Çağan:Neden?
Yn:Çünkü bir sürü etken var
Çağan:Etkenn??
Yn:Okuldaki kızlar ve üçüzlerim
Çağan: Peki Yn hanımAyağa kalktı. Yatağa uzandı. Onun yanındaki yatağa uzandım.
Çağan: Yanıma gelseneCevap vermedim.
Çağan: Ben gelirimGeldi.
Çağan:UtanmaGözlerimi açtım. Bu nasıl rüya diye bir kaç dakika düşündüm. Diğer yatakta Çağan yatıyordu.
Yazar'ın Anlt.
Sabah Tuanin çığlığı odada dolaşmıştı.
Tua:Aahhhh
Deniz: Poöğğh ayağının ağzımda ne işi varLeya ve Yağız birbirleribin sırtını yaslamış uyuyorken sıçradılar.
Odaya yetmezmiş gibi Çağan ve Yn girmişti.
Yn:Ne bu bağırışma
Tua:Ayağımı ısırdı Deniz
Yn:Neeeee?Yn güldü. Artık karnı ağrıyordu.
Yn'nin Anlt
Tatil bitmişti. Gerçekten güzel vakit geçirmiştik. Kıyafetime son kez baktım tamam okeyim.
Kızlarda benim gibi rahat takılmıştı.Tua
Leya
Odadan çıktık.
Öğrt: Herkes eski yerineÇağanın yanına oturdum. Elime kitabını aldım okumaya başladım.
Aradan iki gün geçti. Şimdide Çağana gidiyordum. Annesigil tatile gitmişti. Yani evde tekti. Bizde kalmaya gidecektik.
Yn:Selam
Çağan:Hadi gelEve geçtim. Bizimkilerde gelmemişti. Koltuğa oturum. Yanıma Çağan geldi.
Yn:Bizimkiler ne zaman gelir
Çağan:Bilmiyorum geç kalacaklarını söylediler
Yn:Bu yağmurda gelmezler bence
Çağan: Bencede
Yn:Neyse film izleyim
Çağan: Olur
Çağan:İt(o) açıyorumYutkundum. Palyaço fobim vardı. Uzun hikaye.
Çağan:Gerildin sanki
Yn:Yok canım hadi başlatFilmde gözlerimi açamıyordum. Korkudan sıçıyordum neredeyse. Sonrada misafir odasına geçtim. Gergindim zaten.
Aradan 30dk geçti. Ve ben uyuyamıyordum. Aşağıdan ses gelmişti. Ne diye düşündüm. Ama korkudan titremeye başlıcaktım.
Bir ses daha ayağa kalktım. Yavaşça indim.
Yn:ÇağanSeslendim. Ses yoktu. Yavaşça mutfağa ilerledim.
Etraf karanlıktı.
Çağan:BÖĞĞKafamı fena halde çarpmıştım. Çağan gülyordu. Anıra anıra.
Ağzımdan ilk hıçkırık çıktı. O anı yeniden yaşamak. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
Yn:Gerçekten komik değildiAğlamaktan zor bitirmiştim cümlemi. Çağan yanıma çömeldi yavaşça öptü.
Çağan: Özür dilerimAğlamaya devam ettim. En sonunda kucağına aldı. Yukarı çıktık. Yatağa bıraktı. Göğsüne yasladı.
Çağan: Bu kadar korktuğunu bilmiyordum ama komiktiSaçını çektim. Güldü. Ve bende uyudum.
Sabah uyandığımda Çağan uyuduğunu fark ettim. Yüzü çok hoştu. Gamzeleri gülüşü. Ayağa kalktım.
Elimi yüzümü yıkadım. Dün gece yaşanılanlar garipti.
~Bölüm sonu
Kısa ama tadında olsun
1,05k okunmuş helal lan size
Okul nasıl gidiyor?
Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal et
FanficEsat ve Hilal üçüz olsaydı. Amerika da yasayan Yn Türkiye'ye döner. Kasırgaya geçecek Mavi aya gider. iyi okumalar efenim..