ŻANETA I ON 1

24 2 1
                                    

Zapraszam na historię opowiadającą o Żanecie która kochała chipsy czekoladowe.

Opowieść łącznie ma 40 rozdziałów.

Książka jest przeznaczona głównie dla dzieci poniżej 8 roku życia.

ZAPRASZAM DO CZYTANIA

Rozdział 1

W domku na środku morza w wieku dwudziestym drugim mieszkała sobie Żaneta Dawid-Konieczko wnóczka Wiktora Dawida i Pauliny Konieczko. Lubiła wiejskie życie przyrodę a także chipsy czekoladowe jak wskazuje sam tytuł. Jej domek był skromny ale zarazem czałkiem ładny tak szczerze przypominał on trochę gówno. Akcja rozpoczyna się 37 aryla 2184 nasza główna bohaterka budzi się rano i jak co dzień zastanawia się jak to by było popełnić samobójstwo. Nie wiadomo czemu 24 letnia Żenata postanawia wprowadzić w życie jej przemyślenia. Zaczyna wyszukiwać na SRUGLU.PL najlepsze na to sposoby. Na pierwszym miejscu znajdował się sposub kopnij się w zadek. Pełna podziwu wyszła na taras wdychneła świeżego powietrza i zaczekała na pociąg. 4000 dni później (czyli naszych 9 sekund) dotarł na miejsce. Niestety nie zauważył Żanety stojącej na tarasie i szczęściem w nieszczęściu ją przejechał. Morał z tego taki dzieci że jak chcecie popełnić samobójstwo to wyszukajcie na SRUGLU.PL najpierw jak to uczynić a następnie poczekajcie na pociąg na tarasie.

Ps. Wyślij znajomym śmierdziela i poleć książkę. :)

ŻANETA I ONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz