" Zaman her şeyin ilacıysa fazlası intihara girmez mi?"
OĞUZ ATALAY.
HEMSAYE -FISILTI
Ay ışığına, bir göl kayığına
Sakladım acımı gül yanağına
Gülümsemesi yakamoz
Işığına vurulduğum o gecede
Kaç çiçeği koparıp uzağıma
Solsun elimizi sürdüğümüz her şey
İnadına sevip, yolumu yürürüm yine
Şarkıyı kaçıncı dinleyişim bilmiyorum hava kararmış olduğunun farkına varıyorum, çaprazımda duran pilav satan adamın malzemelerini topladığına şahit oluyorum sonra arkamda ki geçen arabaların yavaş yavaş azaldığına..
Ama acım hala yerinde ,gözyaşım yerinde ..
telefonum çalıyor kaçıncı defa bilmiyorum ama o arıyor bunu biliyorum açmayacağımı bildiği halde aramaya devam ediyor.Gözlerim telefonumda
GÜN IŞIĞIM ARIYOR.
Telefon ışığı sönüyor ve ardından mesaj düşüyor telefon bildirimine.
GÜN IŞIĞIM
Her şeyi açıklayabilirim. seni seviyorum affet buluşalım nerdesin?
Kahkaha atıyorum o kadar çok gülüyorum ki insanlar dönüp bana bakıyor.Herkes delirişime şahit oluyor.Ayağa kalkıyorum dans ediyorum.Kalabalık çoğalıyor herkes izliyor , dansım bitiyor ve herkes dağılıyor.Yürümeye başlıyorum eve doğru. belki de saatlerce yürüyorum.Evimin sokağına giriyorum duraksıyorum çünkü bahçemizin kapısında polis aracı bir önünde ambulanslar annem babam kardeşim..
Annem aklıma geliyor bugün beni hiç aramayaşı ama annem arardı ki beni saate bakıyorum 1:30 annemin şimdiye beni kaç kez arayıp kaç kez mesaj atması gerekmesi ama atmayışının farkına varıyorum ve hızla evime doğru koşuyorum dinmeyen gözyaşlarım devam ediyor bahçeme giriyorum bahçede bulunan polis memurları bana dönüyor ve siz kimsiniz diye soruyor annem diyorum babam kardeşim diye tekrar ediyorum sürekli ardı ardına ve kapıdan babam çıkıyor bir sedyeye yatırılmış başında duran kadın beyaz bir çarşaf örtüyor baba diye bağırıyorum yanına koşuyorum ardından annem ve kardeşim çıkıyor beyaz çarşaf bu sefer annemin başına örtülüyor.Kollarımdan tutuluyor sonra ulaşamıyorum kardeşime sonrası ,sonrası karanlık gözlerim kapanıyor hiç açılmamasını diliyorum ışığımın bitmesine şahit olduğum gibi nefesimin kesilmesini de istiyorum...
2 gün sonra;
-Anne ve babanız silahla vurulmuş kafalarından.Kardeşiniz ise omzundan bir düşmanınız var mı ? size bunu kim yapabilir ? Bakın 2 cinayet va
-İki cinayet dediğiniz kişi annem ve babam ve bilmiyorum anlamıyor musunuz? bize bunu kim yapar annem ve babam neden öldü bunların cevapları sizde kardeşim ameliyattan çıktığından beri konuşmuyor hayatla bağlantısını kesti sadece ağlıyor bilmiyorum anladınız mı ?"
Annem ölmüştü benim anneler ölürmüydü hiç anne o .Ya babam kolum kanadım kırılmıştı benim.
"Hanım efendi acınızı anlıyorum ama bizden size zarar olmaz sadece yardımcı olmaya çalışıyorum. Sorduğumuz sorulara cevap verirseniz daha çabuk ulaşırız sonuca"
kafamı sallıyorum gözyaşlarımı siliyorum.
"hep gece vaktimi gelirsiniz eve evden kaçta çıktınız?"
Kafamı hızla kaldırıp karşımda ki adama baktım benden mi şüpheleniyorlardı yani.
"Si siz ne demeye çalışıyorsunuz açık olun."
" Bir aileniz katlediliyor amacı sadece anne ve babanız mı yoksa kardeşiniz ve sizi de öldürmek miydi sizin herhangi bir düşmanınız ya da "
" Ne yani ben hayattayım diye mi hak ediyorum bu suçlamayı"
"Sadece cevap verseni
sözünü tamamlamadan içeri bir adam giriyor gözleri beni soruşturan adama dikiyor kafasıyla dışarı gösteriyor adam kafasını sallayıp çıkıyor adımları bana yaklaşıyor elinde ki su şişesini uzatıyor yavaşca alıp içiyorum iyi misin diye soruyor kafamı sağa sola sallıyorum.
Devam edelim mi diye soruyor
"Ben yapmadım"
"Biliyorum" diyor "yani cinayet işleyecek bir kız değilsin hele anne ve babanın,bu arada ben alp, alp aksoy babanı tanırdım"
"Nerden?"
Gülümsedi gülümseyince yanağında olan gamzelerini fark ediyorum.
"Matamatik öğretmenimdi matamatiği sevdirdi desem az kalır."
"Kim yapmış olabilir bilmiyorum ama bulucam bize bana bunu yapanı"
"Bulucaz birlikte tamam mı söz veriyorum sana sende söz ver Alisa"
"Ne için?"
"Ne kadar acı çekersen çek pes etmeyeceksin ."
"SÖZ"
Başladığınız tarihi yazın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KUŞU
ChickLitAlisa adındaki bir kız diğer adıyla gece kuşu ... Ona gece kuşu lakabını veren alp.. İkisinin yolları kesişirse neler olur? Gözlerimizi her kapattığımızda aydınlık olan dünyamız karanlığa hapis olur ,oysa benim dünyam gözlerim açıkken hapis olmuştu...