3 hafta sonra
Çağan çok kabalaşmıştı. Benden sanki nefret ediyordu. Yemekhanede onu fark ettim. Bana bakıyordu kaşları çatıktı. Ne olduğunu anlamıyordum. Kafayı yiyicem.
Yanına oturdum.
Çağan: İzin aldın mı?
Yn:Ne?
Çağan: SAĞIR MISIN?
Yn:Çağan noluyo sana?Yemekhanedeki herkes bize bakmıştı.
Çağan: Bir bok olduğu yok ne zaman vardıki? Biraz ilgi gösterdim sadece bu kadar
Yn:Sen bu değilsin
Çağan: Gerçekler acı beğenmedin mi?
Yn:BEĞENEMEDİM BEYFENDİ
Çağan: Bana sesini yükseltmeBir tane çakmamak için zor duruyordum.
Gözlerim dolmuştu. Onunla böyle kavga etmemiştik. Herkesin önünde bu şekilde.
Çağan:Noldu ağlıyor musun?Sinirle gülmeye başladım.
Yn:Zorunuza mı gitti Çağan bey? İster ağlar ister gülerim sana ne.!.!
Çağan: İyi ne bok yersen ye sikimde bile değil!Yüzüne attığım tokatın sesi yemekhanede yankılandı. Kendime hakim olamamıştım.
Yn:Çağan ben-
Çağan: Sen ne?!Oradan ayrıldım. Biraz daha durursam daha da rezil olucaktık. En alt kata indim odamıza geçtim. Ayaklarımı kendime çektim.
Başım ağrıyordu. Gözlerim yanıyordu. Buradan gitmek istiyordum.
Çağan'nın Anlt.
Attığı tokat baya kötü olmuştu. Yanağım sızlıyordu. Yemekhaneden ayrıldım. Mavi Ayın odasına geçtim. Yn buradaydı ayağa kalktı.
Yn:Sana vurduğum için özür dilerim
Çağan: Kes sesini!Gözleri kızarmıştı.
Yn:Niye böyle davranıyorsun?
Çağan: Çünkü senden nefret ediyorum,yapmacık tavırlarından,ses tonundan bileAğzından hıçkırık çıktı. Üzerime doğru gelmeye başladı.
Yn:O ZAMAN VAKTİMİ NİYE HARCIYORSUN,BENİMLE NEDEN OYNUYORSUN,PİÇ KURUSU,BOK HERİF MADEM NEFRET EDİYORSUN DUYGULARIMIZ KARŞILIKLI SENDEN TİKSİNİYORUM,İĞRENÇSİN,SENİ GÖRÜNCE TEK HATIRLICAGIM ŞEY BİR BOK ÇUVALI OLUCAK. VE SON BİR ŞEY !!!BİTTİ!!!!İçindeki nefreti kustu. Duvara yapışmıştım. Ona bakıyordum. Sinirle bir kere daha vurdu. Nedir benim bu çektiğim? Acıyla inledim.
O ise odadan çıktı. Aferin Efe. İyi bok yedin Efe. Aslında onu üzmek istemiyordum. Ama öğrenirse dağa da kahrolucaktı. Yavaşça yere çöktüm. Gözlemi kapadım. Yoksa ağlıcaktım. Ağlamaktan hoşlanmazdım.
Üçüde odaya girdi.
Yağız: İki yanağında kızarmış
Çağan: Biliyorum eli baya ağır
Esat:İyi misin?
Çağan:Hayır onu paramparça ettim
Deniz:Boş ver barışırsınızTeselli veriyorlardı ama vermeseler daha iyiydi sanki. Çok kötü
Yn'nin Anlt.
İştahım yoktu. Çağandan nefret ediyordum. Onu gördüm. Ağlıyordu. O ağlıyordu. Onu fark ettirmeden izlemeye başladım.
Uzaklara dalıyordu. Ah Çağan bize ne yaptın. Oradan ayrıldım. Yolda sinirimi taşlardan çıkarıyordum.
Eve geçtim. Odama girdim. Bir mektupla karşılaşmayı beklemiyordu. İsimsizdi. Hızla açıl okumaya başladım.
Uzun yazmayı başardım
Basıl?
Meraktan çatlatam mı sizi?
He he
Neyse derse dönüyorum cici kız byas<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal et
FanficEsat ve Hilal üçüz olsaydı. Amerika da yasayan Yn Türkiye'ye döner. Kasırgaya geçecek Mavi aya gider. iyi okumalar efenim..