Chara bilincini kazandı.Ve ben yeniden başladım.Mezarın başında.Chara ile.Bir varoluyor bir yokoluyordu.Azim ruhunu bir kere almak bile ona yetmiş olacak ki geri döndü.Onun ne insan nede bir canavar kalbi vardı.Ruhumu almaktan vazgeçmişti.Ama yaşıyordu.Ve çılgınlar gibi ağlıyordu.Ellerimi tuttu beni kendisine çekti.
Chara:Kardeşim olduğun için teşekkür ederim.Düştüğün için teşekkür ederim..Ve bana yardım ettiğin için teşekkür ederim.
Sırıttım ve sırtını sıvazladım.İşte şimdi bir aile gibi hissediyordum.Sans arkamızda belirdi.Bana çok kızıcaktı çünkü ona karşı gelmiştim.Yanında Alph vardı.Bizi alıp Lab'a ışınladı.Burnundan soluyordu.
Sans:Bana karşı geldin.
Kafamı eğdim.
Frisk:Sadece tek yolu buymuş gibi gözüküyordu.Amacım senin sözünü çiğnemek değildi Sans.
Sinirle gürledi.
Sans:Ama bu yaptığını değiştirmiyor!Orada ölebilirdin Frisk.Chara psikopat olarak geri dönebilirdi.
Başımı çevirdiğimde Chara muayne oluyordu.Ve gülümsüyordu.
Sans:Bütün bunlar olmadığı için çok şanslısın.Bu konuyu şimdilik burada bırakıyorum.Fakat bir daha sonucunu düşenemediğin bir işe kalkışma ve dediklerime karşı gelme!
Kafamı salladım.Beni öldürebileceğini bile düşünmüştüm.Ama o rahatlamış gözüküyordu.Birlikte Chara ve Alph'ın yanına gittik.ikisi de çok mutluydu çünkü yaşam değerlerinde hiç bir sıkıntı yoktu.Sans boğazını temizledi ve söze girdi.
Sans:Chara nasıl bu hale geldin?
Chara kendisini toparladı.Ve yaşlı gözleriyle açıkladı.
Chara:Kardeşim Asriel ile bir plan yaptık.Altın çiçekleri yiyecektim.Ve o da ruhumu alıp sizi kurtarmak üzere insan ruhu alıcaktı.Ama insanlar onu yanlış anlayıp öldürdüler.Ve ben nefretten oluşan bir ruha dönüştüm.Asriel ise bir çiçeğe.
Frisk:Çiçek mi?
Chara kafasını salladı.
Chara:Flowey.
Çok şaşırmıştım o aptal çiçeğin...Öhöm.Yani o çiçeğin Chara'nın kardeşi olmasını beklemiyordum.(Malesef bazı şeyleri oyundakinden farklı yapmam gerekti mazur görün.) Sans da inanamamışa benziyordu.
Chara:Sans beni onun yanına götürebilir misin?
Kafasını salladı.Ve Chara ile beni tekrardan mezarın oraya götürdü.Oradaydı.
Flowey:C-Chara?
Chara kafasını salladı.Flowey ise bir şeyleri hatırlamaya çalışıyormuş gibiydi.Chara koşup ona sarıldı ve Flowey...Bir keçi oldu.Aynı anneme benziyordu.Gülümsedim.
Asriel:Chara geri döndüm!...Ve sende geri döndün!...Biz gei döndük Chara!
Chara ile Asriel zıplamaya başladılar çocuk gibiydiler.Güle oynaya ağlıyolardı.Her şey çok güzeldi.Chara bir anda koluma yapıştı ve beni Asriel'a tanıttı.
Chara:Asriel bu Frisk.Bizim kardeşimiz.
Asriel utangaçça gülümsedi.
Asriel:Seni öldürmeye çalıştığım için özür dilerim Frisk.
Dedi ve elini uzattı ben ise onu elinden tutup kendime çektim.
Frisk:Biz artık kardeşiz geçmiş önemli değil.
O da şaşırmıştı ki bi kaç saniye durakladı göz yaşları omzumu ıslatıyordu.Oda bana sarıldı.
Asriel:Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Canavarım
RandomUndertale shiplerinden olan Frisk x Sans bulunmaktadır.Umarım güzel olur büyük planların var.(+_+)