki matematik tyt hocası her 40 dediğinde bunu diyor çok komik osjfksbfksbdksjshfoshfkdj

Haa bir de şey

İlk bölümdeki ben

"Ciddi bir şey olmayacak

Boş beleş"

En son bölümlerde ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En son bölümlerde ben

*yaşadığı travmatik olayları fice yansıtır*

*yaşadığı travmatik olayları fice yansıtır*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim gibi de dediği dedik olun işte


Neyseeeee sizi bölüme alayım🥰🥰

İyi okumalar...

~



"Hayır, hayır. Öyle değil. Bana bırak."

Titreyen ellerimle zar zor tuttuğum kalemi sehpaya bıraktım. Noona'nın içerden sesi geliyordu.

"Minho-yah! Tuz o, şeker değil. Tanrım, sabrım sınanıyor!"

Kapı pervazından gülerek mutfaktaki kaosu izliyordum. Noona, Jong ve Minho hyung'a yemek ve tatlı yaptırıyordu.

Şöyle mi demeliyim, hyungların elinden pek bir şey gelmiyordu ve noona da sinirli bir yavru kediye benziyordu.

"Ah, Taehyung. Resmen kurtarıcı meleksin. Nolur bizi bu kadından kurtar."

"Ne dedin sen? Choi Minho seni 99 eş parçaya bölüp Byul'a kedi maması yapacağım."

Minho hyung, arkama saklanıp kahkaha atarken Hyojong hyung da noonayı tutarken kahkaha atıyordu.

"Belki de iş bölümü yapsak daha iyi olur, hm? Hyojong hyung etleri doğrasa, Minho hyung ayak işlerini yapsa ben de tatlıyı yapayım?"

Noona dudak büzüp başını iki yana salladı hayır dercesine.

"Olmaz. Sana iş yaptıramam. Zaten senin için bunlar, olmaz öyle. Benim de hiç halim yok ama bu ikisinin bana acıması da yok ki!"

Hyojong hyung, noonanın boynunu öpüp kendine çevirdi. Burunlarını birbirine sürtüp gözlerini birleştirdi.

Ne güzel bir görüntü. Jin ile senin asla sahip olamayacağın kadar güzel.

Boğazımı temizleyip Minho hyunga döndüm.

"Hyung, belki de dışarıdan yemeliyiz?"

"Pfff, hiç saygınız kalmamış, hiç! Taehyung, hayatım benim için yemek masasını hazırlayabilir misin? Madem çalışmak istiyorsun...

Minho, tatlıya geri dön ve dediklerimi eksiksiz yerine getir. Hyojong, sebzeleri doğramaya devam et. Ben de... beni boş verin. Haydi marş marş!"

Üç erkek, noonaya "emredersiniz komutanım!" duruşu alıp hızlıca bize verdiği görevleri yapmaya koyulduk.

Pahalı bir markadan olan yemek setini salondaki büyük masaya taşıdım.

Sakarlığım tutmasın diye içimden ettiğim duaları saymazsak gayet de başarılı bir operasyon gerçekleştirmiştim.

Kadehleri ve çatal bıçak setini de süslü peçetelerle yerleştirdiğimde noona bana seslenmişti.

"Taehyung, tatlım iki tabak daha ekler misin rica etsem? Son dakika misafirlerimiz var da. Ah, merak etme, kafa insanlar. Rahatsız hissedeceğin bir ortam olmayacak."

Bana öpücük atıp geri mutfağa dönmüştü. Noonaya güveniyordum. Eğer onlar gibi hyunglar ya da noonalar gelecekse eminim iyi anlaşırdık.

Dediği gibi, iki kişilik yer daha ayarladığımda eserime gururla baktım. Hayır, basit bir masa hazırlamamıştım. Mükemmel olmuştu.

Ah hadi ama! Benim elim değmişti. Kötü olma ihtimali sizce de sıfır değil mi?

Seokjin'e benzemeye başladın. Ama üzgünüm, o artık yok.

Anında donan gülümsememle bakışlarım da buğulanmıştı. Jin yoktu. Ama bunun sebebi kimdi?

Ben miydim? Gittiğim için suçlu muydum?

Jin miydi? Benimle paylaşımda bulunmayıp bir şeyleri iyi ya da kötü saklayan Jin miydi suçlu?

Yoksa sevgilimi benden uzaklaştırmak için binbir takla atan ailem mi?

Kimdi beni bu kadar kimsesiz bırakan?

"Kapı çalıyor! Birisi kapıya baksın! Elim bulaşık!"

Noona'nın bağırışıyla irkildim. Kapı ısrarla çalıyordu.

"Dostum, ölmediğin sürece kapıyı bu şekilde çalma sebebin umarım peşinde silahlı adamlar olması falandır yoksa seni ben öldürürüm."

Kapının arkasında kim olduğunu bilmediği halde söven Minho hyunga gülerken ben de kimin geldiğine bakmak için salonun girişine ilerlemiştim.

Kapıda dikilen bir adet Jungkook ve bir adet Yoongi hyung ise... Dürüst olayım. Görmeyi beklemediğim insanlar listesinde muhtemelen ilk 10'a girerlerdi.

Doğru tahmin, 1. sırada Seokjin ve Jimin vardı.

"Sanırım misafirlerimiz geldi?"





Ben Taehyung'un köpeği olmuşum

Hav hav

Yoongi ve Jungoo olduğunu tahmin etmiş miydiniz

Ya da Jin'i mi beklerdiniz?




Eeeee efenim diğer bölümde görüşmek üzere diyorum

Sağlıcakla kalın

Öpücükler💋💋💋💋 





Sunshine Boy ~ Taejin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin