Γεια σας το όνομα μου είναι Scarlette
Πιστεύω πως καλό είναι να ξέρετε κάποια πράγματα για εμένα έτσι δεν είναι ;;;;
Πρώτα από όλα ας ξεκινήσουμε από την αρχή είμαι 19 χρόνων και μένω με τους θετούς μου γονείς δυστυχώς δεν γνώρισα ποτέ τους πραγματικούς μου γονείς γιατί σε ηλικία ενός έτους τους έχασα από ένα ατύχημα που είχαν όταν μια μέρα είχαν πάει για ψάρεμα στην θάλασσα.
Συνήθιζαν να το κάνουν αυτό κάθε Κυριακή και εγώ τις Κυριακές μου τις περνούσα στην γιαγιά μου η οποία δεν ζει πλέον πέθανε όταν ήμουν 3.
Ήταν ο τελευταίος συγγενείς που είχα και μόλις πέθανε με υιοθέτησε η οικογένεια που είμαι τώρα .
SCARLETT - όπως καταλάβατε με φωνάζουν οι " γονείς" μου
Κατέβηκα τις σκάλες με γρήγορα βήματα και σε δευτερόλεπτα από την στιγμή που με φώναξαν είχα ήδη εμφανιστεί μπροστά τους
Τι θα θέλατε μητέρα ;;; - ρώτησα την γυναίκα μπροστά μου
Εγώ θα βγω όταν γυρίσω να έχεις φτιάξει φαγητό και να έχεις καθαρίσει όλο το σπίτι . Επίσης πλύνε τα ρούχα και άπλωσε τα , όταν γυρίσω να είναι όλα στην εντέλεια - μου είπε ενώ με κοιτούσε υποτιμητικά
Μα δεν θα προλάβω μητέρα - πρώτου ο προλάβω να ολοκληρώσω την πρόταση ένα δυνατό χαστούκι έπεσε πάνω στο αριστερό μου μάγουλο
ΔΕΝ ΡΏΤΗΣΑ ΤΗΝ ΆΠΟΨΗ ΣΟΥ - μου είπε και έφυγεΈχουν περάσει 4 ώρες και έχω κάνει όλες τις δουλειές εκτός το μαγείρεμα είμαι μόνη στο σπίτι ευτυχώς.
Η ώρα πέρασε και κλειδιά ακούστηκαν στην πόρτα και ένας μεθυσμένος άντρας μπήκε μέσα.
Πατέρα έτοιμο το φαγητό - είπα με δισταγμό στον μεθυσμένο άντρα μπροστά μου
Ωραία εξαφανίσου από μπροστά μου παλιοθήλυκο - μου είπε και με έσπρωξε με αποτέλεσμα να πέσω κάτωΣηκώθηκα γρήγορα και πήγα στο δωμάτιο μου έκλεισα την πόρτα και ξάπλωσα στο κρεβάτι .
Κάτι άλλο που πρέπει να ξέρετε για εμένα είναι πως αυτό το περνάω κάθε μέρα από τότε που είμαι 3 με υιοθέτησαν για να κάνω τις δουλειές και να είμαι η υπηρέτρια τους και εάν δεν έκανα κάτι σωστά με χτυπούσαν για αυτόν τον λόγο έχω πληγές και σημάδια σε όλο μου το σώμα και κυρίως στα μπούτια και στα μπράτσα γιατί από εκεί με έσφιγγαν όταν έκανα κάτι λάθος και στα μπούτια έχω ένα μεγάλο γιατί στα 10 μου η μητέρα μου όπως θέλει και να την αποκαλώ μου είχε αγγίξει καυτό σίδερο από το τζάκι "κατά λάθος" .
Από τα 3 μου λοιπόν η ζωή μου πάει από το κακό στο χειρότερο και απλά προσπαθώ να επιβιώσω. Ελπίζω να αλλάξει μια μέρα αυτό.
- Κεφάλαια θα ανεβάζω μικρά αλλά αρκετά γιατί δεν έχω πολύ χρόνο γιατί υπάρχει το διάβασμα και τα φροντιστήρια -
YOU ARE READING
saving her ♡
ActionΑυτή μια 19χρονη και ταλαιπωρημένη κοπέλα που από τον πρώτο χρόνο της ζωής της τα έχασε όλα και από τα 3 της άρχισε η ζωή της να κατρακύλα από το κακό στο χειρότερο... Αυτός αγενές και καθόλου χαρούμενος 28χρονος άντρας που ως μοναδικό στόχο της ζωή...