16. Bölüm | Benimle Uyur Musun?

1K 40 27
                                    

Yataktan kalktım. Esnedim. Salona indim.
Yn:Selam
Hilal:Uyanmışsın
Yn:Hı hı

Biraz sohbet ettik. Sonra dışarı çıkma fikri aldım. Uzun hırkamı alıp evden çıktım.

Eski eve geldim Çağan orada oturmuş dışarıyı izliyordu.
Yn:Merhaba

Cevap vermedi.
Yn:Kızgınsın
Çağan: Evet

Yanına oturdum benden uzaklaştı. Benden iğreniyordu. Belliydi. Boğazım ısındı.
Yn:Abartıyorsun
Çağan: Sen her şeyi normal mi karşılarsın? Beni sevmediğini anladım
Yn:Saçmalama Efe

Ayağa kalktı. Bende ayni şekilde. Tam giderken kolunu tuttum. Hızla çekti. Dizlerimin üstüne düştüm. Parçalanmıştı.
Yn:Ç-Çağan dizlerimi acıyor

Arkasını dönmedi. İşte gözlerim doldu. Hıçkırık çıktı ağzımdan. Sinirle bana doğru geldi. Belinden destekleyerek kucağına aldı.
Çağan: Baş belası

Eve gidene kadar onu izledim. 20 dk gibi bir şeydi evlerin mesafesi. Kapıyı çaldı. Açan Hilaldi.
Hilal:Tanrım noldu sana?
Yn:Düştüm

Hilal çekilirken Çağanda geçti. Hilal durumu anlamış olacak ki.
Hilal:Çağan sen yap pansumanı benim Esatla işim var

Aslan kardeşim. Hilal çekmeden çıkardığı kiti karnıma koydu.

Çağan beni odaya taşıdı. Kokusu çok mayhoş ediciydi. Cidden.
Yn:Teşekkür ederim

Cevap vermedi. Baticon pamuğa döktü dizimi silmeye başladı. Sonradan bezle sardı. Yatağa uzandım.
Yn:Benimle uyur musun? Hırkan yanlışlıkla yıkadılar

Çağan'dan

Dediği şey beni biraz üzmüştü yanına uzandım. Arkamı döndüm. Kollarını belime sardı. Ayaklarıyla dahada yapıştırdı. Sonra çekti. Gözlerimi kapadım uykular alemine geçiş yaptım.

Yn'den

Çağan göğsündeydim. Ona baktım. Ne de güzel uyuyordu. Ayağa kalkmak zor olsada başarmıştım. Lavaboya geçtim elimi yüzümü yıkadım. Çağan gözlerini ovuşturuyordu.
Yn:Günaydın
Çağan: Sana da

Banyoya geçti. Dolaptan bol sweat aldım üzerime geçirdim. Çağan da lavobadan çıkmıştı.
Çağan:Gel buraya

Elini belime yerleştirdi yardımıyla yürüyordum. Kahvaltı hazırlanıyordu. Çağan beni salona koltuğa oturttu. Esat yanımıza geldi.
Esat:Sakatlığın yüzünde bir gün ölücen Yn
Yn:Zannetmiyorum
Hilal:Bizimkilerde gelir şimdi

Kapı çaldı. Salona neşeli sesiyle Elayı duydum.
Ela:Aldım yenge haberleri

Çağanla ortamıza oturdu.
Ela:Geçmiş olsun
Yn:Teşekkürler

Kısa oldu
Hesabı unuttum slk bn
Daha uzun yazmaya çalışıcam
Dikkat edin kendinize <3

Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin