12

100 11 0
                                    

ο καιρός πέρασε μπήκε για τα καλά ο χειμώνας αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς δεν κάνει πολλές βροχές.

εδώ και πολύ καιρό σκεφτόμουν κάτι και σήμερα θα το βάλω μπροστά το σχέδιο μου. ο Matteo λείπει όλη μέρα από το σπίτι και δεν μιλάμε καθόλου, μόνο όταν πρέπει να μου πει τι δουλείες να κάνω και πάντα είναι απότομος και κρύος μαζί μου.

έβαλα μία γκρι φόρμα και μία γκρι φούτερ και κατέβηκα κάτω , αμέσως πήγα στην κουζίνα να δω την Μυρτώ.

καλησπέρα - είπα και η Μυρτώ γύρισα να με κοιτάξει 

καλησπέρα πως είσαι ;;; - με ρώτησε 

καλά μωρέ λέω να βγω λιγάκι έξω να πάρω αέρα - της είπα και με κοίταξε στραβά 

τι σκαρώνεις ;;; - μου είπε και γέλασα 

τίποτα αλήθεια απλά θέλω να βγω μία βόλτα - 

καλά καλά αλλά μην αργήσεις - μου είπε και βγήκα έξω 

το αμάξι του Matteo έλειπε αυτό σημαίνει πως είναι στην δουλεία ωραία μπορώ να κάνω αυτό που θέλω να κάνω χωρίς να με διακόψει. 

πήγα σε ένα μικρό σπιτάκι και πήρα διάφορα ήδη κηπουρικής και πήγα στην πίσω αυλή και τα  άφησα δίπλα από εκεί που ήταν η τριανταφυλλιά , γονάτισα και άρχισα να σκάβω , μετά έβγαλα ένα μικρό σακουλάκι με σπόρους για μπλε τριαντάφυλλα , η αλήθεια είναι πως μου πήρε πάρα πολύ καιρό να τους βρω.

έβαλα τα σποράκια μέσα και ξεκίνησα να το καλύπτω με χώμα , μετά έριξα νερό και πήγα να τα φυλάξω όλα πίσω από εκεί που τα πήρα , γύρισα πίσω στον κήπο και άρχισα να τον κοιτάω και έστρωσα το χώμα καλύτερα , ώσπου μια φωνή ακούστηκε από πίσω μου.

τι κάνεις εσύ εδώ ξανά ;;; - είπε ένας πολύ θυμωμένος Matteo 

ε να απλά ήθελα να ξέρεις - έλεγα και νομίζω πως ξέχασα να μιλάω ήταν πολύ θυμωμένος και τον φοβάμαι λιγάκι μετά από ότι έγινε 

σε ρωτάω για τελευταία φορά ήρεμα τι θες εδώ ;;; - μου ξανά είπε ενώ ηταν κόκκινος από τα νεύρα 

εμ απλά καθόμουν και σου έκανα κάτι εδώ - είπα δειλά 

αρκετά έκανες εδώ και δεν θέλω να μου κάνεις τίποτα εσύ , δεν θέλω τίποτα από ένα κοριτσάκι που δεν έχει γονείς και δεν την αγαπάει κανείς , εδώ είσαι μόνο για να μου καθαρίζεις γιατί ούτως ή άλλος μόνο για αυτό είσαι άξια να κάνεις - μου είπε χτυπώντας με με τον δείχτη του στον δεξί μου ώμο.

εγώ φταίω που ήθελα να επανορθώσω και να κάνω κάτι καλό - είπα κλαίγοντας γιατί τα λόγια του με πλήγωσαν πολύ.

τι εννοείς ;;; - μου είπε και το πρόσωπο του χαλάρωσε.

τίποτα γιατί όπως είπες είμαι εδώ μόνο για να εκτελώ εντολές σου , όμως ένα πράγμα θα σου πω και βάλε το καλά στο μυαλό σου αυτός που δεν θα αγαπηθεί ποτέ εδώ δεν είμαι εγώ αλλά εσύ και εάν δεν κάνεις τίποτα για αυτό τώρα που είναι νωρίς θα είσαι για πάντα μόνος σου - είπα και έφυγα από μπροστά του 

Matteo 

ξέρω πως ήμουν σκληρός μαζί της αλλά αυτό το κορίτσι με νευριάζει τόσο πολύ και πραγματικά δεν μπορώ να ελέγξω.

τι στο καλό εννοούσε πριν με αυτά που μου έλεγε πριν ;;; 

θα μάθω αργά ή γρήγορα...


saving her ♡Where stories live. Discover now