İyi okumalar!
Jeongguk'un ağzından
Evden apar topar çıkmıştım. Koşarak Taehyung'un apartmanına gittim. Zile basıp beklemeye başladım. Kapı açıldıktan sonra bir koşar adımda merdivenlerden çıktım. Taehyung hoşgeldin dedikten sonra kapıdan çekildi ve oturma odasına gitti. Ben de peşinden gittim. Koltukta gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüş Jimin'i gördüm. Gerçekten çok kötü durumdaydı. Ben gelmeden önce çok ağlamış olmalı ki şimdi sadece iç çekiyordu.
"- Jimin ne oldu? Neden ağlıyorsun?" Bunu demem üzerine tekrardan ağlamaya başladı. Gözleriyle Taehyung'u işaret etti. O da anlamış olmalı ki anlatmaya başladı.
"- Jimin ve Yoongi hyung büyük bir kavga etmişler. Ama sonra Yoongi hyung Jimin'e vurmuş." Bunu söylerken sesi kırılmıştı Taehyung'un. Ben de şok olmuştum. Ne demek vurmuştu. Yüzüne dikkatli bakıldığı zaman gözünün altında oluşmuş morluk dikkatimi çekmişti. Bu sefer Jimin konuşmaya başladı.
"- Ben aslında ilk sana gelmiştim ama evde değildin galiba, kapıyı açan olmadı. Bize geldiğiniz gün Taehyung'un numarasını almıştım. Gidecek hiç bir yerim yoktu. Ben de buraya geldim." Minnettar gözlerle Taehyung'a bakmıştı. Gülümseyerek Jimin'e baktı.
"- Peki Jimin neden kavga ettiniz?" Bu kavga nedenini çok merak etmiştim. Fakat o önemli bir şey değil diyerek beni geçiştirmişti.
¤
Biraz daha oturup Jimin'i teselli etmiştik. Daha sonra Taehyung bize sıcak çikolata yapmıştı. Jimin oturma odasını gözleriyle taramaya başlamıştı. Bir anda çığlık atarak ikimizi de korkuttu.
"- Taehyung ne demek bir kitaplık dolusu mangan var!?" Başımı kitaplığa çevirip mangalarına bakmıştım ki vazonun içinde ona topladığım papatyaları gördüm. Şuan gözlerimin parladığına yemin edebilirdim.
"- Jeongguk ile de geçen gün konuşmuştuk. Hadi o zaman manga günü yaparak manga okuyalım." Taehyung'un söylediği ile Jimin ve benim ayaklanmak bir oldu. Hemen gidip manga seçtik.
¤
Saat epey geçmişti ve hepimizin çok uykusu gelmişti. Taehyung, Jimin ile bana koltukta yatak hazırlamıştı ve kendisi odasına gitmişti.
"- Jimin uyudun mu?"
"- Evet uyuyorum." Gözlerimi ona dikmiştim.
"- Ne bakıyorsun be şeytan gibi." Bu dediğine de gözlerimi devirip cevap verdim."- Gerçekten neden kavga ettiniz? Ve neden Yoongi hyung sana vurdu?" Gerçekten merak etmiştim. Jimin ve Yoongi hyung 4 yıldır beraberlerdi. 3 yıldır aynı apartmandaydık ve ilk defa bu kadar büyük kavga ettiklerine şahit olmuştum. Derin bir iç çekip anlatmaya başladı.
"- Sakın sözümü bölme tamam mı? Yoongi'nin Hoseok diye bir arkadaşı var. Çocukluk arkadaşıymış ama ben hiç tanışmadım. Son 5 aydır sürekli olarak onunla görüşüyor. Bazen sabah gidip gece yarısı geliyor. Son 2 haftadır da bu olaylar sık sık tekrarlandı. Dün gece de eve gelmemiş Jeongguk. Öğlen geldi eve. Ben de kavga çıkardım. Haber bile vermemişti ve ben gerçekten onu özlüyordum. Daha sonra bana Hoseok hakkında doğru konuş felan bir sürü şey dedi. Ben de beni aldattığını ima ettim. En sonunda yumruk attı bana. İnanabiliyor musun? Sonra konuşmaya çalıştı felan ama çantama bir kaç eşya koyup çıktım evden. İlk sana geldim bu sırada Yoongi de yanıma gelmişti. Beni rahat bırakmasını söyleyerek apartmandan çıktım. Bir kaç saat parkta oturdum. Ama hava gitgide soğuyunca Taehyung'u aradım. O da hemen gelmemi söyledi. Sonra sana mesaj attı işte böyle." Duyduklarım karşısında gerçekten çok şaşırmıştım. Jimin olayları anlatırken yine göz yaşlarını tutamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KLOSTROFOBİ | Taekook
FanfictionPapatyalar kadar güzel Jeongguk, Ve papatyalar kadar naif olan Taehyung.