.:3rd Person PoV:.
Dipper se pomalu začínal probouzet, sluneční paprsky doléhali na jeho oči a lechtali ho na víčkách. Svou rukou se snažil někoho nahmatat, avšak marně, Bill mezitím byl v kuchyni a připravoval snídani pro sebe a svého přítele. Když Dipper vylezl z postele a doblahočil se do kuchyně, tak ihned objal zezadu Billa který smažil slaninu s vajíčky. "Dobré ráno lasko. Jak si se vyspal?" Otočil a zeptal se Bill. "Výborně, ale příště se chci probudit vedle tebe." Zamumlal Dipper a políbil Billa, ten se pouze do polibku usmál a opětoval ho.
Po snídani se musel Dipper vrátit zpět do tajemné chýše, byl nervózní, bál se že ho strejdové seřvou za to co udělal. Překvapivě Stan ho pochválil za to že se vzmužil a nebál se mu postavit, Ford na druhou stranu nevypadal moc nadšeně, chtěl vědět kde Dipper byl, s kým, co dělali, proč ho neposlechl. Ford by ho nadále bombardoval otázkami nebýt Stana, která Fordovi skočil do monologu a řekl mu ať si má hledět svého, Dipper bude přece jenom za chvíli dospělý. No a Mabel byla Mabel a začala se vyptávat Dippera na osobní otázky, protože chtěla vědět všechno.
-9 months later-
Dipperův a Billův vztah vzkvétal. Bill pozval Dippera k němu domů na malé rande, Dipper rád přijal, dorazil k Billovi domů pár minut před smluveným časem. Bill a Mason si zasedli ke stolu na kterém bylo už předem nachystané jídlo. Oba si večer užili, celou večeři si spolu povídali o různých věcech. Od plánů do budoucna až po plánování příštího rande. "Bille?" "Copak?" Zeptal se Bill a napil se vína. "Sme spolu už dlouho, nebo takhle, mě to přijde dlouho i když je to pouhých pár měsíců. Nikdy jsem necítil k nikomu to co cítím k tobě." Mason se zvedl ze židle, chytil Billa za jeho pravou ruku a klekl si před něj. "Bille Ciphere, strávíš se mnou zbytek svých dní a staneš se mým mužem?" Řekl Mason a vytáhl z kapsy prsten
Bill se začal nekontrolovatelně smát. Mason nechápal co mu přišlo tak vtipné. "Děje se něco?" Zeptal se Mason. "Neděje já jenom že-" Bill dal ruku do své levé kapsy a zní vytáhl krabičku s prstýnkem. "taky jsem tě chtěl požádat." Mason si uchechtl. "Asi jsem si souzeni." Řekl Mason a nasadil Billovi prsten na jeho prsteníček. "Ano to jsme." Mason a Bill se postavili, Bill vyndal prstýnek z krabičky a vzal Masonovu pravou ruku do své. "Masone 'Dippere' Pinesi, obvykle to bývám já kdo vleze cizím lidem do hlavy, avšak v momentě kdy jsem tě spatřil jsi mi ty vlezl do hlavy, a já nemohl zapomenout na to jak překrásný si a jak tvůj úsměv rozzářil můj život. Proto se tě ptám Masone, Staneš se mým mužem?" "Ano." Bill nasadil Masonovi prsten a políbil ho.
-------
!!!Důležité!!!
Toto je oficiální konec této knihy, už jí nebudu měnit. Chápu kapitola je krátká a konec takovej basic ale je o hodně lepší jako minulej. (podle mě)
Prosím pochopte že jsem ztratil motivaci k pokračování této knihy! Tento ship už neshipuju takže je to pro mě o to více těžší psát tuto knihu.
Psaní této knihy bylo pro mě spíše jako povinnost než zábava. Proto ji končím takto!!
Doufám že se vám kniha líbila!! Váš/e Autor/ka - Alex
Počet slov v celé knize i s tímto textem a nadpisy: 11 966
ČTEŠ
Come Back to Me, Pinetree [BillDip - Completed]
DiversosDipper se po 7 letech vrátí zpět do městečka záhad a to co ho tam potká mu dosavadně změní život.