Sabah pek bir şey olmadı. Öğleden sonrada bizim çocuklar gelmişti. Şimdi de giyinmeye geçmiştik.
Yn
Tua(tuadada siyah converse var)
Leya
Sahile lunaparka gitmeyi düşünüyorduk. Bu yüzden vapurla gidecektik.
Lunapark için biletlerimizi aldık. Önce çarpışan oto ile başladık. Sonrada tüm aletleri denedik.
Telefonumdan bir mesaj aldım.
X:Dikkat et birinin ya da birilerinin zarar görmesi an meselesiUmursamadım kendini komik sanan birileridir. Derin bir nefes aldım.
Telefonu kapadım.
Saat 19:45 gibi sahile indik. Aslında iyi hisettmiyordum.
Yn:Ben bir dolaşıyım
Çağan: Bizde seninle gelelim
Yn:Yok,gerek yok gelmenize biraz tek kalıcam evde buluşuruzYanlarından ayrıldım. Her zamanki çocukken gittiğim parka gittim. Kendimi kötü hissediyordum. Elim sürekli boğazımdaydı. Kolunda el hissettim. Çığlık atacaktım ama eliyle ağzımı kapayan bir Çağan vardı.
Çağan: Seni tek bırakmak istemiyorum
Yn:Çocuk değilim
Çağan:Biliyorum fakat telefonuna bildirim geldi anlık modun değişti
Yn:Sen-
Çağan: Anlat bana yargılamam yardım ederim
Yn:Biri yazdı evet birinin zarar gelme olasılığını söylediYürüyorduk.
Çağan: Aptalca şaka yapmak isteyenler olabilir
Yn:Haklısın fakat ne biliyim tuhaf hissettimİkimizde durduk. Çağan beni kolları arasına aldı.
Çağan:Şaka yapmak isteyenlendir dert etme
Yn:HaklısınYola devam ettik. Uzunca sohbet ettik. Zevkliydi. En sonunda eve gelmiştik. En son biz gelmiştik. İkimzde üzerimizi değiştirip aşağı indik.
Tua:Yemek hazır
Yn:Ellerine sağlıkKörülü makarna. Mayhoş bir tadı vardı.
Yn:Tua şefYemek yerken tatlı bir sohbet eşlik ediyordu bize. Tabi aklım hala o mesajdaydı.
Telefonum çaldı. Üst kattaydı.
Yn:Durun alıp geliyimMasadan kalktım arayan Hilalim. Hızla telefonu açtım.
Yn:Efendim
Hilal:...Acaba ne dedi?
Kusura bakmayın geç oldu
Diğer bölümü daha uzun ve daha erken yazmaya çalışıcam
Seviliyorsunuz baysss <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız| Çağan Efe Ak ile hayal et
ФанфикEsat ve Hilal üçüz olsaydı. Amerika da yasayan Yn Türkiye'ye döner. Kasırgaya geçecek Mavi aya gider. iyi okumalar efenim..