13

97 10 0
                                    

έχουν περάσει δύο εβδομάδες από τον τελευταίο μας τσακωμό δεν ασχολούμαι μαζί του απλά κουράστηκα.

καθαρίζω κάθε μέρα έτσι ώστε να μην έχω πολλές επαφές μαζί του και αυτό μου κάνει καλό αν και μου έλειψε λιγάκι.

οπα εγώ το είπα αυτό ;;;

οχι δεν μου έλειψε απλά....  απλά.... δεν ξέρω 

τέλος πάντων 

καθαρίζω το σαλόνι ώσπου παρατηρώ με την άκρη του ματιού  μου τον Matteo να βγαίνει κάπως αναστατωμένος έξω. Τι έπαθε ;;;

Matteo 

έχουν περάσει δύο εβδομάδες από τότε που τσακωθήκαμε δεν μιλάμε και κάθε μέρα δουλεύει όπως και εγώ, είναι κουρασμένη το βλέπω στα μάτια της. 

μόλις είχα βγεί από το μπάνιο και έβαζα τα απλά ρούχα μου για να χαλαρώσω λιγάκι γιατί σήμερα ηταν μια κουραστική μέρα στην δουλεία.

καθώς έβαζα την μπλούζα μου κοίταξα έξω από το παράθυρο στην αυλή μου και είδα κάτι μπλε να φαίνεται εκεί που ηταν πριν τα τριαντάφυλλα μου.

έβαλα τα αθλητικά μου και βγήκα από το δωμάτιο κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες και στο σαλόνι είδα την Scarlett να καθαρίζει. 

δεν έδωσα σημασία και πήγα στην αυλή.

εκεί που πριν ηταν χώμα είχαν ανθίσει δύο μπλε μικρά τριαντάφυλλα , πήγα στο σπιτάκι και βρήκα ένα σακουλάκι με σποράκια για μπλε τριαντάφυλλα.

τα πήρα και μπήκα μέσα με νεύρα για να συναντήσω την Scarlett. 

Scarlett 

βλέπω έναν νευριασμένο Matteo να μπαίνει μέσα στο σπίτι.

τι έγινε ;;;

εσύ το έκανες ;;; - μου είπε 

ποιό ;;; - ρώτησα και στο επόμενο δευτερόλεπτο με τράβηξε από το μπράτσο έξω στην αυλή του.

αυτό - μου είπε και μου έδειξε τα δύο μικρά τριαντάφυλλα.

ναι ήθελα να επανορθώσω ήξερα πως ηταν σημαντικά για εσένα. Σου αρέσουν ;;; - είπα με ένα χαμόγελο 

οχι - είπε και τα πάτησε, νομίζω πως κάτι έσπασε μέσα μου , το χαμόγελο μου κόπηκε μαχαίρι και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα.

γιατι το έκανες αυτό - είπα με τρεμάμενη φωνή και έσκυψα για να προσπαθήσω να τα κάνω να παραμείνουν όρθια. 

σου είπα πως δεν θέλω τίποτα από εσένα , είσαι ένα τίποτα για εμένα και δεν χρειαζόταν να το κάνεις αυτό μόνο και μόνο για να το παίξεις καλό κοριτσάκι  που λυπήθηκε για κάτι που έκανε - 

σε μισώ, είσαι απαίσιος, δεν σου αξίζει τίποτα εγώ προσπαθώ να φτιάξω οτι χάλασα και εσύ να μου λες αυτά, πραγματικά ενδιαφέρθηκα για εσένα και εσύ μου συμπεριφέρεσαι λες και είμαι ένα σκουπίδι. - είπα ενώ έλεγα 

ενδιαφέρθηκες ;;; - μου είπε και τον κοίταξα μέσα στα μάτια του. 

ναι αλλά από οτι φαίνεται είναι η πρώτη φορά που το κάνει για εσένα κοπέλα όλες σε θέλουν για το σεξ και τα λεφτά σου όπως και εσύ ψάχνεις μόνο για μία βραδιά , δεν θες ενδιαφέρον και αγάπη ή μάλλον ξέρεις τι ;; θες αγάπη όλοι θέλουν και χριάζοντε αγάπη, αλλά εσύ δεν ξέρεις πως να το ζητήσεις. Εγώ προσπάθησα αλλά κουράστηκα πλέον - είπα και έφυγα από κοντά του.

Matteo 

ενδιαφέρον ;;;

δεν ξέρω εαν έχει δίκιο ή άδικο αλλά πρώτη φορά νιώθω αυτό το περίεργο πράγμα στο στομάχι σαν κάτι να με πιέζει.

και πρώτη φορά την είδα να κλαίει μπροστά μου πάντα βούρκωνε αλλά ποτέ δεν έκλαψε.

κοίταξα τα πατημένα τριαντάφυλλά και μπήκα μέσα στο σπίτι οπού είδα την Μυρτώ να με κοιτάει με ένα στεναχωρημένο βλέμμα.

δεν έδωσα σημασία και ανέβηκα τις σκάλες, πέρασα έξω από το δωμάτιο της και την άκουσα να κλαίει. 

για δευτερόλεπτα μπήκα στον πειρασμό να μπώ στο δωμάτιο της αλλά δεν το έκανα απλά μπήκα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. 

saving her ♡Where stories live. Discover now