2

128 12 0
                                    

Μια νέα μέρα ξημέρωσε πάλι σήμερα ας δούμε πώς θα πάει λοιπόν ...

Βγήκα από το ζεστό μου κρεβατάκι και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο εκεί βουρτσισα τα δόντια μου και χτένισμα τα μαλλιά μου.

Όταν βγήκα άλλαξα τις πιτζάμες μου με μια γκρί φόρμα και ένα Μαύρο φούτερ έπειτα βγήκα από το δωμάτιο μου και εκεί με περίμεναν οι " γονείς" μου

Που είσαι τέτοια ώρα ;;; - μου φώναξε η μητέρα μου φανερά νευριασμένη
Συγνώμη απλά ήμουν πολύ κουρασμένη από τις χθεσινές δουλειές - της είπα χωρίς να την κοιτάω στα μάτια
Σήμερα θα έρθουν κάτι φίλοι μας και εσύ θα μας μαγειρέψεις και μετά θα εξαφανιστεις από το σπίτι δεν ξέρουν ότι έχουμε ένα τέτοιο αποβρασμα μέσα στο σπίτι μας - μου είπε ενώ μου γύρισε την πλάτη και βγήκε από το σπίτι

Η ώρα πέρασε ήταν ήδη 8 το απόγευμα δεν είχε έρθει κανείς ακόμα σπίτι , εγώ είχα ήδη μαγειρέψει και είχα φταίξει το τραπέζι . Ανέβηκα πάνω και έβαλα μια μαύρη φόρμα με κόκκινη φούτερ . Η πόρτα άνοιξε την στιγμή που πηδούσα από το παράθυρο για να βγω έξω χωρίς να με δουν οι καλεσμένοι.

Η ώρα ήταν 10 εκοβα βόλτες από πάρκο σε πάρκο ελάχιστος κόσμος υπάρχει σχεδόν καθόλου γιατί είχε πολύ σκοτάδι και κρύο παρόλο που είναι ακόμα Σεπτέμβριος.

Η ώρα είχε φτάσει 3 και αποφάσισα να γυρίσω σπίτι γιατί λογικά θα είχαν φύγει . Καθώς πλησίασα στο σπίτι όλα τα φώτα ήταν κλειστά και η πόρτα ανοιχτή.

Γεμάτη απορία εισχώρησαν μέσα στο σπίτι δεν ήταν κανείς μέσα αλλά ακουγόντουσαν συνομιλίες από τον πάνω όροφο

Ανέβηκα ήσυχα τα σκαλοπάτια προσπαθώντας να μην κάνω θόρυβο. Οι φωνές δυνάμωσαν καθώς πλησίαζα στο δωμάτιο των "γονιών".

Με όλο το θάρρος που μου είχε απομείνει άνοιξα την πόρτα διάπλατα για να έρθω αντιμέτωπη με αυτό που κρυβόταν από πίσω της.

Το πρώτο πράγμα που είδα ήταν τους "γονείς" μου στο κρεβάτι νεκρούς μέσα σε μία λίμνη αίματος από το σοκ που είχα πάθει δεν είδα τους τρεις άντρες που βρισκόντουσαν γύρω τους.

Έτσι δεν πρόλαβα να τους ξεφύγω με αποτέλεσμα να με πιάσουν. Μου έδεσαν τα χέρια και με έβαλαν να γονατίσω μπροστά σε έναν άντρα που φορούσε κουκούλα όπως και οι άλλοι δύο .

Βρε βρε και ποια είσαι εσύ ;;; - μου μίλησε ο άντρας μπροστά μου , δεν μίλησα απλά τον κοιτούσα στα μάτια χωρίς να λέω κουβέντα

Η γάτα σου έφαγε τη γλώσσα ;;; - μου είπε ειρωνικά ενώ ξανά δεν απάντησα με αποτέλεσμα να νευριάσει.

Έκανε νόημα στους άλλους δύο και αυτοί με κατέβασαν και με εβάλαν μέσα σε ένα μαύρο αμάξι από εκεί και πέρα δεν θυμάμαι τίποτα γιατί ένα δυνατό χτύπημα στο κεφάλι αρκούσε για να με κάνει να λιποθυμήσω .

saving her ♡Where stories live. Discover now