Voo
Jin lütfen kapıyı açar mısın
Seninle konuşmak istiyorum
Ben
Özür dilerim
Çok özür dilerim sevgilim
Lütfen kapıyı aç ve konuşalım
(Görüldü)
Jin lütfen lütfen böyle yapma
Seni çok seviyorum
Çok özledim
Nolur
Jinnie
Ağlama
Ve evine git
Voo
Jin
Sevgilim lütfen kapıyı aç
Konuşalım yalvarırım
Jinnie
Bana yalvarma
Git buradan
Açamayacağım çünkü kapıyı
Voo
Jin
Aşkım
Sevgilim
Nolursun aç kapıyı
Hadi lütfen konuşalım
( Görüldü )>3<
Taehyung telefonunu cebine atıp beklemeye başladı. Evin içinden gelen ve gittikçe yaklaşan terlik sesi heyecanını katlıyordu. Az önce dayanamayıp ağlamasından dolayı gözleri kızarmıştı. Yine de kocaman gülümseyerek kapının açılmasını bekledi. Sahi, niye bu kadar gecikmişti Jin?
Kapı açıldığında Taehyung'un gülüşü donmuştu. Şu an bu durumda olmalarına sebep olan kız, üstünde oldukça kısa şort pijama ve askılı bir cropla kendisine bakıyordu kızgın gözlerle. İki yandan yaptığı topuzu ve kahkul ile Ay Savaşçısı'nı andırıyordu. Kız biraz sevimliydi. Taehyung sırf bu yüzden bile kızdan nefret edebilirdi.
"Senin ne işin var sevgilimin evinde?"
"Düzeltme, hiçbir şekilde onu dinlemeden ve suçlayarak ayrıldığın eski sevgilinin evi."
"Hiçte bile. Biz Jin'le hâlâ sevgiliyiz. Sen de bizi ayıramayacaksın. Çekil şimdi Jin'i göreceğim."
"Tüh, duştan çıkmıştı o da. Uzanıyor şu an."
Taehyung, damarlarında akan öfkeyi somut bir şekilde hissediyordu. Yanakları ve gözleri alev alev yanıyor, kendisinden neredeyse 15-20 santim kıza saldırmamak için içinden kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Kadına şiddet kötü bir şey. İnsana şiddet kötü bir şey. Canlıya şiddet kötü bir şey. Hapse girersen Jin ile aynı eve çıkamazsınız. Bu korkunç!
"Bana bak küçük yılan, seni-"
"Taehyung?"
Hem kız, hem Taehyung odasından çıkan Jin'e dönmüşlerdi. Taehyung, Jin'in gerçekten duştan çıkmış olduğunu fark edince dudaklarını ısırdı. Buraya dinlemeye gelmişti. Ama kızı değil, sevgilisini.
"Ne zaman geldin?"
Taehyung güldü. Az önce mesajda konuşmamışlar mıydı?
"Sevgilim, az önce mesaj attım ya- Sen!"
İşaret parmağını kıza doğru uzattı. Kız bir çırpıda Jin'in arkasına geçerken Taehyung ayakkabılarını fırlatır gibi çıkarıp Jin'in üstüne atlamıştı.
"Ne demek sevgilim adına benimle konuşmak? Sen kimsin? Ha! Kimsin sen-"
"Kızım?"
"Anne?
"Teyze?"
Herkes birbirine bakıyor ve kimin kim olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ya da sadece Jin'in annesinin yanındaki kadın, yeğeninin engellemeye çalıştığı çocuğu tanımaya çalışıyordu.
Jin, içlerinde bulundukları saçma duruma dur demek için Taehyung'u kendisinden uzaklaştırdı. Annesi ve teyzesi ellerindeki market poşetlerini yere bırakıp ayakkabılarını çıkarırken bir yandan da kaos içindeki üç gence bakıyorlardı.
"Ne oluyor burda?"
"Annecim, hoş geldiniz. Biz de Jinle biraz küsmüştük de, konuşmaya gelmiştim."
Taehyung, Jin'in annesinin önünde eğilip kocaman gülümsedi. Orta yaşlarındaki kadın Taehyung'un tombul yanaklarını sıkıp sulu sulu öptü. Çok seviyordu bu çocuğu niyeyse.
"İyi yapmışsın, anlaşmazlıklar olmasın aranızda. Konuşun, anlaşın. Ah, unnie, bu Taehyung. Jin'imin erkek arkadaşı."
"Merhaba teyze."
Taehyung, kendisinin yarı boyunda olan ama kendisini ikiye katlayabilecek kadının önünde eğilip gülümsedi.
"Ay ne tatlı bir şeysin sen! Yeong Ro küçükken bir ayıcığın vardı, tıpkı ona benzemiyor mu?"
Taehyung, yanaklarının mıncırılmasından canı acısa dahi sesini çıkarmamaya çalışmıştı. Yani Yeong Ro denilen kız, Jin'in kuzeni miydi? Ne?
"Unnie, gel biz yemek yapmaya koyulalım. Gençler de otursun konuşsunlar."
İki kadın market poşetleriyle mutfağa geçerken, Jin birbirine korkunç şekilde bakan Yeong Ro ve Taehyung'u olası bir kaza için birbirinden uzak tutmaya çalışıyordu.
"Odama geçelim. Sen de ne diyeceksen der, sonra da gidersin Taehyung."
"Jin-"
Jin, ikisini arkasında bırakıp odasına girdiğinde Yeong Ro ve Taehyung birbirine bakış atmış, koşarak odaya girmeye çalışmışlardı.
Jin, Taehyung burada olduğu sürece aklını kaybetmemek için gerçekten çok çaba sarf edeceğini şimdiden atlamıştı bile.
~
Ulan tam bitireceğim bölümü anasını satayım hasta oldum
Neyse
Offf hiç bitirmek istemiyorum bu kitabı ya
Sıkılıyor musunuz okuyan arkadaşlar🥺🥺🥺
Ona göre bölümleri hızlandıracağım tımam mı❤❤🥺🥺
Annyeong hayat kaçar 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine Boy ~ Taejin Texting
Historia Cortatexting ~Hikaye açıklaması~ vantaegoh: Jin Coğrafya dersinde bir daha "Size güneşin tanımını yapabilir miyim?" diyerek beni anlatma