Ta część książki jest przeznaczona głównie dla osób zakochanych.
Ps.: Pamiętaj by polecić znajomym :)
ZAPRASZAM DO CZYTANIA
Rozdział 2
Tuż po śmierci Żanety okazało się że ta miała syna. Był nim Krzysztof Krawczyk syn wbiLTBgl Krawczyka. Krzysztof miał 3 powody dla których jeszcze żyje były to: ogórki, ożywienie całego dsmp i zostanie gejem. Ojca nigdy do tąd nie poznał. Od razu gdy się dowiedział że jego matka nom na tory i pociąg sium po niej. Szybko a wręcz od razu pobiegł na taras wyciągnoł swoje skrzydła (jak coś przypominały one trochę skrzydła samolotu) i wskoczył do oceanu by wyłowić Żanetkę. Szczęściem w nieszczęściu wyłowił tylko kłębek włosów. Na początku wiele się zastanawiał czy nie lepiej by było ożywić dsmp ale postanowił uratować matkę którą znał ledwo 1 minutę ale co tam. Po wysruglowaniu na SRUGLU.PL okazało się że tyle było mu potrzebne do jej ożywienia. W przepisie chodziło by wysmarować włosy majonezem occić je w keczupie i wywołać wojnę '5p210 letnią pomiędzy musztardą a sosem barbeq . W czasie wykonywania tego przepisu zdążył się ożenić. Wybranką jego serca była ewvoyb Makłowicz. Jej ojcem był oczywiście sam legendarny Robert Makłowicz Który ma przeżyć 700 lat wprowadzić do sklepu stacjonarnego majtki z jego podobizną i miał potrafić strzelać z oczopląsów laserami. Lecz na razie co z tego miał paprykę. W krótkim czsie od zawarcia ślubu ewvoyb zaszła w ciąże. Po 11 minutach urodziła 71-36513167-'2265 dzieci i 1 babcię. Gdy Krzysiu się o tym dowiedział od razu zerwał z ewvoyb ponieważ mu się przypomniało że w książce było wspominane o tym że ma być gejem. Ewvoyb wyprowadziła się na syberię gdzie kupiła sobie cebulę a Krzysztofowi udało się ożywić Żanete matka cała oszołomiona poszła się legnąć na fotel. A Krzysiu się ponownie ożenił lecz nie tym razem z ewvoyb lecz z Mateuszem Morawieckim byli oni zaledwie na jednej randce razem w kiciu a od razu postanowili wziąć ślub. Postanowili także adoptować ojca Krzysia który ileś tam dni temu poszedł po mleko do żabki i nie wrucił ponieważ uf tam toczyła się walka o lody ekipy główną postacią tego wydarzenia była żaba w dżinsach a on ofiarą która się poświęciła za powstanie nowych lodów EKIPYA (nazwa zastrzeżona jak i cała historia) czyli tak naprawdę adoptowali tylko jego zwłoki ale cóż tam. Nasza kochana Żanetka po wstaniu z fotela poszła do żabki po hot doga.
CZYTASZ
ŻANETA I ONA
Teen FictionŻaneta i ona no cóż mogę powiedzić ta książka napewno nie należy do normalnych jak coś nazwy są własne żeby mi nie było że ktoś naprzykład SRUGLU.PL podpieprzy tak zrozumiano ok pewnie nie ale co mi tam więc nom brać gały za pas i doczytania :)