Bölüm-3

3.2K 29 12
                                    

Aslı...
"Şahin saçmalama çocuk bana bakmıyo bile, sana öyle geliyor. Hem sanane yaa Allah Allah."
"Aslı, kes sesini. Fazla kıpırdama. Yemeğini ye, kalk hemen gidelim. Yoksa elimden bi kaza çıkıcak." Abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim ve kahvaltı sofrasına geri döndüm. Sabah uzun ısrarlarım sonunda Şahin'i ikna edip kahvaltıya getirtmiştim ama o da burnumdan geldi. Yanında sevgilisi olan, çirkin, malın teki bi çocuğun gözü bana kaydı diye yerimden kıpırdayamıyordum kaç saattir.
"Hadi kızım ya. Sen doyana kadar ben yeniden acıktım, ne çok yedin. Kalkta gidelim artık." Sinirli bakışlarımı Şahin'e çevirdiğimde bana malca sırıttı.
"İyi kalk be daha yemicem." diye sitem ettiğimde Şahin gözlerine başka yöne çevirmiş, arsızca gülümsüyordu. Başımı baktığı yöne çevirdiğimde sarışın bi kaltağın Şahin'e doğru baktığını gördüm. Hızlıca masamdan kalkıp o fahişenin üstüne atladım. Mecazi anlamda değil, gerçekten atladım. Masalardaki tüm gözler bana dönerken, belimden sertçe iki el tarafından çekildim. Bakışlarımı belime kaydırırken ellerin Şahin'e ait olduğunu gördüm.
"Şahin bırak! Sıçıcam ağzına o kızın! Saçını başını yolucam! Kaltak sen benim kocama nasıl bakarsın he! Nasıl nasıl! Gel lan buraya!" Hiiii ben daha demin ne dedim kocam mı dedim. Hayır canım ne kocası? Hayatta demem öyle bişey. Yok daha neler. Kadın koşarak uzaklaştığında Şahin belimden tutarak beni dışarı çıkardı.
"Ulan manyak mısın sen?"
"Imm... Şeyy.. Ama o kaltak sana nasıl bakıyodu yaa! Bende dayanamadım gittim işte öyle."
"Ya Aslı harbiden aptal mısın sen? Kadına 'kocama nasıl bakarsın?' dedin."
"Yanlışlıkla ağzımdan kaçtı. Öyle olmadığını herkes bilir."
"Al işte. Nasıl bilicekler kızım? Müneccim mi bu insanlar?"
"Ya of Şahin ! Ne bileyim ben müneccim mi medyum mu. Bakmasınlar sana Allah Allah ya." nasıl kıvırcağımıda şaşırdığımdan hiçbişey diyemiyordum. Resmen mantığımı kaybettim. "Hem hata sende Şahin. Senin yanında dura dura piskopat oldum."
"Lan ben mi dedim sana, dibimden ayrılma sülük gibi yapış beni sakın bırakma diye?" Eee çocuk haklı. Onun suçu yok ki.
"Öf tamam be hadi gidelim." dedim battığım bataklıktan kurtulmak için. Sabır dilercesine başını yukarı kaldırdı. "Allah'ım benim ne günahım vardı da şu gerizekalıyı sardın başıma." dedi.
"Salak! Günahın olsaydı Selin gelirdi, sevabın olduğu için ben geldim."
"Ya Aslı susta bin arabaya."
"İyi" diyip arabaya yürüdüm, o da peşimden geldi. "Eee nereye gidiyoruzz?" diye soru yönelttim. Kısaca "Seni evine bırakıcam" dedi.
"Şahin"
"Hı?"
"Biz niye aynı evde kalmıyoruz? Zaten hergün bana geliyosun..." yanaklarım kızardığında anlamış olucak ki "sonrada sevişiyoruz." diyip arsızca sırıttı.
"Yaa..şey evet. Yani diyorum ki; aynı evde kalsak?"
"Bilmem. Hiç düşünmedim. Zaten bana düşman olanlar seni tek bulsa akbaba gibi başına çullancaklar. Benimle kalman daha doğru olur." Dedi.
"Tamam o zaman." dediğimde kısa süre sonra çığlık attım. "Oha Şahin sana düşman olanlar beni mi kaçırcak? Niye yaa? Benden ne istiyolar bunlar? Of hayır! Allam genç yaşımda ölmek istemiyorum! Ya şaka yaptım desene." diye tek nefeste söyledim.
"Ya dur bi sakin ol. Ben herşeyi düşündüm. Senden habersin peşinde dolaşan iki tane koruma var. Yani kendini tek zannederken onlar hep senin peşinde. Seni takip ediyolar, o yüzden zarar gelmez sana."
"Ohaa! O ne ya korku filmi gibi! Of. Bence birlikte kalalım lütfeeen lütfeeen lütfeeen?"
"Aslı mal mısın? Tamam birlikte kalıcaz." dediğinde bu sefer sevinçten çığlık attım. Aşık olduğum adamla aynı evde kalmak...
"Yaşasın be! O zaman sür eve." dedim sevinç nidalarıyla.
"Zaten eve gidiyoruz." dedi umursamazca.
"İyi. Evde seni süpriz bekliyor." deyip, arsızca sırıttım.
"Oha valla mı lan?" deyip, arabayı daha hızlı sürmeye başladı. Bi kaltak gibi kahkaha attım.
Sonunda geldiğimizde "Hadi hadi çabuk in." dedi Şahin.
"Tamam sen salonda biraz oyalan. Ben hazır olduğumda seni çağırıcam." dedim yarım ağız sırıtarak. Kafasıyla onayladı. Elimi erkekliğine attım "Vaay. Şimdiden sertleşmiş." deyip elimi çektim. "Of Aslı ya yaktın beni, hadi hemen hazırlan."
"Tamam, tamam." dedim gülerek ve odaya çıktım. Odada kelepçeleri bulup yatağın üstüne koydum. Siyah jartiyerimi üstüme giydim saçlarımı dağıttım vee Şahin'i çağırdım. "Şahiiiiiin! Hazırıım, gelebilirsin." dememle saniyede odamda oldu Şahin.
"Oha. Çok seksisin yine." dediğinde bir fahişe gibi sırıttım. Şahinin kucağına atlayıp öpmeye başladım, o da karşılık verdi. Yatağa yatırıp üstüne çıktım. Yatağın kenarındaki kelepçeleri elime alıp iki elinden yatağın başlığına bağladım.
"Oooo, kelepçe fantezisi ha?" dedi gülerek. "Aynen öyle." Deyip bende güldüm.
Şahini yavaşca soydum ve dudağından karın bitimine kadar öptüm. Tekrar yukarı çıktım ve öpüşmeye başladık. Erkekliğine sürttüğümde "Ahh Aslı başlasan artık?" Diye inledi. "Şşş. Yavas yavas.." Tek kalan boxerını çıkardım ve sertleşmiş olan erkekliğine elimi sürttüm. Boğukça inledi. Bende soyundum. İkimizde tamamen çıplak kaldık.
"Ahh hadi Aslıı!" "Tamam, tamam." Diyip erkekliğini içime aldım. Yavaşça zıplamaya başladım. "Ahh Aslı hızlan! Hızlan ahh"
"Ihh tamam Şahin ıhh biraz sonra hızlıncam." diye cevapladım. Bir süre böyle oyalandıktan sonra hızlanmaya başladık. İnlemelerimiz tüm odayı doldurmustu.
"Ohhh! Ellerimi çöz ıhh"
ellerini çözdüm ve hızlıca beni altına aldı. İçime daha sert girmeye başladı.
"Ahh! Şahin ahh! Yavas ahh!!"
"Ohh Şimdi benim oh istediğim olucak ıhhh"
"Ahh ahh" yarım saat boyunca seviştik, boşalıp içimden çıktı.
Arsızca "Daha bitmedi." dedim ve üstüne çıktım. Ellerini başının altına koydu "Hadi bakalım devam ettir." Dedi ve güldü. Bu sefer hiç yavas olmadan hızlıca zıpmaya başladım. On dakikada böyle seviştik.
"Aslı.. Senle bişey denemek istiyorum." Dedi Şahin
"Nasıl bişey?" dedim
"Imhh. Bu sefer arkadan yapsam?"
Düşünür gibi seslee çıkardım ve sonunda "Tamam." dedim.
"Domal."
"Öküz insan kibar olur biraz." dedim sitem ederek. Güldü ve "Tamamda nasıl diycem başka ." Bende güldüm bu sefer ve arkamı dönüp köpek pozisyonunda durdum. Arkamdan erkekliğini hissettiğimde ağzımdan inleme kaçtı. Yarısı girdiğinde daha sert inlemeye başladım, tamamı girdiğinde çığlık attım. Şahin yavasça gitgel yapmaya başladı, kendinden geçmişti. Benim acım da sonradan zevke döndü. Şahin daha da hızlanmıştı. "Ahh Şahin yeter ahh" arkadan boynumu öptü "Tamam güzelim." Dedi ve boşalarak içimden çıktı.
"Çok yoruldum" dedim uykulu sesimle.
"Bende." Hemen kucağına çıktım ve erkekliğini içime aldım.
"Böyle uyuyalım.''dedim memnun sesimle. "Tamam delim benim tamam." Dedi ve ellerini belime sardı. Bende yinee sevdiğim adamın kollarında rahat bi şekilde uykuya daldım.

Umutsuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin