"بـێ هـێزی خۆت دەرخـە کـاتـێ بـە هێـزی و بەهێزی خۆت دەرخـە کـاتـێ بی هـێزی."!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ڤـــــۆت بکە پێش خوێندنەوە...🫀🔥!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yuna pov:
هەرکە دەرگاکە کرایەوە راستەوخۆ زەردەخەنەم کرد کاتێک بینیم جیمین و لیسا هاتونەتە ئێرەنووسەر: واتانزانی جوونگکوکە؟😂🙂
لیسا: ئوونی ئێستا چۆنی؟ هیچ شوێنێکت ئازاری هەیە؟"بە گرنیگیەوە"
یوونا: نا ئێستا زۆر باشم...ئەمرۆش ئەرۆمەوە ماڵەوە
لیسا: بەراست؟ من نەمزانیبوو ئەگەر نا هەندێک جلم بۆ دەهێنایت!
یوونا: نا پێویست ناکات هیجین جلی بۆ هێناوم
جیمین: ئممم باشە مادەم براژن من دەرۆم کاری نەخۆشخانە تەواو دەکەم"بە زەردەخەنەوە"
'براژن ئممم ئەمە نازناوێکی خۆشە من حەزم بەو نازناوەیە'
یوونا: باشە.."بە زەردەخەنەوە"جیمین رۆیشتە دەرەوە و لیساش یارمەتی منی دا تا جلەکانم لەبەر بکەم و خۆم ئامادە کرد بۆ ماڵەوە تەنیا جیمین ماوە بێت تا کورسی بێنێت و برۆین چونکە من ناتوانم لەسەر پێیەکانم برۆم چونکە پێیەکانم برینیان زۆرە ئەگەر زۆرتر لەسەری برۆم خراپتر دەبێت چونکە جوونگکوک کاتێک لێی دەدام زیاتر لە قاچەکانمی دەدا چونکە وایدەزانی من بەو قاچانە چوومەتە لای جاکسۆن ههههه وادەزانێ من خیانەتی لێدەکەم..'
.....
دوای ئەوەی جیمین کورسی هێناو بە باوشەی منی خستە سەر کورسیەکەم منیان هێنا ماڵەوە هەر جیمینش منی هێنا بۆ ژوورەکەی خۆم و لەسەر سیسەمەکە منی دانایونا: بەراستی زۆر زۆر سوپاستان دەکەم ئێوە زۆر یارمەتی منتان دا من قەرزاری ئێوەم "مەبەستی لیسا و جیمین بوو"
لیسا: یاااا ئوونی ئەوە کەی قسەیە من هەموو کاتێک لات دەبم ئەی من خوشکە بچوکت نیم؟"بە کیوتیەوە".
'یەک شتی سەیر لێرە هەیە جیمین زۆر سەیری لیسا دەکات هەست دەکەم شتێکی لەژێر سەرە'
یونا: بەدڵنیاوە تۆ خوشکە نازدارەکەی منی!
جیمین: باشە مادەم ئێستا لە ماڵەوەی و باشتر بووی تۆ پشوو بدە و ئێمەش دەرۆینەوە وانییە لیسا؟!
لیسا:ئۆھ! بەڵێ ئوونی تۆ پشوو بدە ئەگەر هەرشتێکت ویست یەکسەر پەیوەندیم پێوە بکە!
یونا: ئمم باشە....ئێوە برۆنەوە ئێوەش لەگەڵ من ماندوو بوون!
جیمین: باشە کەواتە خوات لەگەڵ
یوونا: خوات لەگەڵ
لیسا: بای بای ئوونی!!!!!
یونا: بای!
End pov.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jk pov:
بەهۆی ئازارێکی زۆری سەرم خەبەرم بۆوە ئاھ نەفرەت سەرم زۆر ئازاری هەیە باشە من چیم لێهاتووە؟ بۆچی لێرەم لە ژووری پێشترم؟ کێ منی هێناوە؟ باشە من دوێنێ سەرخۆش بووم بەڵام دوای ئەوە چیترم بە بیر نایەتەوە.....باشە دەبێت یوری منی هێنابێتە ئێرە نەفرەت یەکەم شت سەیری خۆم کرد بەڵام باش بوو جلم لەبەر بووم زۆر ترسام کە ئەو شتەی بیرم لێکردەوە رویدابێت!نووسەر: بەخۆتان دەزانن مەخسەدی چییە....😂🥲💔!
باشە بەڵام سەیرە یوری هەرکاتێک هەلێکی وای دەستکەوێت لە دەستی نادات دەبێت کێ منی هێنابێتە ئێرە باشە کێ پێڵاوەکانمی لابردووم؟ ئاھ پرسیاری زۆر ناو مێشکم هەیە بەبێ ئەوەی گرنگی پێبدەم هەستام و چووم گەرماوێکم کردو هاتمە دەرەوە و جلێکی ئاسایم لەبەر کردوو چوومە خوارەوە بەڵام وا دیار بوو کەس لە ماڵەوە نییە ویستم برۆمە چێشتخانە بەڵام دەنگێک لە دواوە منی وەستاند!
لیسا: باش خەوتیت؟"بە توانجەوە"
جوونگکوک: لیسا؟ تۆ دوێنێ منت بردە ژوورەکەی خۆم؟
لیسا: نا یوری تۆی برد بەڵام ئەگەر زووتر نەهاتبایەمە ماڵەوە ئەوە شتێکی نەفرەتی رووی دەدا"بە بێزاریەوە"
بێ ئەوەی هیچ قسەیەک بکەم چووم لیسام لە باوەش کرد بەراستی زۆر سوپاسگوزایمە چونکە منی لە دەست ئەو نەفرەتییە رزگار کرد
جوونگکوک: زۆر سوپاس کە ئۆپات رزگار کرد
لیسا: بۆ رزگارم کردی؟ مەگەر تۆ خۆشەویستی ئەو نەبوویت؟
جوونگکوک: لیسا سەیرکە....."قسەکەی بردڕا"
لیسا: واز لەو شتانە بێنە....وە ئێستاش برۆ ماڵەوە هاوسەرەکەت گەراوەتەوە ماڵەوە.!
جوونگکوک: جا بەمن چی؟
لیسا: ئەگەر وەک هاوسەریش رەفتاری لەگەڵ ناکەیت تەنیا وەک کەسێکی ئاسای مامەڵەی لەگەڵ بکە چونکە تۆ بویتە هۆکاری ئەمانە.
جوونگکوک: ئەو فایلەکەمی دزی تا ئێستاش دیار نیە و خیانەتی لێم کرد!
لیسا: تۆ هێشتان دەڵێی فایل؟ من چەند جارە پێتبڵێمەوە یونا هیچی نەکردووە!"بەکەمێک دەنگی بەرز"
جوونگکوک: چۆن دەزانی؟ من بە چاوی خۆم نامەکەم خوێندەوە"بە دەنگی بەرز"
'نەفرەت نەدەبا بڵێم نامە'
لیسا: نامە؟ نامەی چیی؟
جوونگکوک: هیچ نییە!..
لیسا: پێم بڵێ کاکە نامەی چیی؟
جوونگکوک: ووتم هیچ نییە...من دەرۆم!
بەخێرایی لەماڵەوە هاتمە دەرەوە لیسا زۆر بانگی کردم بەڵام من گرینیگم پێ نەدا نەدەبا بڵێم نامە چونکە ئەگەر ئێستا بڵێم کەسێک نامەی ناردووە دڵنیام لیسا دەڵێت یوریە راستە یوری کەسێکی خراپە بەڵام باوەر ناکەم کەسێکی ئەوەندە خراپیش بێت!.
أنت تقرأ
هاوسەرە ساردەكەم|| J.JK✔️
Lãng mạn"ئەوەی بوو بوو گرنگ نیـە تـا چ ئاستێک دەمانــەوێ رابــردوو بــگۆرین,نــاتوانیـن... ئــەوەی چـوو چـوو...لێـبووردەبەو لە بیریـکـە" "خۆشتبوێم لە سەختترین كاتەكانمدا ، خۆشمدەوێیت لەو كاتانەی خۆت دەگریت ئازیزم" start:5/9/2021 End:4/1/2022 ⚠️هەموو مافێک...