Gözlerimi araladığımda kendi odamdamıyım değil miyim çözememiştim.
Ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkamak için lavobaya geçtim. Dün çok yorgundum.
Uzun kalın bir sweat giyip aşağı indim.
Esat:Kahvaltıya gidecez gelicek misin? Yn:Kim kim?
Esat:Bizim ekip
Yn:Hayır
Esat:Sen bilirsin ama gel
Yn:Dışarda yerimİkna çabalarının boşa olduğunu anlayıncı bıraktı şimdi sırada giyinip dışarı çıkmak vardı. Yine ağzını açtı.
Esat:Lütfen sana ihtiyicam var
Yn:Ne konuda?
Esat;Tuanadan hoşlanıyorum belki açılırım ona
Yn:Ne?!
Esat:Evet
Yn:Gelirim
Esat:10 dk gel çıkıyoruz
Yn:PekiDiye yanıtladım. Odama geri çıktım. Dolaptan çıkardığım kıyafetleri hızla alıp giydim.
İnce bir eyelbir,maskara,allik, ve alıp gloss sürüp işimi tamamladım. Geri aşağı indim.
Tua
Çağanı ikna etmek için yalan söyledim. Ne yapayım anca geldi. Bizimkilerle önceden gittiğimiz bir cefe vardı. Kahveleri güzelidi.
Masaya oturduk. Esatgilde gelmişti.
Yn'den
İçeri girdik. Masaya oturduk. Çağanda buradaydı. Gözleri etrafta geziniyordu. Esat için Esat için.
Masaya oturduk aşırı gergindik. Ortam lastik gibi verdi bizi.
Deniz:Esat sen Denize düşsen boğulmazsın
Esat:Niye can simidiyim?
Deniz:Tipin kayık ondanDediğinde Esat kafasına vurdu masadaki herkes gülmüştü.
Tua'dan
Bizimkiler bizi yanlız bıraktı. Hızla ona döndüm. Sahilde yürüyorduk.
Esat:Nasılsın?
Tua:İyi sen?
Esat:Fena değil
Tua: Bir şey konuşmamız lazım
Esat;Ne k-konuşuca
Tua:Çağan ve YnyiYüzü düştü. Gözlerini benden alıp karşıya bakmaya başladı.
Esat:Onları barıştıramayız biz dahada ayırıyoruz onlara en iyi ilaç zaman olacaktırAslında mantıklıydı. Sorun gerçekten bizdeydi.
Esat:Tuana
Tua:HııOna döndüm ise ellerini yüzümle birleştirip dudaklarımı öptü.
Yn'den
Yavaşça yürüdük. Sahilde Tua ve Esatı bırakıp mesaj çekmiştim.
Yn:Ben dolaşmaya çıkıyorum
Hilal:TamamOrmana daldım. Gölete ilerlemeye başladım.
Dizlerimi kendime çektim. Çağanı düşünmeye başladım. Ne kadar yıprandım. Çantamdan çıkardığım kâğıt kalemle bir mektup yazdım.
Mektubu kayaya sıkıştırdım. Gölete ilerdelim. Yavaşça suya batıyordum. En ortaya geldiğimde sırt üstü yatıp kendimi bıraktım elveda dünya bu hayatı siktiğin için saol ve Çağan...
Final mi acaba?
Tuanagile noldu sizce?
Yn öldü bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal et
FanfictionEsat ve Hilal üçüz olsaydı. Amerika da yasayan Yn Türkiye'ye döner. Kasırgaya geçecek Mavi aya gider. iyi okumalar efenim..