το πρωί ξύπνησα και ο καιρός είχε φτιάξει αρκετά αφού ο ήλιος είχε εμφανιστεί στον ουρανό και τα σύννεφα είχαν εξαφανιστεί .
κοίταξα την Scarlett που έτρεμε λιγάκι , την πλησίασα και την σκέπασα καλύτερα . Μετά της έβαλα θερμόμετρο 35 είναι καλύτερα απο χθες.
τα μάγουλα τις είχαν αρχίσει να κοκκινίζουν ξανά. Κατέβηκα κάτω οπού και συνάντησα την Μυρτώ να φτιάχνει πρωινό.
καλημέρα - είπα
καλημέρα αγόρι μου , πως είναι ;;; - με ρώτησε
καλά ανέβηκε η θερμοκρασία της και πήρε χρώμα -
αχ ωραία ευτυχώς - μου είπε και ακούσαμε το κουδούνι
πήγα στην πόρτα και την άνοιξα , στο επόμενο δευτερόλεπτο έπεσε πάνω μου η Jessica χαρούμενη.
αχ αγάπη μου τι κάνεις μου έλειψες που είναι η δούλα να πάρει το παλτό μου - είπε με θράσος
Jessica πρόσεχε πως μιλάς για αυτήν - είπα νευριασμένος
τι έγινε ;;; σου πειράξαμε την γκόμενα ;;; - είπε και μπήκε μέσα και δεν πρόλαβα να την εμποδίσω.
που είναι αυτή;;; - είπε
η Scarlett κοιμάται στο δωμάτιο μου έχεις κανένα θέμα ;;; - είπα τονίζοντας το όνομά της
πρόλαβε και σε τύλιξε η μικρή μα και βέβαια φαινόταν από μακριά τι άνθρωπος είναι - είπε και ανέβηκε πάνω και εγώ την ακολούθησα γρήγορα προτού μπει στο δωμάτιό μου και κάνει κάτι αλλά δεν πρόλαβα .
μπήκε μέσα με φόρα και της τράβηξε τα σεντόνια , η Scarlett ξύπνησε απότομα και ακόμα δεν καταλάβαινε τι γινόταν γύρο της
ο τι γλυκό φοράς τα ρούχα του - είπε και η Scarlett είχε μαζευτεί και έτρεμε από το κρύο
M-Matteo - μού είπε με παράπονο και κοίταξα την Jessica με πάρα πολλά νεύρα
άφησε την δεν σου έκανε τίποτα - είπα και πήγα στην Scarlett και την ξανά σκέπασα
δεν μου φταίει σε τίποτα αυτό το τσουλάκι σε έχει κάνει να είσαι μακριά απο εμένα μέχρι και τα ρούχα σου της δίνεις εμένα ποτέ δεν το έκανες αυτό - είπε με νεύρα και κοιτούσε την Scarlett λες και ήθελε να την σκοτώσει.
δεν σου ανήκω βάλε το καλά στο μυαλό σου και δεν κοιμήθηκα μαζί της και ακόμα και εάν το έκανα δεν είναι δικό σου θέμα ούτως ή άλλος σε είχα για την μία βραδιά - της είπα και πλέον δεν μπορούσα να ηρεμήσω.
YOU ARE READING
saving her ♡
ActionΑυτή μια 19χρονη και ταλαιπωρημένη κοπέλα που από τον πρώτο χρόνο της ζωής της τα έχασε όλα και από τα 3 της άρχισε η ζωή της να κατρακύλα από το κακό στο χειρότερο... Αυτός αγενές και καθόλου χαρούμενος 28χρονος άντρας που ως μοναδικό στόχο της ζωή...