Köprü Baskını BÖLÜM 2

162 13 0
                                    

Brooklyn Köprüsü'ne vardılar.Kris sürekli Loren'a sorular soruyordu.Loren ondaki heyecanı anlıyor ona sabırla cevap veriyordu.

"Yüzbaşım,ben departmandan Richard.Kırmızı şüpheli bir tır birazdan köprüye giriş yapacak."

Telsizden gelen bu sesle Loren ekibe seslendi.

"Tek şeride geçiyoruz araçları tek şeride alalım!!!"

Destek için gelen trafik polisleri araçları tek şerit düzenine soktu.Kırmızı tır Loren'ın görüş açısına girmişti.Kırmızı tırdan bir kafa uzandı ve polis arabalarına doğru bakıyordu.

"Yüzbaşım araç şoförü sizi fark etti geri dönmeye çalışıyor."

Araç kornaları,insanların homurdanmaları bir yana polis ekibi tıra doğru koşuyordu.Tırdan inen iki kişi tırın arkasına koşup iki kapıyı açmaya başladı.Silah sesleri kulakları doldurmaya başlamıştı.Herkes arabasından inmeye başlamıştı.Loren koştukça bir bebek sesi yaklaşıyordu.Loren yavaşlamaya başladı. Bu ses ona başka bir etki yapmıştı.Kulakları çınlamaya başladı.Yere yığılacak hale gelmişti.Tıra çok yakındı ama bebek sesine daha da yakındı.Ekipler adamları yakalamıştı.Tırın arkasındaki kadınlar zorluk çıkarıyordu.Loren kendine gelmeye çalıştı ve birkaç emir verip gözlerini kapattı.Siyah bir Audi'ye tutundu.Arabanın diğer tarafından sesler geliyordu.Loren arabanın sol tarafına geçti.Kucağındaki bebeğe şarkı söyleyerek sakinleştirmeye çalışan bir baba gördü.Ağlayan bebek o bebekti.Adam Loren'ı fark etti ve şarkıyı sonlandırdı.Loren ceketini çıkarıp bebeğin üstüne örttü.

"Hava çok soğuk aracınıza binebilirsiniz."

Adam şaşkınlıkla Loren'ın ellerine bakıyordu.Loren adama ve bebeğe bakarken:

"Sanırım silah seslerinden dolayı şoktasınız.Bir uyuşturucu kaçakçılığı ve hırsızlık olayı yaşanacaktı ancak önüne geçtik.İyi misiniz?"

Adam hala Loren'a bakıyordu.Afallayarak kalkmaya çalıştı.

"B-ben özür dilerim daldım sadece sizi birine benzettim özür dilerim."

Loren şaşırmıştı adam titriyordu.Bebeği kucağına aldı ve güzeller güzeli bir kız olduğunu gördü.Kıza bakmaktan kendini alamıyordu.Ve kız onun gönül telini titretmişti.

"Sorun değil.İsmi nedir?"

Adam hala Loren'a ve kucağındaki kızına bakıyordu kekeleyerek konuşuyordu.Konuşurken Loren'ın ellerini fiziğini saçlarını yüzünü her yerini inceliyordu.

"İsmi Eva."

Loren serçe parmağını bebeğin ellerine teslim etti.Bebek Loren'ın göğsünde huzurlu bi uykuya dalmıştı.Loren adamın ona bu tuhaf bakışından dolayı kendini garip hissetmişti.

"Nerede oturuyorsunuz?Pek iyi gözükmüyosunuz sizi evinize ben bırakayım."

Adam cevap vermekte zorlanıyor sürekli kekeleyerek konuşuyordu.Loren şüphelenmeye başladı ve mutlaka bu adamın evini ziyaret etmeliydi.Onun hakkında bilgi edinmeliydi.Adamın ve bu minik meleğin onda yarattığı etkiyi öğrenmeliydi.Ve bebeği yavaşça bebek koltuğuna yatırıp öne geçti.

HATIRLA-anonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin