5

106 11 0
                                    

Matteo

Και βέβαια έψαξα να βρω για αυτήν πριν την βάλω στο σπίτι μου και την αφήσω να μείνει κι όλας .

Έμαθα τα πάντα για αυτήν μέχρι και το τι της κάνανε οι γονείς της , πως την ταλαιπωρούσαν και την είχαν μόνο για να καθαρίζει και να τους κάνει τις δουλειές.

Αλλά έτσι ήταν αυτοί οι άνθρωποι εάν θέλουν να ονομάζονται έτσι καταστρέφουν ζωές άλλον για να περνάνε αυτοί καλά.

Σκότωσαν τον πατέρα μου και εγώ πριν μια εβδομάδα πήρα το αίμα μου πίσω και επί 16 χρόνια κατέστρεφαν την δικιά της ζωή.

Η αλήθεια είναι πως σκότωσα μόνο τον Αντρέα, η Βάσια είναι στο υπόγειο και υποφέρει κάθε μέρα γιατί αυτή είχε την ιδέα να σκοτώσουν και την μάνα μου και το ήθελε για πολύ καιρό αλλά δεν τα κατάφερε ευτυχώς.

Scarlett

Το πρωί ξύπνησα 9 μου πήρε κάποια δευτερόλεπτα να καταλάβω πού είμαι , αλλά μόλις κατάλαβα δεν ήθελα να φύγω από εκεί καιρό είχα να κοιμηθώ σε ένα τόσο μαλακό κρεβάτι.

Μετά από αρκετά λεπτά πήρα την απόφαση να σηκωθώ και να πάω να κάνω ένα μπάνιο.

Άνοιξα μια πόρτα πού ήταν δίπλα από την ντουλάπα και μπήκα στο μπάνιο . Έβγαλα τα ρούχα μου και ρύθμισα το νερό , όταν το νερό ήταν χλιαρό προς ζεστό μπήκα από κάτω και ένιωσα όλοι μου οι μυς μου να χαλαρώνουν.

Έκατσα εκεί τουλάχιστον μία ώρα και όταν βγήκα τύλιξα μια άσπρη πετσέτα γύρο μου και γύρο από τα μαλλιά μου.

Βγήκα από το μπάνιο και άνοιξα μια κούτα που είχε μέσα όλα μου τα ρούχα. Πήρα εσώρουχα ένα κολάν και μια φούτερ και τα ακούμπησα στο κρεβάτι μου.

Γύρισα και κοίταξα τον εαυτό μου στον τεράστιο ολόσωμο καθρέφτη που υπήρχε στον απέναντι τοίχο από την ντουλάπα.

Σήκωσα ελάχιστα την πετσέτα και άγγιξα μαλακα τα σημάδια μου.

Τα κοιτούσα δεν ξέρω και εγώ για πόσα λεπτά σκεφτόμουν πόσα άλλαξαν μέσα σε λίγες μέρες οι "γονείς" μου είναι νεκροί που να πω την αλήθεια έχω περάσει πολλά μαζί τους και όλα ήταν απαίσια .

Πάντα με χτυπούσαν για λόγους σημαντικούς ή και όχι.

Είχα χαθεί στις σκέψεις μου μέχρι που η πόρτα άνοιξε απότομα.

Matteo

Το πρωί ξύπνησα 10 έκανα ένα κρύο ντουζ για να ξυπνήσω καλά και έφαγα πρωινό.

Ξύπνησε αυτή - ρώτησα την Μυρτώ η οποία ήταν η μαγείρισσα του σπιτιού, την έχω σαν δεύτερη μου μάνα ήταν εδώ πάντα για εμένα και είναι κολλητές με την μητέρα μου . Με βοήθησε όταν έχασα τον πατέρα μου οδό βοήθησε την μάνα μου περισσότερο από τον κάθε έναν.

Δεν ξέρω αγόρι μου δεν έχει κατέβει καθόλου από το δωμάτιο της - έχω ενημερώσει όλο το προσωπικό για το ότι θα μένει εδώ αλλά όχι τον λόγο.

Όταν τελείωσα το πρωινό πήρα την απόφαση να πάω πάνω να δω τι κάνει.

Άνοιξα την πόρτα της και αυτό που είδα με έκανε να μείνω στην θέση μου .

Κοιτούσε τον εαυτό της στον καθρέφτη φορώντας μόνο μια πετσέτα πάνω της και κοιτούσε τα πόδια της και συγκεκριμένα τα σημάδια της.

Ήταν τεράστια και καθόλου διακριτικά , αυτοί οι απαίσιοι άνθρωποι τις έχουν κάνει πολλά.

Καθώς την κοιτούσα από κάτω προς τα πάνω είδα και άλλα σημάδια στα χέρια της και στους καρπούς της.

Όταν την κοίταξα στα μάτια με κοιτούσε ήδη με ένα βλέμμα γεμάτο απορία.

Εμ θα ήθελες κάτι;;; - με ρώτησε
Ε ναι θα ήθελα να έρθεις στο γραφείο να μιλήσουμε αλλά πρώτα πήγαινε να φάς πρωινό εάν θες κάτω στην Μυρτώ.
Εντάξει θα κατέβω σε λίγο - μου είπε και εγώ βγήκα βιαστικά από το δωμάτιο μου .

Scarlett

Τι ήταν και αυτό πάλι σήμερα δεν ήθελα να με δει σε τέτοια κατάσταση και προπάντων δεν ήθελα να δει τα σημάδια μου.

Έχω απορία τι θέλει να μου πει ...

saving her ♡Where stories live. Discover now