6.Bölüm

49 2 0
                                    

Daha fazla sorgulamadan.Kalktım ve yüzümü yıkadım.Bana mı öyle geliyordu yoksa Sans bana daha mı iyi davranıyordu?Yok canım bana öyle gelmiştir.Aşağı indim ve ziyafet sofrası ile karşılaştım. Sanırım annem giderken onlara yemek vermişti. Uzun zamandır bu kadar çok beslenmemiştim.O yüzden ölene kadar karamelli turta yesem sorun olmazdı ama o çeşit çeşit yemekler koymuştu.Paps beni görünce gülümsedi.

Papyrus:Hey insan!Günaydın yukarıdan sesler geliyordu her şey yolunda değil mi?

Az önce olanlar gerçekten aşırı utandırıcıydı.Hiç bir şey söylemedim yere oturdum.Paps bana uzaylı görmüş gibi bakıyordu.

---Seni aptal kız burda oturabileceğini kim söyledi?Sen çöp yiyeceksin bu yüzden bizim soframızı kokutma!---------

Gergince gülümsedim.

Frisk:Küçük bir alışkanlık...

Dedim ve sandalyeye oturdum.Önceden bu kadar canımı yakmazdı.Gözlerimdeki nefreti fark edememiştim.

Papyrus:Iıı Frisk neden salataya dövücekmiş gibi bakıyorsun?

Gözlerimi Paps'a çevirdim.Kaşlarımı kaldırdım.Farkında değildim.Düşünceleri uzaklaştırdım ve gülümsedim.

------Tatlım bu çocuk yine hastalanmış.Bir geberemedi gitti.Bu akşam yemek vermeyelim!-----

Frisk:Özür dilerim Paps.Bir şey düşünüyordum.

----Öğretmenim Frisk kokuyor.İğrenç.------

Sans:Noldu frisk kemiklerinden birini mi kaybettin?

Gülümsedim.

Frisk:Ah Sans...Burda olduğunu bilmiyordum lütfen sende otur.

Bir an ne dediğimin farkına vardım.Noluyo lan o benim moralimi yerine mi getirmeye mi çalıştı?Arkamı döndüm Sans'ın üstüne atladım.

Frisk:Sen kimsin ve Sans'a ne yaptın?

Sans bana ciddi misin dercesine bakıyordu.Beni üzerinden alıp sandalyeye geri oturttu.

Sans:Kafatasımdan kemiklerime kadar Sans'ım.

Frisk:Emin misin?

Sans:Hayır Sans'im.

Bu kesinlikle Sans.İkna olmuştum ve kıkırdadım.Ne kadar Paps burda diye yapsa da onun la eskisi gibi gözükmek hoşuma gitmişti.İstemeyerek beni mutlu ediyorsun.Seni kesinlikle mutlu edeceğim!!Sans yerine oturduktan sonra kahvaltı etmeye başladık.Paps ise beni izliyordu.

Frisk:Iı Paps?

Papyrus:Efendim Frisk?

Gülerek söylendim.

Frisk:Yemek yiyecek misin?

Ne yaptığını fark edip.Yemeye başladı.Annecim umarım düşündüğüm şeyi yapmamışsındır.

----Papyrus-----

Toriel Frisk'in odasıdan çıktı.Yüzü hiç mutlu gözükmüyordu.Ona ne olduğunu soracaktım ki o lafı benim ağzımdan aldı.

Toriel:Papyrus.Frisk'in vücudundaki yaralardan haberin var mı?

Yaralar mı?Ne yaraları?Yoksa bir canavar Frisk'e zarar mı vermişti!?

Papyrus:Frisk yaralandı mı?

Kafasını hayır anlamında salladı.

Toriel:Frisk zaten yaralıymış.Buraya düşmeden önce.

Endişeyle Toriel'e bakıyordum.O kadar ciddi miydi?Alph'a gitmeli miydik?

Toriel:Yaraları çok fazla.Doğduğundan beri istismara uğramış.

Benim CanavarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin