3 μήνες αργότερα ...
Scarlett
δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα από το τι έγινε μόλις έφυγα από το σπίτι του Matteo, το μόνο που ξέρω είναι πως πλέον νιώθω ωραία ο Antonio είναι αρκετά καλός μαζί μου αλλά νιώθω πως κάτι μου λείπει, δεν μπορώ να πω τα έχω όλα είμαι σε ένα τεράστιο σπίτι κοντά στο Μεξικό είναι υπέροχα είναι η αλήθεια.
δεν βγαίνω από το σπίτι και παντού υπάρχουν άντρες του Antonio, στην αρχή όλα ηταν δύσκολα, μου πήρε καιρό να ηρεμήσω αλλά στην τελική δεν κατάφερα τίποτα το μόνο που έκανε ηταν κακό στο παιδί μου.
κάθομαι στο κρεβάτι και κοιτάω τηλεόραση, σε λίγο θα πάω να κάνω ένα μπάνιο και θα βγω στην αυλή για να κάτσω δίπλα από την πισίνα.
σηκώθηκα με μία μικρή δυσκολία αφού πλέον η πριγκίπισσα μου έχει μεγαλώσει, με ταλαιπωρεί λιγάκι αλλά δεν με πειράζει καθόλου.
έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στο μπάνιο, άφησα το ζεστό νερό να πέσει πάνω που και ένιωσα να χαλαρώνω, μετά από μισή ώρα βγήκα από το μπάνιο και έβαλα καθαρά ρούχα και στέγνωσα τα μαλλιά μου. Κατέβηκα κάτω και εκεί συνάντησα την Ηρώ.
Όσο περίεργο και εαν ακούγετε η Ηρώ είναι η αδερφή του Antonio, δεν ξέρει τα πάντα και μου είπε ο Antonio να μην της πω τίποτα.
πως είναι η μέλλουσα μανούλα ;;; - με ρώτησε και ήρθε κοντά μου
πεινάει και απο το πρωί η μικρή δεν έχει σταματήσει να με κλοτσάει - της είπα και κάτσαμε στο σαλόνι, εγώ έβαλα μαξιλάρια παντού γύρο μου γιατί μετά ο πόνος θα ήταν αφόρητος.
πως νιώθεις που σε λίγους μήνες θα έχετε το κοριτσάκι σας ;;; - κοριτσάκι μας τι ειρωνικό
αγχωμένη δεν ξέρω τίποτα για τα μωρά και δεν ξέρω πως θα τα καταφέρω -
ηρέμησε είμαστε όλοι εδώ για εσένα δεν θα σε αφήσουμε μόνη -
μιλούσαμε όλο το απόγευμα για τα μωρά, ψάχναμε πράγματα στο διαδίκτυο από ρούχα μέχρι και τις συμπεριφορές μωρών από την γέννηση μέχρι τον πρώτο χρόνο, μέχρι που η πόρτα άνοιξε και ο Antonio μπήκε μέσα μαζί με τρείς μεγάλους σωματικά άντρες.
τι έγινε ;;; - ρώτησε η Ηρώ
τίποτα το σπουδαίο, που είναι το μωρό μου ;;; - είπε παιχνιδιάρικα και ήρθε κοντά μου με αγκάλιασε και έσκυψε να φιλήσει την κοιλία μου, πρώτη φορά τον βλέπω να κάνει έτσι μπροστά σε τόσα άτομα, με κοιτάει και σηκώνετε όρθιος.
YOU ARE READING
saving her ♡
ActionΑυτή μια 19χρονη και ταλαιπωρημένη κοπέλα που από τον πρώτο χρόνο της ζωής της τα έχασε όλα και από τα 3 της άρχισε η ζωή της να κατρακύλα από το κακό στο χειρότερο... Αυτός αγενές και καθόλου χαρούμενος 28χρονος άντρας που ως μοναδικό στόχο της ζωή...