PART 46 ♡︎☽︎!

3.2K 331 490
                                    

"بـۆ ئــەوەی لەگەڵ پـیاو دڵخۆش بی دەبـێ زۆر لێی تـێبگەیـی و کەم خۆشـتبوێت. بۆ ئەوەی لەگەڵ ئافـرەت دڵخۆش بــی دەبــــێ زۆرت خۆشبـوێت و بــە هیچ شێوەیەکیش هەوڵ مەدە لێی تێبگەیـی."!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ڤـــۆت و کـۆمـێـنـت لـەبـیر مـــەکــەنــــ🖤🌬️!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

YUNA POV:

یوری پێکەنی لەگەڵ جوونگکوک گاڵتەیان بەمن دەکرد منیش نەمتوانی خۆم بگرم بۆیە هەموو هێزم کۆکردەوە قسەم کرد وایکرد جوونگکوک و یوری و جیمین شۆک بن تەنانەت خۆشم شۆک بووم بە بوێری خۆم.

یونا : هههههه خۆزگە ئەوەندەی پارەت دەبوو ئەوەندە شەرەفەشت هەبایە..وە بۆ زانیاری ئەوەی سۆزانیە من نیم بەڵکو ئەوەی تەنیشتە!"بە بوێریەوە"

جوونگکوک توڕە بوو ئاگر لەچاوەکانی دەباری یوریش توڕە بوو ...
من هەرگیز هیچ قسەیەکم نەکردووە کاتێک یەکێک گاڵتەی پێم کردووە تەنانەت کاتێک منداڵیش بووم لە قوتابخانە کاتێک گاڵتەیان بە شێوەم دەکرد هەرگیز خۆم توڕە نەدەکرد تەنیا بێدەنگ دەبووم
بەڵام ئەمجارە نا من چیتر یونای کۆن نیم چیتر ئەو یونایە نەمام کاتێک هەموو کەسێک گاڵتەی پێدەکردوو و ئازاری دەدا ئێستا خۆم ئاگاداری خۆم دەبم پێویستم بە کەس نییە !

جوونگکوک ویستی بێت و زلەیەکم لێبدات بەڵام جیمین وەستاندی منیش ڕاستەوخۆ داوای مۆڵەتم لە جیمین کرد بۆئەوەی بڕۆمە دەرەوە چونکە گەر ماوەیەکی تر لێرە بم ئەوە جوونگکوک دێت و زلەم لێدات ناهێڵم یەک پەنجەشی نزیکم بێتەوە لەبەر سەلامەتی کۆرپەلەکەم !

کاتێک جیمین ڕێگەی دام بڕۆمە دەرەوە منیش بەخێرای ڕۆیشتمە دەرەوە چوومە خوارەوە بۆ کافتریاکە چونکە نامەوێ ڕووخساری جوونگکوک و یوری ببینم.

END POV....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JK POV:
زۆر توڕە بووم دوای ئەو هەڵسوکەوتەی یونا ئەو کەی ئاوا بوێر بووە؟
کاتێک لەلای من بوو هەرگیز بوێری نەبوو یەک قسەش بکە بەڵام ئەوەندەی لەلای من نەماوە بوێر بووە..
نامەوێ بوێر بێت دواتر ئاوا بێت پیاوانی تر ئاشقی دەبن.
باشە من ئێستا غیرە ناکەم تەنیا نامەوێ کەس نزیکی ببێتەوە دواتر وەک من ژیانیان ناخۆش دەبێت!

ئای خوایە سەرم زۆر ژان دەکات.....ئەمڕۆ بۆ ماوەیەک کاتێک یونام بینی هەستم بە شتێک کرد لە دڵ. .... دڵم دەیوت بڕۆ لە باوەشی بگرە و تێر ببە لە بۆنی مێشکیشم داوای بۆنی ئەوی دەکرد !

ئێستا کەمێک هێمن بوومەوە ئەمڕۆ بۆیە هاتمە لای جیمین تا پێی بڵێم دەمەوێ هاوسەرگیری بکەم لە گەڵ یوری چونکە من هیچ ناکەم بێ قسەی جیمین.

هاوسەرە ساردەكەم|| J.JK✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن