HABERLER...

58 10 0
                                    


Sabah gözlerimi beyaz bir  tavana açtım. Başımda tarifsiz bir ağrı vardı.  Yatakta doğruldum. Odamdaydım. Nasıl geldim ben buraya ? hafızamı zorladım ama hiç bir şey hatırlamıyordum . yerde çantam ayakkabılarım elbiselerim duruyordu hemen üstüme baktım. üstümde ise siyah eşofmanım ve beyaz bir kısa kollu vardı. Üstümü ne zaman değiştirdim ben. Dün gece noldu ?

 Ulaş ile dışarı çıktık yemek yedik sonra... sonra içtik biraz...

Sonrası yok..

 Peki ben buradaysam Ulaş nerede ?

Salonda mı acaba ?

 Kalkıp salona gittim yoktu diğer odalara mutfağa banyoya  baktım yoktu.

Rahat bir nefes aldım demek ki beni eve bıraktı ve gitti.

 Bir dk ama yinede üstümdekileri o giydirmiş oluyordu demi ?

 Of aptal kafam ya niye içiyorsun ki sen şükret adamla yan yana uyanmadın.

Ama ben sorarım bunun hesabını ona... derken  ahh başıma ağrı saplantı 

Önce bir ağrı kesici alsam iyi olacak. Mutfakta gidip sürahiden bardağa su doldurup ilaçla içtim. Gidip tekrar uyusam iyi olacak yoksa ağrıdan duramayacağım.

Odama gittim yatağın yanındaki aynaya baktım aman allahım  rimellerim akmış rujum dağılmış berbat görünüyordum. Gözüm bir kağıda takıldı.


Aşkım ben seni bırakıp gidiyorum uyanınca beni ara unutma. Dün gece seni taşıdığım için bir teşekkür borçlusun. Ve bir daha sarhoş olmana izin vermeyeceğimden emin olabilirsin. Bu arada sevdiğim tüm şarkıların sözlerini yanlış söylüyorsun.


Notu okuyup kafamı kaldırdığımda aynada gülümseyen suratım ile karşılaştım noluyor bana ?


Ara demiş arasam mı ? ararsam zaten kavga edeceğim beni giydirdiği için off en iyisi sonra aramak. Yatağa baktım yatsam uyuyamayacağım belli oldu. En iyisi gidip intternet araştırmasına devam etmek.

Görevimiz tehlike ...

Tam filmlere döndü bu iş.

Salona gidip labtobumu aldım

İnternet de Sibel yaren ve sevgilisi yazdım

bakalım mert mi çıkacak yoksa başkası mı?

Karşıma bir sürü haber başlığı çıktı.

Mutlu çiftin mutluluğu kısa sürdü


Evlilik haberi beklerken ölüm haberi


 Çiçeği burunda  yazarın acısı


Son başlığa tıkladım

Çiçeği burunda  yazarın nişanlısı cem beyin  Sibel yarenin gözleri önünde trafik kazası geçirdi.

Olay akşam saatlerinde 16. 00 civarı  bir dört yol ağzında gerçekleşti. Olayı görenlerin iddialarına göre çiftin şiddetli bir şekilde kavga ettiği söyleniyor Çiftin 2 gün sonra düğününün olduğu biliniyordu.

Tarih 02 08 2012


hemen diğer yazıya tıkladım tarih 04 08 2012

AŞK BİRAZ YARAMAZDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin