ŻANETA I ONA 7

8 2 5
                                    

Zapraszam zapraszam na 7 część bez gadanie przechodzimy do czytania. Dedykacja: STARA TWOJEJ STAREJ.

SUDMY DZIEŃ TYGODNIA PREZENTUJE:

Od naszej pamiętnej historii z pierdkiem minęły 3 dni. Żanetoida 3 nadal wirowała w kosmosie i tak wirowała i wirowała i wirowała aż tu ździwko niemiałą już czym pierdzieć i spadła na ziem. Jak się okazało leżałą sobie na polu, pustym polu. BYŁA strasznie zrelaksowana nawet nie zauważyła że po niej koza chodzi ani że siedzi w korycie dla świń. Gdy się odckneła zauważyła ż eto co miało być polem przeobraziło się w farme kosmitów na której chodują krowy. I nie pytajcie mnie czemu na farmie krów znalazła się koza ale nom chodźmy dalej. Wiec tak obudziła się na farmie wyglądała ona mniejwięcej jak pole z teletubisiów. I owszem te dziecko w oddali też się tam zanjdowało. Żanetunia powoli się rozejrzała a tam co niemieccy kosmici se browara piją o nwm tak gdzieś była 3 nad ranem. Żaneta jak to Żaneta postanowiła do nicz podejść bo co w tym złego. Ale to nie było normalne ona podeszła i co wzięła browrka wyzerowała, zatańczyła bregdensa i zadała im kopa wzad.

Ej tak czasami strasznie żałuję że nie umiem robić animacji bo bym to tak chciała pokazać jak ja sobie wszystko wizualizuje :(

ŻANETA I ONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz