"خـەڵکـانێکی زۆر لـەم دونیـایە هەن کـە دەمـرن بۆ پاروە نانـێڪ, بـەڵـام زۆر زیاتر هـەن کـە دەمرن بـۆ تـۆسقاڵێڪ خـۆشەویـستی.."!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ڤــــۆت و کــۆمـێنـت لـە بیـر مـەکەنــــ🐢✨💚!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LISA POV:
لیسا: ئۆپا پێم بڵێ ئوونیم چیەتی؟؟"بە گریانەوە"جوونگکوک:........."وەڵامی نەبوو"
لیسا: بۆچی وەڵامم نادەیتەوە؟ ئایا دووبارە تۆ ئاوات لێکردووە؟ تۆ دووبارە ئازارت داوە وایە؟
تۆ چ مرۆڤێکی؟ بە خۆت ئەڵێی مرۆڤ؟.
تۆ ژیانی ئەو کچە وێران دەکەیت
ئەگەر رقت لێتی لێی جیاببەوە بۆچی ئاوا ئازاری دەدەیت؟!"بە تورەیی و هاوارەوە".پەرستار: تکایە خاتوون دەنگت نزم بکە ئێرە نەخۆشخانەیە!..
لیسا: باشە ببورە!
ئۆپام تەنیا ئەگری وەڵام ناداتەوە
کێشەی چییە؟چوومە نزیکی بە هێمنی پرسیارم لێکرد
لیسا: ئۆپا تکایە پێم بڵێ ئوونی چییەتی؟ بۆچی گەدەی سووتاوە ؟ تۆ وات لێکردووە؟"بە هێمنی"
جوونگکوک: لیسا یونا!!...."بە تۆنێکی نزم"
لیسا: یونا چی؟ ئەو چیەتی؟!
جوونگکوک: یــونا دووگـیانـە!
لیسا: هههههههه هیچ گاڵتەیەکی خۆش نەبوو ئۆپا!"بە پێکەنینەوە"
جوونگکوک: بەڕاستمە!
یونا دووگیانە دایکم و یوریش ئەزانن!لیسا: چــــــــــی!؟!!!"بە دەنگی بەرز"
لیسا: بۆستە! بۆستە!
دڵنیام لێرە هەڵەیەک هەیە
باشە چۆن زانیت دووگیانە؟جوونگکوک: ئەمرۆ دایکم یونای بانگ کردووە بۆ ماڵی ئێمە...کاتێک یونا چۆتە ئەوێ گەدەی تێکچووە
یوریش لەوێ بووە بۆیە یوری بە سەیارەکەی خۆی یونای بردە نەخۆشخانە!"بە ساردی"لیسا: بۆستە! تۆ ووتت یوری یونای بردۆتە نەخۆشخانە؟
جوونگکوک: ئم!"بە بێباکی"
لیسا: کاتێک یونای بردووە یوری پشکنینەکانی یونای وەرگتۆتەوە؟
جوونگکوک: بەڵێ!"بە ساردی"
لیسا: تەواو زانیم.....ئەی کێ باوکی منداڵەکە دەرچوو؟"بە پەرۆشیەوە"
جوونگکوک: بەڕای تۆ کێ؟!
لیسا: نازانم دڵنیام کە ئوونیش دووگیان نییە...بەڵام هەر بڵێ کێ باوکی منداڵەکەیە؟!
جوونگکوک: لیسا یونا بەڕاستی دووگیانە...وە باوکی منداڵەکەش منم!
أنت تقرأ
هاوسەرە ساردەكەم|| J.JK✔️
Romance"ئەوەی بوو بوو گرنگ نیـە تـا چ ئاستێک دەمانــەوێ رابــردوو بــگۆرین,نــاتوانیـن... ئــەوەی چـوو چـوو...لێـبووردەبەو لە بیریـکـە" "خۆشتبوێم لە سەختترین كاتەكانمدا ، خۆشمدەوێیت لەو كاتانەی خۆت دەگریت ئازیزم" start:5/9/2021 End:4/1/2022 ⚠️هەموو مافێک...