2 ay sonra
Hayatım güzel ilerliyordu mutluydum. Partiden sonra Deniz ile tanışmıştık. En büyük destekçimizdi. Bu yüzden o da gelmişti yalavarışlarımızdan sonra anca. Okçuluk kulübüyle birlikte otele gidiyorduk. Otobüse bindik. 2 katlıydı.
En üste çıktık. Yağız ile Çağan önceden gelmişti. İlerlemeye başladık. Leya ile Çağangilin arkasına oturduk. Arkama yasladım. Gözlerimi kapadım.Gözlerimi yavaşça açtım. Saat kaçtı acaba. Birden gözüme Çağan takıldı. Tabi ya Leya Yağız ileydi. Başımı cama yaslamış uyuyordu.
Çantamdan tabletimi çıkardım. Harry Potter serisini izlemeye başladım.
Otele gelip yerleşmiştik. Çok şükür. Yemeğe indik. Patetes kızartması aldım.
Kızlardan ayrılıp bahçeye indim. Hava esiyordu. Yanıma biri geldi.
Ushan:Selam Taygu kolejinden olmalısın
Yn:Evet,Yn ben sen hangi okuldasın?
Ushan:Nokta KolejiYüzümü bozmamaya çalışsamda bozdum.
Ushan:Kavgalı mısınız?
Yn:Evet üçüzüme sarktı
Ushan:Onun adına ben özür dilerimÇağan'nın Anlt.
Yn ile Ushan konuşuyorlardı. Ne konuşuyordu bu yavşakla. Sinirle yanlarına gittim. Ynyi kolundan kavradım.
Yn:Ne yapıyorsun?Dinlemedim yoluma devam ettim.
Yn:Canım acıyorDediğinde elini tuttum. Sürüklemeye başladım. Ta ki kumsala gelene kadar.
Yn:Ne yaptığını sanıyorsun?
Çağan:Onun kim olduğu hakkında bilgin var mı?
Çağan:YOKK
Yn:SANA NE GELDİĞİMDEN BERİ BOK GİBİ DAVRANAN SEN DEĞİL MİSİN? HA ARKADAŞ GİBİ DAVRANMAYA ÇALI-Sözüm kesildi çünkü dudaklarını dudaklarımla buluşturmuştu. Şoktan ne yapacağımı şaşırdım. Olan olmuştu ilk öpücüğümü çalmıştı. Hızla geri çekildim suratına tokat attım. Avcum ağrıyordu. Sinirle oradan ayrıldım.
Odaya girdim. Hızla duş aldım. Kısa yattım ve bol tişörtümü giydim. Çağan beni öpmüştü. Sinirle uyukuma daldım.
Saat 9:30 gibi kalktı. Denize gidicektik. En sevdiğim bikinimi aldım.
Yn
Leya
Tua
Altıma mavi şortumu giydim.
Tua:Yn iyi misin garipsin?
Yn:Ah evet neyse çıkalım hadiOdadan çıktık. Resturanta gittik. Tabağa poğaça ve pankek koydum. Soğuk çayımı alıp masaya oturdum.
Sohbete çok katılmıyordum. Çağanı görmemle nefret duygusu beni alıyordu.
Deniz: Kız Yn neşelen biraz
Yn:Uykum var o yüzden böyleYalan konusundan sertifika almam lazım.
Deniz:Ben seni vallah anlamıyorum. Lan geçen gün saat 20:00 yattın 13:00 kadar uyanmadınDediğinden güldüm.
Yn:Uykuma aşığımDedim. Sohbete katıldım. Çağan yüzünden tatilimin içine etmemeliydim.
Kahvaltıdan sonra denize gittik. Şenzonga eşyaları bıraktık.
Yağız:Denize giriyorum
Deniz:Tövbe tövbeDiyince herkes güldü. Yagizda Denizin kafasına vurdu.
Bu hallerine daha çok güldüm.
Yn:Deniz denize girdiSu ılıktı. En sevdiğim. Çağan bana baktığını fark ettim. Kaşlarımı çattım. Ona bakmayı kestim. Benden özür bile dilememişti. Özür dilemek gurursuzluk değil hatalı olduğunu kanıtlamaya çalışmaktı.
Denizden çıktım. Havluma sarıldım. Yakınlardaki büfedem soğuk su aldım. Plaja dönerken Ushan ile karşılaştım.
Çağan'nın Anlt.
Yn denizden çıktı. Garip hissediyorum dün onu öpmemeliydim. Sinirle ofladım. Bende denizden çıktım. Havlumu aldım. Kurulanmaya başladım. Taki Yn ile Ushan. Bu aptalla niye konuşuyordu? Öfkeyle soludum. Ayağa kalktım...
Bölüm sonu
Okuduğun için sağol
Bölüm fikri gelmeye başladı
Bu yüzden vaktim olduğu kadar bölüm yazıcam
Haftada bir bölüm kafa dağıtmak için güzel bir hobiydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal et
FanfictionEsat ve Hilal üçüz olsaydı. Amerika da yasayan Yn Türkiye'ye döner. Kasırgaya geçecek Mavi aya gider. iyi okumalar efenim..