" کـــاتێـک ژیـان سـەد هـۆکارت دەداتێ بـۆ گـریـان,تـۆش هـەزار هـۆکاری نیـشان بـدە بۆ پێکەنیـن."!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ڤـۆت بـکە پـێش خوێـندنـەوە....🫀✨🔥!
.
.
.
.
.
.
.
No one pov.....
جوونگکوک: ئەو ماڵە بۆ ئاوا بێدەنگە؟ ئەوانی تر لەکوێن؟
مینا: کەس لە ماڵ نییە....باشە مادەم کەس لە ماڵ نییە رات چییە ئەمشەو کاتێکی خۆش بەسەر بەرین؟ دڵنیابە چێژێکی خۆشت پێ ئەبەخشم"بە زەردەخەنەی شەیتانی"
جوونگکوک: هێێێی بێ رەوشت تۆ ئاگات لەخۆتە چی دەڵێی؟ هەرئێستا لەو ماڵە برۆ دەرەوە جارێکی تر نەتبینمەوە!"بە تورەیەوە"
مینا: هممم بۆچی؟ تۆ هاوسەرەکەت لە نەخۆشخانە کەوتوە مادەم کەس نییە من ئەمشەو چێژت پێ ئەبەخشم"بە زەردەخەنەی شەیتانی"
جوونگکوک: چییی؟ نەخۆشخانەی چی؟ یونا لە کوێیە؟"قسەی کۆتای بە هاوار ووت"
مینا: بۆ تورە دەبیت هەرخۆت بوویت وات لەو کرد ئێستاش وا رەفتار دەکەیت خەمی ئەوت بێت...هههه بەراستی جوان نواندن دەکەن"بە گاڵتەوە"
جوونگکوک: تۆ...."قسەکەی بڕا"
هیجین: میـــنــا بــەســە!"بە هاوارەوە کاتێک هاتە ژورەوە"
مینا: ئـ ئوونی؟!"بە شڵەژاویەوە"
هیجین: بەرێز جوونگکوک داوای لێبووردن دەکەم تکایە ئەمجارەش لە خوشکەکەم خۆشبە دڵنیابە شتی ئاوا دوبارە نابێتەوە"بە گریانەوە"
مینا: ئوونیی!
هیجین: دەمـت داخە مینا!"بە دەنگی بەرز"
جوونگکوک: هیجین یونا لە کوێیە؟"بە شڵەژاویەوە"
هیجین: لە نەخۆشخانەیە!
جوونگکوک: بۆچی؟ چی لێ بەسەر هاتووە؟
هیجین: ئەمرۆ خاتوو لیسا هات ویستی خاتوو یونا لە ژێرزەمینەکە بێنێتە دەرەوە کە چووە ژێرزەمینەکە گوێم لە هاواری خاتوو لیسا بوو کە چومە ژێرزەمینەکە بینیم خاتوو یونا وەک مردوویەک لە ناو دەستەکانی خاتوو لیسایە"
جوونگکوک: لە کامە نەخۆشخانەن؟
هیجین: نەخۆشخانەی{...........}
جوونگکوک بێئەوەی هیچ قسەیەک بکات چووە دەرەوە لە ماڵەوە بەرێکەوت بۆ نەخۆشخانەلە لایەکی تر
لیسا لە ناو باوشەی جیمین بوو ئەگریا و خۆی تاوەنبار دەکرد بەوەی کە نەیتوانیوە یونا رزگار بکات
جیمین: لیسا تکایە بەسە ئەوە هیچ تاوانێکی تۆ نەبووە
لیسا: بـ بەڵام ئەگەر دوێنێ شەو رێگریم لە کاکەم کردبا ئێستا یوونا لەو حاڵە نەدەبوو"بە هەنسکەوە"
جیمین: نەخێر لیسا ئەوە هیچ تاوانێکی تۆی تێدانییە هەمووی بەهۆی جوونگکوکەوەیە
لیسا: بەراستی من نەمدەزانی کاکم بەو شیوەیە دڵ رەقە یوونای داماو کە لەلای باوکیشی بوو ئەوهای لێدەکرا"بە گریانەوە"
جیمین: مەبەست چییە؟"بە تێنەگەشتنەوە"
لیسا: ئاھ..هیچ وازی لێبێنە"بە شڵەژاویەوە"
دوای ماوەیەک جوونگکوکیش گەیشتە نەخۆشخانە
جوونگکوک: لـ لیسا؟"بەشڵەژاویەوە"
لیسا: بۆچی هاتی؟"بەبێ هەستیەوە"
جوونگکوک: یونا حاڵی چۆنە؟"بە خەمباریەوە"
لیسا: بۆچی دەتەوێ حاڵی بزانی؟ زۆر لەلات گرنگە همممم؟ ئەو ئەو کاتەی کە بە قەیش لێت دەدا ئەو کاتەش ئەوها گرینگ بوو لەلات؟"بە گریان و هاوارەوە"
جیمین: لیسا تکایە ئارام ببەوە!
جوونگکوک: لـ لیسا من بەراستی پەشیمانم!!
لیسا: پەشیمانی لەدوای چی؟ لە دوای ئەوەی ئەو کچەت وێران کرد بە لێدان؟
جیمین: لیسا وەرە برۆینە دەرەوە کەمێک هەوا هەڵمژە
جیمین لیسای بردە دەرەوە بۆ ئەوەی کەمێک هەوا هەڵمژێت...
جوونگکوک: بەیارمەتیت ژووری جیۆن یوونا لە کوێیە؟"لە پەرستارێکی پرسی"
پەرستار: ئەم ژوورە هەوە بەرێزم"ئاماژەی بۆ ژورێک کرد"
جوونگکوک: باشە سوپاس
.....
أنت تقرأ
هاوسەرە ساردەكەم|| J.JK✔️
Romance"ئەوەی بوو بوو گرنگ نیـە تـا چ ئاستێک دەمانــەوێ رابــردوو بــگۆرین,نــاتوانیـن... ئــەوەی چـوو چـوو...لێـبووردەبەو لە بیریـکـە" "خۆشتبوێم لە سەختترین كاتەكانمدا ، خۆشمدەوێیت لەو كاتانەی خۆت دەگریت ئازیزم" start:5/9/2021 End:4/1/2022 ⚠️هەموو مافێک...