Açan Hilaldi.
Hilal:Nerede kaldın?
Yn:Yağmur çoktu bende bir yerde bekledim
Hilal:Yemek hazır
Yn:PekiElimi yıkayıp sofraya oturdum.
Annen:Hangi takımda olduğun belli oldu mu?
Yn:Evet,Mavi Ay
Annen:Sevdin mi arkadaşarını?Esata bakarak konuştum
Yn:Evet çok tatlı insanlar
Annen:Sevindim
Yemek yiyip odama çıktım.0505*******numarası seni Mavi Ay grubuna ekledi. Hızla gruba girip. Keydetmeye başladım.
Leya
Tuana
Çağan
YağızDiye kaydetmeye başladım. Tefonumu kenara koydum. Masama oturdum. Spotfaydan bir şarkı açtım. Dans ederek söylemeye başladım.
O kadar enerjiktim ki. Yürüyüş için hazırlamaya başladım kıyafetleri giydim.
Aşağı indim.
Yn:Ben yürüyüşe çıkıyorum
Hilal:Dur bende giyinip geliyimDedi yukarı çıktı. 10 dakika sonra geri geldi.
Evden çıktık. Ormanda gezmeye başladık. Tuanagil gözüme çarptı. Yanlarına gittik.
Yn:Selam
Leya:Selam Yn
Ülkü:Bizim bunlarla ne işimiz var?
Leya:Bayılmıyoruz bizde sana
Yn:Kızlar du-Dediler ve gittiler. Sinirle Hilale döndüm.
Yn:Neden beni kendinize benzetmeye çalışıyorsunuz?
Hilal:Yoo ne alaka?
Yn:Peki yol boyunca konuşmaDedim. Cebimden telefonu çıkardım. Airpordsumu taktım. Hızla yürümeye başladım.
En sonunda yorulmuş eve gitmiştik. Hızla odama çıktım. Duş aldım. Sıcak suyu açtım. Uzunca oradan kaldım.
Daha sonrada pjimalarımı giyip uyudum.
Sabah erkenden kalkıp üzerimi değiştirdim.
(Çanta ve gözlük yok.)
Çok bir şey yemek istemediğim için evden çıktım. Anneme haber vermiştim. Yolda yürürken. Yağız ve Çağanla karşılaştım.
Yn:Günaydın çocuklar
Yağız:GünaydınO sırada yanımıza Leya ve Tuana geldi.
Le&Tua:Günaydın YnTuttuğum nefesi serbest bıraktım.
Yn:Günaydın kızlarSohbet ederek okulun yolunu tuttuk. Onlardan ayrılıp kantine indim. Yanıma Defne geldi. Bende o sırada tostumu alıyordum. Parayı ödedim.
Yn:Ne var Defne?
Defne:Hiiiç nasılsın diye sormak için geldim
Yn:İyiDedim. Bir masaya oturdu. Yanıma Esat oturdu.
Esat:Günaydın
Yn:Günaydın EsatO sırada tostumdan ısırık aldım. Yanıma Hilalde oturdu.
Yn:Ben bir lavobaya uğrayayım
Hilal:Sınıfta buluşuruzMasadan kalktım ve lavobaya geçtim. Elimi yüzümü iyice yıkadım. O sırada Leya ve Tuana geldi.
Yn:Ben dün için özür dilerim
Leya:Senin suçun değil
Yn:Olsun ben yine de onum adına özür dilerim
Tuana:Sınıfa gidicez bize eşlik edebilirsin
Yn:Bende sınıfa geçticektim
Leya:İyi hadi gidelimO sırada babanemi gördüm. Beni görmemişti. Hızla oradan ayrıldım.
Yn:Öyle bir seviyor ki dövülmekten farksızLeya ve Tuana kıkırdadı. Sınıfa geçtik. Rüya hocada gelmişti.
Rüya:Günaydın çocuklar
Sınıf:Günaydın öğretmenim
Rüya:Bu gün dersimizde sizlrre bir proje vericem konusunda eski dönemlere ait sporlar olucak, bu araştırmaya yapmak için 2li gruplar halinde olucaz
Defne:Hocam grupları biz belirlesek
Rüya: Hayır,ben planlamamı yaptım
Defne:Peki hocam
Rüya:Gruplar su şekilde. Leya&Yağız, Hilal&Defne,Mert&X,Tuana&Esat,Yn&Çağan...
Tuana:Hocam Allah aşkına değiştirin
Çağan: Evet hocam biz seçelim
Yn:Bencede!!
Rüya: Hayır çocuklar kararı verdim artık olmaz. Cuma gününe kadar vaktiniz var. Defne şu kâğıtları dağıtır mısın?
Defne:Dağıtırım hocamDedi. Dağıtmaya başladı.
Rüya:Herkes eşlerinin yanına otursunHerkes üfleye püfleye yapmaya başladı. Kâğıtı aldım. Bize gelen sporda....
Bölüm sonu
'431 Kelime'
Okuduğun için sağol aşkım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal et
FanficEsat ve Hilal üçüz olsaydı. Amerika da yasayan Yn Türkiye'ye döner. Kasırgaya geçecek Mavi aya gider. iyi okumalar efenim..