Witam witam tak dawno żech niepisała więc nom nie krytykować mnie no i co kidy tą część jest przeznaczona dla was nosiciele podrób koszulek ekipry ja was obserwóję pamiętajcie o tym. A teraz proszę moi drodzy choćmy razem do czytania pozwólcie że wzionę twoją tak właśnie twoją rękę i zaprowadzę cię do kolejnej części tej PRZEPIĘKNEJ opowieści.
CZĘŚĆ ÓŁUSMA JAK ŁOSIEM RUJÓW:
Nasza GłUWNOa bohaterka opowieści o głównej bohaterce już dawno zapomniała o tamtych czasach picia browarka na farmie z teletubisiami to poprostu było już zanią a ona myślała tylko o przyszłości o swojej głupocie i obsesji na punkcie trzech psów czekoladowych. Dzisiaj żantoida postanowiła jak stara baba iść na mszę do kościoła bo owszem żaneta była pobożna tak bardzo POBORZNA. Więc No co obudziła się o 3.256 nad wieczorem ubrała swe różowe kapciszki z ferdkiem i poszła do kuchni napić się płynu do mycia naczyń marki Makłowicz KOPEREK tak naprawdę smakował twoją starą ale cotam jak to Makłowicza to trzeba wszamać. Nom gdy się skończyło żaneta niewyrobiła normalnie z tyłka taki ogień jej wyleciał ale nawet niewiecie jak on śmierdział to było takie połączenie starej ryby, twojej stary i takiego zapachu jak dzieci z 1 klasy niewyrobią do toalety to srają do piaskownic uwieżcie mi to śmierdzi I TO BARDZO. Ogień z czasem minoł więc żanetoida postanowiła zaprawić 2625637281 ogórków i ziemniaków dla swoich wnuków. Słoiki były ogromne wielkości słupu elektronicznego a ziemniaki No chyba by nikt niepomyślał że zamiast tych ziemniaków były chopsy czekoladowe No dobra mają posmak ziemniaka ale i tak to nie są kartofle nobo kartofel a takie chipsy to co innnegooo! Nom więc nom zabrała się za zaprawianie ale później był problem jak dekiel wciągnąć na ten słoik i co żaneta wymyśliła wzięła kidosa pod pachę i weszła na 2137 metrową drabinę wchodziła tam 69 minut a później co położyła kida jako dekiel i to tyle.
Ludzie wogóle tą książka istnieje na wsttpadie już tydzień więc Nom super
CZYTASZ
ŻANETA I ONA
Teen FictionŻaneta i ona no cóż mogę powiedzić ta książka napewno nie należy do normalnych jak coś nazwy są własne żeby mi nie było że ktoś naprzykład SRUGLU.PL podpieprzy tak zrozumiano ok pewnie nie ale co mi tam więc nom brać gały za pas i doczytania :)